coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازی های جدید سال 2021 که باید تجربه کنید

بهترین بازی های جدید سال 2021 که باید تجربه کنید ؛ سال 2021 در آخرین ماه خود به سر میبرد و امسال هم صنعت بازی‌های ویدیویی، شاهد انتشار عناوین متعددی بود.

در میان این عناوین، ژانرهای مختلفی پوشش داده شد و بازی‌های خوب و ناامیدکننده حضور داشتند. کیفیت یک بازی ویدیویی را عناصر مختلفی تعیین می‌کند و انتخاب بهترین بازی‌های سال 2021 شاید کار ساده‌ای نباشد اما در این مقاله به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد که تجربه هرکدام، می‌تواند برای شما لذت بخش و سرگرم‌کننده باشد. در ادامه با معرفی برخی از بهترین بازی جدید سال 2021 که باید تجربه کنید با ما همراه شوید.

برترین بازی های سال 2021

 

1-Forza Horizon 5

قطعاً بازی Forza Horizon 5 نشان داد که به‌سادگی می‌تواند پرچم‌دار سبک بازی‌های اتومبیل‌رانی باشد. تعادل خوبی که سازندگان بین سبک آرکید و شبیه‌سازی به وجود آورده بودند و گرافیک فوق‌العاده و بی‌نظیر بازی، آن را به‌سرعت به یکی از بهترین عناوین منتشر شده در سال 2021 تبدیل کرد. داخل محیط Forza Horizon 5 به شکلی با شما برخورد می‌شود که انگار مرکز کهکشان هستید! رادیو دائم از شما و موفقیت‌هایتان صحبت می‌کند، همه مردم مشتاق تماشای مسابقه‌های شما هستند، انواع و اقسام اتومبیل‌ها در کلاس‌های مختلف در دسترس شما قرار می‌گیرد و طبیعت زیبای مکزیک را توسط آن‌ها گشت‌وگذار خواهید کرد.

بهترین بازی های جدید سال 2021 که باید تجربه کنید

روان اجرا شدن بازی، بخش آنلاین چندنفره و مهیج، امکان طراحی شخصی مسیرهای مسابقه‌ای و به اشتراک گذاشتن آن‌ها با سایر افراد از دیگر ویژگی‌های بارز این عنوان هستند. از گرافیک فوق‌العاده و واقع‌گرایانه بازی نیز نمی‌توان گذشت و کافی است نگاهی به تصاویر و محیط‌های داخل بازی بیندازید تا متوجه شوید، تشخیص آن‌ها از واقعیت چقدر سخت بوده و پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی چه قله‌هایی را درنوردیده است.

2-Halo Infinite

سری بازی‌های Halo از گذشته به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین عناوین شوتر شناخته شده‌اند و به دلیل انقلابی که در سبک گیم پلی ارائه داد، قطعاً شایسته چنین جایگاهی است. در بازی‌های Halo آزادی عمل بیشتری در اختیار بازیکنان بود و عنصر Sandbox به وضوح دیده می‌شد و شما می‌توانستید مراحل خطی را هم به روش‌های مختلفی به پایان برسانید. آخرین شماره این بازی با نام Halo Infinite که در ماه‌های آخر سال 2021 منتشر گشت، بدون شک یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 است که حتماً باید تجربه کنید. نه‌تنها بخش آنلاین و چندنفره بازی کاملاً رایگان است، قسمت داستانی آن هم یکی از بهترین تجربیات تک‌نفره را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بهترین بازی های جدید سال 2021 که باید تجربه کنید

تبدیل مراحل خطی بازی‌های قبل به سبک نیمه‌جهان‌باز در بازی Halo Infinite لایه‌های جدیدی را به گیم پلی آن اضافه کرده که نظیرش را در هیچ‌کدام از شماره‌های قبلی مشاهده نکردید. Master Chief این بار آماده‌تر از همیشه تلاش می‌کند تا انسان‌ها را از نابودی نجات داده و ارتش آن‌ها را از نو پایه‌گذاری کند. اضافه شدن نقشه‌ای بزرگ برای گشت‌وگذار که می‌توانید آزادانه در آن بچرخید و ماجراجویی کنید، ابزارهای جدیدی مثل قلاب که شما را شبیه به مرد عنکبوتی می‌کند، گرافیک زیبا و امروزی و مناظر نفس‌گیر این بازی شوتر را می‌تواند به‌عنوان سطح جدیدی از لذت و سرگرمی در صنعت بازی‌های ویدیویی معرفی کند.

3-Ratchet and Clank: Rift Apart

انتشار کنسول جدید سونی، PS5، اولین قدم برای ورود به نسل جدید بازی‌های ویدیویی بود. از گذشته عناوین انحصاری کنسول پلی‌استیشن، حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند و بسیاری از افراد صرفاً برای تجربه این بازی‌های انحصاری برای خریدن پلی‌استیشن ترغیب می‌شدند. یکی از این بازی‌های انحصاری جذاب در سبک پلتفرمر، سری Ratchet and Clank بود که آخرین شماره آن با نام Ratchet and Clank: Rift Apart منحصر به کنسول پلی‌استیشن 5 گشت. تمامی عناصر موجود در این بازی از گیم پلی گرفته تا گرافیک و روایت داستانی، دوشت داشتنی و سرگرم‌کننده هستند.

ماجراجویی در کنار Ratchet و دوست ربات کوچکش Clank، در محیط‌هایی زیبا که به‌خوبی قدرت کنسول جدید سونی را به رخ می‌کشد، لحظات لذت بخشی را برای شما رقم خواهد زد. گیم پلی این بازی ترکیبی از مبارزات جذاب با دشمنان متنوع، حل کردن معماها و عناصر پلتفرمر است که سرعت بسیار بالایی دارد. همچنین وجود قابلیت جدیدی که به شما اجازه می‌دهد در بُعدهای جدید واقعیت و جهان هستی وارد شوید و دنیاهای زیبا و جدیدی را کشف کنید، این عنوان را به یکی از بهترین بازی‌های سال 2021 در سبک پلتفرمر تبدیل کرده است.

4-Resident Evil Village

سری بازی‌های Resident Evil از گذشته یکی از پرچم‌داران ژانر وحشت در صنعت بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. این سری به دلیل تعریف اصول و استانداردهای جدید و القای ترس با استفاده از عناصر مختلف، محبوب گشت، علاوه بر این روایت داستانی بازی در کنار شخصیت‌های به‌یادماندنی‌اش، باعث شد تا یکی از پرطرفدارترین بازی‌های زامبی محور، سری Resident Evil باشد. استودیوی سازنده بازی در دو شماره اخیر آن، یک تغییر اساسی ایجاد کرد و آن هم تغییر زاویه دوربین بازی به اول‌شخص بود. این تغییر بنیادی، باعث شد نه‌تنها مخاطبان قدیمی بازی به آن جذب شوند، بلکه بازیکنان دیگری نیز برای تجربه دنیای Resident Evil ترغیب شوند.

بازی Resident Evil Village که آخرین شماره این سری است در سال 2021 منتشر گشت و دنباله‌ای برای بازی قبلی محسوب می‌شود. شما بار دیگر در قدم‌های Ethan Winters قرار می‌گیرد و این بار باید به روستایی برفی و مرموز سفر کرده تا دختر نوزاد خود را از چنگ موجودات ترسناک آنجا نجات دهید. وجود کاراکترهای جذاب و به‌یادماندنی، گرافیک خیره‌کننده و همچنین گیم پلی اکشن تر، این بازی را از سایر عناوین Resident Evil متمایز می‌کند. به‌نوعی می‌توان Village را تلفیقی مناسب از سبک شوتر اول‌شخص و ژانر وحشت دانست که این دو عنصر را در جایگاهی مناسب به خورد شما می‌دهد. با تجربه بازی Resident Evil Village هم گرگینه‌ها را ملاقات می‌کنید، هم خون‌آشام‌ها و هم زامبی‌هایی آهنی که همگی به خون شما تشنه هستند.

در این مطلب سعی شد تعدادی از بهترین بازی‌های سال 2021 در ژانرهای مختلف معرفی شود. قطعاً عناوین جذاب و محبوب بیشتری در این سال منتشر شدند اما هدف اصلی، معرفی بهترین آثار بر اساس نمره، گیم پلی و محبوبیت میان مخاطبان بود.

برای دانلود بازی های جدید برای کامپیوتر و کنسول های بازی و جدیدترین بازی های اندروید به وب سایت پارسی گیم به نشانی www.par30games.net مراجعه کنید.

منبع: پارسی گیم

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر