;
coinex

فصل سوم Truth Be Told ساخته خواهد شد

طبق اخبار به دست رسیده فصل سوم Truth Be Told ساخته خواهد شد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات سریال بازگویی حقیقت با تکراتو همراه باشید.

سریال افشای حقیقت یا بازگویی حقیقت یکی از محبوب‌ترین سریال‌هایی بوده که تا به امروز دو فصل از این مجموعه پخش شده است. گویا قرار است فصل جدیدی از این مجموعه ساخته شد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات فصل جدید با ما همراه باشید.

فصل سوم Truth Be Told

داستان فصل دوم  بر اساس رمانی به نام خوابیده‌ای (Are You Sleeping) بود که توانست طرفدارن بسیار زیادی پیدا کند. در این مجموعه جذاب بازیگران محموبی همچون اکتاویا اسپنسر، کیت هادسون، کریستفر باکس، آلونا تال، دیوید لاینز، آندره رویو و مرل دندریج به ایفای نقش پرداخته اند.

همانطور که گفتیم داستان سریال بر اساس رمان خوابیده‌ای بوده که کارگردانی کتلین باربر ساخته شده است. در این مجموعه شاهد شخصیت پادکستر به نام پاپی پارنل هستید که زندگی‌اش را به خطر می‌اندازد تا حقیقت را کشف و عدالت را اجرا کند.

پاپی وارد پرونده تازه‌ای می‌شود که عمیقاً با دوران کودکی‌اش و میکا کیث با بازی هادسون گره خورده است. با پیدا شدن اولین سرنخ‌ها، رابطه دوستانه طولانی آن‌ها محکی جدی می‌خورد. حال قرار است ادامه داستان سریال را در فصل جدید مشاهده کنید.

فصل سوم Truth Be Told
فصل جدید سریال افشای حقیقت / فصل سوم بازگویی حقیقت / فصل سوم سریال بازگویی حقیقت کی میاد / فصل سوم سریال Truth Be Told

در حال حاضر اطلاعات دقیقی در رابطه با عوامل و داستان سریال پخش نشده است. ولی بدون شک فصل جدید بی‌نظیر‌تر فصل قبلی منتشر خواهد شد. اگر از طرفداران این دست فیلم و سریال‌ها هستید این مجموعه دیدنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فصل جدید Truth Be Told چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر