;
coinex

قیمت پرچمداران S22 سامسونگ مانند نسل قبلی سرسام‌آور خواهد بود

قیمت پرچمداران S22 سامسونگ تغییر کمی نسبت به پرچمداران سال گذشته خواهد داشت. این غول کره جنوبی همچنان قیمت‌های بالایی را برای رده‌بالاترین گوشی‌های خود در نظر گرفته و در عین حال، گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ را نیز روانه بازار می‌کند.

سری گوشی‌های Fan Edition سامسونگ معرفی شدند تا بهترین و جدیدترین ویژگی‌ها در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با قیمتی اقتصادی‌تر در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرد. گوشی گلکسی S20 FE اولین مدل از سری فن ادیشن بود که با قیمت 699 دلار در سراسر جهان عرضه شد.

سامسونگ در زمان راه‌اندازی سری گلکسی S21 هم تعجب بسیاری را برانگیخت و قیمت‌ سرسام‌آوری را برای مدل Galaxy S21 در نظر گرفت. این گوشی با قیمت پایه 799 دلار عرضه شد؛ 100 دلار بیشتر از S20 FE و 200 دلار کمتر از گلکسی S21 Plus. اما قیمت پرچمداران S22 سامسونگ در سال 2022 چطور خواهد بود؟

قیمت پرچمداران S22 سامسونگ

به گزارش سم‌موبایل، سامسونگ احتمالا همان قیمت بالای 799 دلاری را برای نسخه استاندارد گلکسی S22 در نظر گرفته است. البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ تا تاریخ رونمایی و تعیین قیمت پرچمداران S22 سامسونگ ، همه‌چیز را دستخوش تغییر قرار دهد؛ اما با توجه به گزارشی که امروز منتشر شده،‌ این احتمال وجود دارد که سامسونگ نسخه استاندارد گلکسی اس 22 را با همان قیمت سال قبل عرضه کند.

قیمت پرچمداران S22 سامسونگ مانند نسل قبلی سرسام‌آور خواهد بود

شایعات مدعی هستند که سامسونگ امیدوار است 14 میلیون واحد از گوشی گلکسی S22 را بفروشد و این احتمال وجود دارد که ثابت ماندن قیمت نسبت به سال گذشته، بتواند سامسونگ را به این هدف نزدیک‌تر کند. این مدل برنامه‌ریزی و قیمت‌گذاری به این معناست که باید منتظر قیمت بهتری برای گلکسی S21 FE باشیم؛ چراکه اگر تنها 100 دلار از گلکسی اس 22 ارزان‌تر باشد، قطعا می‌تواند روند موفقیت‌آمیز گلکسی S20 FE را دنبال کند.

گلکسی اس 20 فن ادیشن تنها 100 دلار ارزان‌تر از گلکسی اس 21 عرضه شد؛ اما این شانس را داشت که چند ماه قبل از سری گلکسی اس 21 به بازار بیاید. این درحالیست که چنین فرصتی برای گلکسی اس 21 فن ادیشن وجود ندارد و سامسونگ احتمالا در فاصله کمتر از یک ماهه، این دو گوشی را معرفی خواهد کرد.

در این میان، برخی معتقدند که اختلاف قیمت 100 دلاری نمی‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد و این دو گوشی، بدون تاثیر از هم به فروش می‌رسند. گزینه‌ها و مدل‌های مختلف و متنوع در بازار گوشی‌های پرچمدار همیشه هیجان‌انگیز است و قطعا هیچ کاربری از این تنوع، ناراضی نیست. البته تمام این موارد برای افرادی صدق می‌کند که توانایی خرید گوشی‌های پرچمدار را دارند. مخصوصا در ایران که پیشنهاد می‌کنیم قیمت پرچمداران S22 سامسونگ را به ریال تبدیل نکنید؛ چون تا تاریخ عرضه این گوشی‌ها هنوز راه زیادی باقی‌مانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص قیمت پرچمداران S22 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر