;
coinex

اپلیکیشن EF Hello چیست؟ یادگیری زبان به کمک هوش مصنوعی

در این نوشتار از تکراتو قصد داریم تا به سوال اپلیکیشن EF Hello چیست؟ پاسخ دهیم و این اپلیکیشن را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

برنامه ای فوق العاده با امتیاز بالای 4.9 از 5 در گوگل پلی است که یادگیری زبان انگلیسی را به شکل قابل توجهی برای شما آسان می سازد. این اپلیکیشن به شکل کاملا رایگان ارائه شده است و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که در هیچ برنامه دیگری نمی یابید.

شما قادر به گفت و گو با هوش مصنوعی این برنامه هستید. مهندسان استنفرد و ناسا این برنامه را توسعه داده اند تا محتوای آن مناسب سطح زبان انگلیسی شما باشد. هوش مصنوعی این برنامه دائما بهبود پیدا می کند و با شبیه سازی مکالمه های واقعی زبان انگلیسی شما را تقویت می کند. مجموعه ای از آزمون های مناسب وجود دارد مهارت های شما در انواع جنبه های زبان انگلیسی را به چالش می کشد. می توانید تست های گرامر، لغات، گفت و گو، خواندن، نوشتن و شنیدن و بسیاری دیگر را تست کنید.

تمرین تلفظ از دیگر امکانات این برنامه است. دیکشنری ای درون برنامه ای برای شما فراهم شده است که هر آن چه را که می خواهید به شکل فوری ترجمه کنید. با افراد دیگر در ارتباط باشید و با زبان انگلیسی با آن ها گفت و گو کنید تا مهارتتان بهبود پیدا کند.

اپلیکیشن EF Hello چیست؟

EF Hello رویکرد به نسبت متفاوتی در مقایسه با سایر رقبای خود داشته است و سعی دارد زبان انگلیسی را در قالب گفتگو به کاربر یاد دهد. محیط بیشتر درس‌های آن شبیه پیام‌رسان‌های رایج طراحی شده است و افراد می‌توانند با هوش مصنوعی برنامه چت کنند.

سازندگان اپ ادعا دارند که ارزیابی سطح کار در محصول آن‌ها با دقت بالایی صورت می‌گیرد و برای طراحی این بخش از مهندسان سابق ناسا و استنفورد کمک گرفته‌اند.

اپلیکیشن EF Hello چیست؟

بدون شک هوش مصنوعی در حال نفوذ به بسیاری از زمینه‌ها است و عرصه آموزشی نیز از این پدیده به دور نمانده است. دستیار مصنوعی اپلیکیشن EF Hello به کمک یادگیری ماشینی، روز به روز درحال بهبود است و می‌تواند مکالمه‌های مشابه با موقعیت‌های واقعی را شکل دهد. همچنین فرایند آموزش با توجه به نیازها و سطح هر فرد، شخصی‌سازی می‌شود و کاربران تجربه متفاوتی با یکدیگر خواهند شد.

اپلیکیشن EF Hello چیست؟

پس از دریافت و نصب برنامه، ابتدا باید از طریق یکی از روش‌های موجود اقدام به ساخت حساب کاربری نمایید. بهره‌گیری از اکانت گوگل یا اپل در کنار شماره همراه یا ایمیل گزینه‌هایی هستند که در اختیار کاربران قرار دارند. پس از آن باید سطح آشنایی خود با زبان انگلیسی را از میان چهار رده تازه‌کار، مبتدی، متوسط و پیشرفته انتخاب نمایید. در ادامه لازم است تا هدف خود از یادگیری زبان را مشخص کنید. این هدف می‌تواند مرتبط با زمینه شغلی، مسافرت، سرگرمی و علاقه‌مندی شخصی، مهاجرت و رفع نیازهای روزمره یا مباحث و گفتگوهای عمومی باشد.

با مشخص کردن سطح آشنایی و هدف آموزش، به قسمت انتخاب مهارت مورد نیاز خواهید رسید که در پنج دسته مکالمه، قواعد، لغات، مهارت شنیداری و خوانش قرار گرفته است. در آخر با لمس کلید Find me a course می‌توانید درس‌های متناسب با نیازها و علاقه‌مندی‌های خود را در اختیار داشته باشید.

اپلیکیشن EF Hello چیست؟

در نظر گرفتن امتیاز برای هر تمرین روشی رایج و کاربردی برای افزایش انگیزه کاربران است و  امکان مشاهده مقادیر کسب شده به صورت نمودار در بخش پروفایل وجود خواهد داشت.

افراد می‌توانند زبان محیط آموزشی برنامه را به آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، پرتغالی، روسی، تایلندی، ترکی و چینی نیز تغییر دهند؛ اگرچه توسعه‌دهندگان آن توصیه می‌کنند تا برای یادگیری بهتر و تجربه‌ای غنی‌تر از زبان انگلیسی به عنوان محیط یادگیری استفاده شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظرات خود را درباره نوشتار اپلیکیشن EF Hello چیست؟ با ما در بخش کامنت‌های تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر