;
coinex

معرفی متاورس داینولند (Dinoland) ؛ دایناسور خودتو بساز و بفروش! [+ایردراپ رایگان]

معرفی متاورس داینولند (Dinoland) برای علاقه‌مندان به عصر ژوراسیک شگفتانه‌ای خواهد بود. یک بازی متاورسی که داستان قشنگی دارد. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

دایناسور (داینو) خودتان را تربیت کنید، هیولاهای دارکی (Darkie Monsters) و داینوهای سایر بازیکن ها را شکست دهید. با پیروزی در نبردها توکن DNL جایزه ببرید. می توانید داینوهای خود را در مارکت پلیس بازی و یا یکی از مارکت پلیس های معتبر دیگر بفروشید و یا برای بهتر کردن کالکشن خود داینوهای جدید خریداری کنید.

در متاورس این بازی مبارزه کردن و پرورش داینوها (فارمینگ) بسیار مهم است. در جریان فارمینگ، استخر نقدینگی (Liquid Pool) توکن های DNL تولید خواهد کرد. همچنین می‌توانید توکن های خود را برای قدرتمندتر کردن داینوهای خود خرج کنید تا بهتر از پس هیولاها بربیایید. در ادامه با معرفی متاورس داینولند همراه ما باشید.

معرفی متاورس داینولند (Dinoland)

دایناسور خودتو بساز و بفروش!

سیستم گیم پلی منحصر به فرد متاورس داینولند تجربه‌ای شگفت انگیز را به ارمغان خواهد آورد. این بازی هنوز به طور کامل لانچ نشده است و در مراحل ابتدایی قرار دارد. همان چیزی که خیلی از متاگیمرها نیاز دارند؛ متاورس های جدیدی که پتانسیل بالایی دارند.

برای این بازی شما نیاز دارند تا در جنگل به دنبال تخم‌های داینو (Eggs) بگردید، آنها را هچ (Hatch) کنید و منتظر بزرگ شدن مبازر خود باشید. همچنین اگر فرصت و حوصله این کار را ندارید، می‌توانید از مارکت پلیس ها، داینوهای پرورش داده شده را خریداری کنید. حالا بیایید اندکی در باب توکنومیکس DNL صحبت کنیم.

مطالعه بیشتر :

تعداد 1 میلیارد توکن DNL وجود دارد که مطابق تصویر زیر توزیع می شود:

توکنومیکس متاورس Dinoland
توکنومیکس متاورس Dinoland

سپیدنامه (Whitepaper) این بازی را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید و نقشه راه (Road Map) را نیز از اینجا؛ مجموعا توصیه می‌‌شود بیشتر در خصوص این پروژه متاورسی مبتنی برای NFT تحقیق کنید.

چگونه ایردراپ DNL را انجام دهیم؟

ایردراپ متاورس داینولند تا 20 دسامبر فعال خواهد بود. در این ایردراپ به طور تصادفی به 500 پلیر هر کدام 300 توکن DNL داده می‌شود و به 3 نفر دیگر سه تخم داینوی NFT تعلق خواهد گرفت. همچنین می‌توانید برای مشاهده بازی های NFT دیگر مقاله بازی های متاورسی را نیز مطالعه کنید. همچنین پیشتر به متاورس فارسایت (Farsite) و بازی جذاب فضایی آن نیز پرداخته بودیم که توضیه می‌شود مقاله معرفی فارسایت را نیز از دست ندهید.

برای انجام ایردراپ داینولند باید به صفحه مربوطه در سایت Gleam مراجعه و تسک های ساده ای نظیر عضویت در کانال تلگرام و فالو کردن صفحه توییتر، را تکمیل کنید. فراموش نکنید که آدرس کیف پول BSC خود را نیز در انتها وارد کنید.

صفحه ایردراپ داینولند در Gleam

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص متاورس داینولند چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    لینک دانلود خود بازی؟

    پاسخ

    هنوز لانچ نشده.

    پاسخ