;
coinex

کدام کارت گرافیک ایسوس ارزش خرید را دارد؟

کدام کارت گرافیک ایسوس ارزش خرید را دارد؟ شرکت ایسوس به تولید لپ تاپ‌ها و لوازم جانبی گیمینگ معروف است.

این شرکت، قطعات PC مخصوص گیمینگ هم تولید می‌کند. یکی از قطعاتی که به اندازه CPU و شاید حتی بیشتر از آن در گیمینگ اهمیت دارد، پردازنده گرافیکی (GPU) یا همان کارت گرافیک است.

با اینکه دو برند اصلی تولید کننده کارت گرافیک در دنیا، AMD و Nvidia هستند، اما ایسوس نیز کارت گرافیک‌های خوبی تولید می‌کند. قیمت کارت گرافیک به ویژه سری ROG Strix در مقایسه با اکثر برندهای کارت گرافیک بالاتر است. البته این گران بودن بی دلیل نیست. این کارت گرافیک‌ها دارای توان پردازشی بسیار بالایی هستند و سیستم‌های خنک کننده بسیار پیشرفته، مؤثر و کم سر و صدایی دارند. در ادامه، یک مدل کارت گرافیک بسیار خوب ایسوس را که واقعا ارزش خریدن دارد، به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

کدام کارت گرافیک ایسوس ارزش خرید را دارد؟

کارت گرافیک ایسوس ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition

این پردازنده ۱۲ گیگابایتی GDDR6X با ترکیبی از یک سیستم خنک کننده مایع و معماری Nvidia Ampere یکی از قوی‌ترین پردازنده‌های موجود در بازار است. کارت گرافیک ایسوس ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition دارای هسته‌های  RT نسل دوم است که عملکرد رهگیری (tracing) بسیار خوبی دارند. هسته‌های Tensor نسل سوم این پردازنده، دارای پرداکندگی ساختاری عالی و الگوریتم‌های هوش مصنوعی مثل DLSS هستند. این هسته‌ها، قدرت فوق‌العاده‌ای برای گیمینگ دارند و قابلیت‌های هوش مصنوعی آن‌ها، کاملا جدید است.

نسخه OC ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti دارای بوست کلاک ۱۸۶۰ مگاهرتز (فقط در حالت OC) یا ۱۸۳۰ مگاهرترز (در حالت گیمینگ) است. از دیگر ویژگی‌های این کارت گرافیک می‌توان به پوشش کامل صفحه خنک اشاره کرد. این صفحه خنک کننده مایع، دای و حافظه را خنک می‌کند. خنک کنندگی نیز توسط فن‌ خنک کننده دمنده و سینک حرارتی کوچک تأمین می‌شود.

عملکرد ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition

در این پردازنده، عملکرد خیره‌کننده معماری Nvidia Ampere با یک سیستم خنک کننده بسیار کارآمد همراه شده است. خنک کنندگی مایع سبب استفاده کامل از تمامی توان پردازشی این GPU می‌شود و جالب اینکه این سیستم خنک کننده بسیار مؤثر، بسیار ساکت هم هست.

کدام کارت گرافیک ایسوس ارزش خرید را دارد؟
کدام کارت گرافیک ایسوس ارزش خرید را دارد؟

سازگاری هوشمندانه

سیستم خنک کننده مایع یا LC در این پردازنده از پایپینگ ۶۰۰ میلی‌متری برای سازگاری با شاسی‌های بزرگ یا خنک کردن CPU استفاده می‌کند. کابل‌های فن رادیاتور، در شبکه پایپینگ قرار دارند.

سطح زیرین مستحکم

در سطح زیرین این کارت گرافیک ایسوس، بهبودهای بیشتری دیده می‌شود. در سطح زیرین ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition یک صفحه فلزی محافظ قرار دارد که PCB را تقویت می‌کند و سبب استحکام ساختاری می‌شود.

یک براکت GPU، استحکام زیادی به اتصالات بین دای و سینک حرارتی می‌بخشد. برای ساخت براکت I/O از فولاد بدون رنگ استفاده شده تا از پورت‌ها محافظت و یک پایه ایمن ایجاد شود. به علاوه، یک کلید BIOS که دسترسی به آن بسیار راحت است، امکان سفارشی‌سازی پروفایل عملکردی پیشفرض را بدون نیاز به نرم‌افزار خاصی، فرآهم می‌آورد.

تغذیه ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition

تعداد سه عدد کانکتور ۸ پینی همراه با یک مدار آنبورد برای نظارت بر ریل ولتاژ PSU برای تغذیه این کارت گرافیک قدرتمند برند ایسوس به کار رفته‌اند. این مدار، سرعت کافی را برای شناسایی هر نوسانی که سبب کاهش شدید ولتاژ ریلی شود، دارد. اگر چنین نوسانی در برق رخ دهد، یک چراغ LED قرمز روشن می‌شود که نشان‌دهنده مشکلی در برق ورودی است.

همگام‌سازی AURA

ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition دارای نورپردازی RGB بسیار زیبایی به صورت شبکه‌ای از خطوط، یک لوگو ROG و دو فن رادیاتور ARGB است. رنگ‌ها و افکت‌های نورپردازی، کاملا قابل سفارشی‌سازی هستند. در صورتی که نورپردازی و زیبایی کارت گرافیک برای شما اهمیت دارد، خرید کارت گرافیک ایسوس مدل ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کدام کارت گرافیک ایسوس ارزش خرید را دارد؟
کدام کارت گرافیک ایسوس ارزش خرید را دارد؟

قابلیت GPU tweak II

این قابلیت، تنظیم‌پذیری کارت گرافیک ایسوس را به سطح کاملا جدیدی وارد کرده است. این قابلیت به شما امکان تنظیم پارامترهای کلیدی مثل کلاک‌های هسته‌ای GPU، فرکانس حافظه و تنظیمات ولتاژ را می‌دهد. به علاوه، شما این آپشن را دارید که هر چیزی را در لحظه، روی یک فحه نمایش قابل سفارشی‌سازی تحت نظارت داشته باشید. قابلیت تنظیم پیشرفته فن نیز همراه با قابلیت‌های دیگر، به شما کمک می‌کند تا بهترین استفاده را از کارت گرافیک ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition ببرید.

خرید کارت گرافیک ASUS ROX Strix LC GeForce RTX 3080 Ti OC Edition از مقداد آی تی

فروشگاه‌های اینترنتی متعددی مثل دیجی کالا، مقداد آی تی، ترب، ایمالز، کالاتیک و … برای خرید کارت گرافیک وجود دارند. در صورتی که به دنبال خرید جدیدترین مدل‌های خوش قیمت کارت گرافیک ام اس آی و ایسوس هستید، حتما به فروششگاه مقداد آی تی سر بزنید. این فروشگاه، کارت گرافیک‌های خود را با ضمانت سلامت فیزیکی برای شما ارسال می‌کند و محصولات بسیار متنوعی دارد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر