coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ Galaxy A53 در‌ گیک بنچ دیده شد ؛ تراشه اگزینوس 1200

سامسونگ Galaxy A53 در‌ گیک بنچ دیده شده است. اگر از طرفداران این کمپانی دوست داشتنی هستید این جستار را از دست ندهید.

کمپانی سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های تلفن‌های هوشمند بوده که طرفداران بسیار زیادی دارد. حال طبق اخبار به دست رسیده سامسونگ Galaxy A53 در‌ گیک بنچ دیده شده است.

کمپانی سامسونگ سری Galaxy A53 را به عنوان نسل جدیدی از گوشی‌های میان رده خود معرفی کرده است. ظاهراً این دستگاه، به تراشه قدرتمندی از سامسونگ مجهز خواهد شد. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

سامسونگ Galaxy A53 در‌ گیک بنچ دیده شد

همانطور که می‌دانید سری Galaxy A فروش بسیار بالایی طی سال‌های گذشته داشته است از این رو کمپانی کره‌ای سامسونگ توانسته است سهم بزرگی از بازار گوشی‌های ارزان‌تر و میان رده را در اختیار بگیرد.

اما در حال حاضر اخبار جدیدی از این گوشی‌ها منتشر شده که نشان می‌دهند که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی Galaxy A53 5G است. همان طور که از نام آن مشخص است، این محصول جانشین Galaxy A52 خواهد شد. حال اطلاعات جدید لیست شده در گیک بنچ، نشان می‌دهند که این گوشی قرار است با تراشه‌ای از سامسونگ روانه بازار شود.

این گوشی، با شماره مدل SM-A536U در گیک بنچ ۵ ظاهر شده است. امتیازات کسب شده توسط این گوشی در بخش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب برابر با ۶٨۶ و ١,٨٧۴ بوده به همین علت سامسونگ در نظر دارد که گوشی میان رده جدیدش را با تراشه اختصاصی S5e8825 ارائه دهد.

همچنین باید گفت این محصول دارای ۶ هسته با فرکانس کاری ٢ گیگاهرتزی و ٢ هسته با فرکانس کاری ٢.۴ گیگاهرتزی است. به همین صورت، ما می‌توانیم بگوییم که این همان تراشه Exynos 1200 است که در شایعات حضور دارد.

سامسونگ Galaxy A53 در‌ گیک بنچ دیده شد
گوشی Galaxy A53 5G / مشخصات گوشی Galaxy A53 5G / گلکسی A53 سامسونگ 5G

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پردازنده گرافیکی Exynos 1200 که در واقع Mali-G68 است اشاره کرد. همچنین قرار است این محصول از اندروید ١٢ پیش فرض و ٨ گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد.

نکته دیگر، این است که ممکن است عرضه Galaxy A53 5G محدود به چند بازار باشد. در گزارشات جدید، خبر از آغاز تولید این گوشی در هند داده شده است.

برای مرور مشخصات احتمالی این گوشی، باید بگوییم که سامسونگ گلکسی A53 5G قرار است دارای دوربین اصلی چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی، استاندارد IP67 و برخی از مشخصات مشابه با Galaxy A52 باشد.

همچنین گفته می‌شود که نمایشگر Galaxy A53 5G قطر ۶.۵ اینچی، پنلی از نوع AMOLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی را داراست. ضخامت Galaxy A53 5G، معادل ٨.١۴ میلی متر خواهد بود.

انتظار می‌رود که Galaxy A53 در رنگ‌های سفید، مشکی، نارنجی و آبی روشن به دست مشتریان برسد. اگر از طرفداران گوشی‌های سامسونگ هستید این گوشی میان رده جذاب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

  • نظر شما در خصوص قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A53 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر