;
coinex

نخستین تریلر Sonic Hedgehog 2 منتشر شد

نخستین تریلر Sonic Hedgehog 2 منتشر شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا تریلر سونیک ۲ را مشاهده کنید و اطلاعاتی از زمان انتشار آن به دست آورید.

سگا و پارامونت روز گذشته اولین پوستر از فیلم سونیک ۲ تحت عنوان Sonic the Hedgehog 2 را منتشر کرده بودند و اکنون اولین تریلر این فیلم در رویداد The Game Awards پخش شد.

در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱، بن شوارتز صداپیشه سونیک بر روی سن مراسم حاضر شد و پس از خوشامدگویی و شوخی کردن با حضار، ویدئویی از جیم کری بازیگر نقش شرور داستان، دکتر روباتنیک را پخش کرد. پس از آن اولین تریلر رسمی قسمت دوم به نمایش در آمد که شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون تیلز و ناکلز در آن بودیم.

تریلر Sonic Hedgehog 2

کالین اوشاگنسی، صداپیشه قدیمی شخصیت Tails به تازگی تایید کرده بود که در قسمت دوم حضور دارد. وی در کنار بازیگران اصلی فیلم اول مانند بن شوارتز (سونیک)، جیم کری (دکتر اگمن) و جیمز مارسدن (تام واچووسکی) نقش‌آفرینی خواهد داشت. البته ادریس آلبا هم صداپیشگی شخصیت ناکلز اکیدنا را برعهده دارد و به این ترتیب سه شخصیت انیمیشنی این فیلم تاکنون تکمیل شده است. اوشاگنسی قبلا نیز به عنوان صداپیشه Tails نقش کوتاهی در فیلم اقتباسی سونیک در سال ۲۰۲۰ بازی کرده بود.

تریلر Sonic Hedgehog 2

در اخبار مرتبط پیشین خواندیم که فیلم Sonic the Hedgehog 2 وقایع بازی سونیک ۳ را دنبال می‌کند، جیم کری به یکی از اعضای خدمه Sonic the Hedgehog 2 یک ماشین هدیه داد و سریال انیمیشنی سونیک با نام Sonic Prime سال آینده به نتفلیکس خواهد آمد.

فیلم Sonic the Hedgehog 2 در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.

نخستین تریلر Sonic Hedgehog 2

خب بالاخره به اصل ماجرا یعنی اولین تریلر سونیک ۲ رسیدیم. تریلر سونیک ۲ نشان میدهد که بار دیگر نیز جیم کری در این لایو اکشن حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد نخستین تریلر Sonic Hedgehog 2 چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر