;
coinex

ببینید: مصاحبه اختصاصی ایلان ماسک با نشریه تایمز [+زیرنویس فارسی]

در این مطلب از تکراتو مصاحبه اختصاصی ایلان ماسک با نشریه تایمز را با زیرنویس فارسی برایتان قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

نشریه تایم (TIME) روز گذشته ایلان ماسک را به‌عنوان شخصیت سال ۲۰۲۱ خود معرفی کرد. به همین مناسبت، این نشریه گفت‌وگویی را با مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس انجام داده است.

می‌توانید در این ویدئو بخش‌هایی از این گفت‌وگو را که با بیت کوین، دوج کوین و به‌طور کلی ارزهای دیجیتال در ارتباط بوده است، با زیرنویس فارسی تماشا کنید.

مصاحبه اختصاصی ایلان ماسک با نشریه تایمز

انتقاد از انتخاب ایلان ماسک به عنوان شخصیت سال مجله تایم

انتخاب ایلان ماسک، رئیس شرکت خودروسازی تسلا و شرکت فضایی اسپیس ایکس، به عنوان شخصیت سال ۲۰۲۱ مجله آمریکایی تایم، با انتقادهای گسترده‌ همراه شده است. مجله فوربس پیشتر ثروت ایلان ماسک ۵۰ ساله را ۲۶۵.۴ میلیارد دلار تخمین زده است. وی اهل آفریقای جنوبی است و تابعیت آمریکایی و کانادایی نیز دارد.

تصمیم مجله تایم برای انتخاب ایلان ماسک میلیاردر به عنوان شخصیت سال ۲۰۲۱ به دلیل نگرش منفی وی به افزایش مالیات ثروتمندان، مخالفت با تشکیل اتحادیه‌های صنفی و کم‌اهمیت جلوه دادن خطرات کووید ۱۹ مورد انتقاد قرار گرفته است.

مصاحبه اختصاصی ایلان ماسک با نشریه تایمز

گزارش‌ها حاکی است از آنجا که ایلان ماسک با افزایش مالیات «میلیاردرها» مخالف است و همچون دیگر افراد متعلق به این گروه، مالیات «ناچیزی» پرداخت می‌کند، انتخاب مجله تایم، به طور ویژه در آمریکا با انتقادهای گسترده‌ای همراه شده است. سناتور الیزابت وارن در توییتی نوشت که تصمیم مجله تایم نیاز به اصلاح قوانین مالیاتی را برجسته می‌کند.

مجله تایم در واکنش به انتقادها نوشت که با این انتخاب از فردی قدردانی کرده که «بیشترین تأثیر را در وقایع سال داشته است، چه خوب و چه بد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز به تندی به این انتخاب واکنش نشان داده و آن را «بدترین انتخاب» مجله تایم توصیف کرده‌اند. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و کامالا هریس، معاون وی در سال ۲۰۲۰ از سوی تایم به عنوان شخصیت سال انتخاب شده بودند

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در مورد مصاحبه اختصاصی ایلان ماسک با نشریه تایمز چیست؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ایلان ماسک بیشترین تاثیر رو در صنعت هوا فضا داشته در صنعت خودرو ارتباطات اینترنتی شرکت نورالینک رو داره رو تراشه های کاشتنی در مغز کار میکنه و ایده هایپرلوپ و حمل و نقل بورینگ کمپانی صفحات خورشیدی صنعت ذخیره سازی انرژی فقط موافق جریان رسانه ای غالب در غرب نیست ایلان ماسک وم طرفدار نداره کافیه به فالوراش در توییتر نگاه بندازید 65 میلیون فالور داره و هر توییتش بیشتر از هر کس دیگه ای فیو میخوره دشمنانش و مخالفانش اقلیتی پر سر و صدا هستن

    پاسخ