;
coinex

تاریخ رونمایی از شیائومی 12 تکذیب شد!

پس از مشخص شدن چندین تاریخ برای رونمایی و عرضه شیائومی 12 ،‌ هنوز هم دقیقا نمی‌توان روز مشخصی را برای شروع کار این گوشی تعیین کرد.

تا به حال گزارش‌های مختلفی درباره تاریخ رونمایی و عرضه شیائومی 12 منتشر شده است. یکی از جدیدترین اخبار مدعی هستند که سری Xiaomi 12 در تاریخ 9 دسامبر (18 آذر) ساعت 10 صبح به وقت چین رونمایی می‌شود. البته وانگ هوا، مدیر روابط عمومی شیائومی خیلی زود این خبر را رد کرد.

او مدعی شد تصویری که تاریخ رونمایی جدید در آن ذکر شده، بارکد ندارد و به همین دلیل، با یک نگاه می‌توان متوجه شد که خبر مربوطه، اعتبار ندارد. سری شیائومی 12 با مشخصات رده‌بالا در بازار بهترین گوشی‌های 2022 رقابت خواهد کرد؛ چراکه بعید به نظر می‌رسد تا قبل از پایان سال 2021 عرضه شود.

تاریخ رونمایی و عرضه شیائومی 12

به گزارش گیزچاینا، سری شیائومی 12 تا پایان این ماه معرفی می‌شود. پیش از این، گزارش‌ها تاریخ 28 دسامبر (7 دی) را برای رونمایی از این گوشی مشخص کرده بودند که احتمالا، دقیق‌ترین تاریخ تا به امروز است. البته تاریخ دقیقی برای عرضه شیائومی 12 در بازارهای مختلف جهان اعلام نشده است.

تاریخ رونمایی از شیائومی 12 تکذیب شد!
تکذیب تاریخ 9 دسامبر برای رونمایی از شیائومی 12

اخبار دیگری هم درباره راه‌اندازی رابط کاربری MIUI 13 همراه با سری Xiaomi 12 به گوش می‌رسد؛ اما هنوز هیچ خبری تایید نشده است.

سری Xiaomi 12 به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز می‌شوند که آخرین و جدیدترین تراشه کوالکام بوده و بر مبنای روند تولید 4 نانومتری سامسونگ ساخته شده است. این تراشه از یک سوپر هسته Cotrex-X2 با قدرت پردازش 3.8 گیگاهرتز، سه هسته بزرگ Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 با قدرت پردازش 1.79 گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازش گرافیکی در این تراشه را نیز پردازنده Adreno 730 بر عهده دارد. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 توانست در آزمون‌های AnTuTu امتیاز 1 میلیون را کسب کند.

مشخصات شیائومی 12

زنگ زوجن (Zeng Xuezhong)، یکی از مدیران اجرایی شیائومی مدعی شده که سری Xiaomi 12 از لحاظ قدرت دوربین، عملکرد بسیار متفاوت و قدرتمندی نسبت به گوشی‌های نسل قبلی شیائومی دارد. این دوربین بالاترین سرعت در ثبت تصویر، دقیق‌ترین فوکوس و قدرتمندترین قابلیت در شب را دارد.

تولید انبوه Xiaomi 12 شروع شده است و نمی‌توان امیدوار بود که برجستگی دوربین اصلی در پنل پشتی از بین رفته باشد؛ هرچند که به کارگیری تکنولوژی گلس AG امیدوارکننده است و می‌تواند ظاهر جذاب‌تری به گوشی ببخشد.

تاریخ رونمایی از شیائومی 12 تکذیب شد!

شیائومی 12 Pro از نمایشگر بزرگ 2K، شارژ سریع 100 وات و لنز تله فوتو 5x بهره‌مند خواهد شد. علاوه بر این، رابط MIUI 13 نیز در این گوشی مورد آزمایش قرار گرفته و بازخوردهای خوبی را دریافت کرده است. بنابراین می‌توان امیدوار بود MIUI 13 همراه با Xiaomi 12 Pro راه‌اندازی شود.

مشخصات دیگری که درباره دوربین شیائومی 12 منتشر شده، مدعی هستند که سری Xiaomi 12 احتمالا در یکی از این دو حالت به بازار می‌آید؛ لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Ultra large bottom یا لنز اصلی 200 مگاپیکسلی Ultra high pixel. اگر سری Xiaomi 12 با لنز 200 مگاپیکسلی همراه شود، این احتمال وجود دارد که Xiaomi 12 Ultra در سال آینده هم به همین سنسور مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تکذیب تاریخ رونمایی از شیائومی 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر