;
coinex

شروع خیره کننده «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در باکس آفیس

شروع خیره کننده «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» در باکس آفیس همه را حیرت زده کرد! با ما همراه باشید تا این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider Man: No Way Home) همچنان به عملکرد خیره‌کننده خود ادامه می‌دهد و به فاصله چند روز پس از اکران آمار فوق‌العاده‌ای در گیشه به ثبت رسانده است.

فیلم جدید اسپایدرمن در آخر هفته اکران خود در سراسر جهان ۵۸۷.۲ میلیون دلار و در گیشه داخلی ۲۵۳ میلیون دلار فروش داشته است. طبق فیلم Spider Man: No Way Home با این آمار به عنوان سومین آخر هفته بزرگ تاریخ سینما در آمریکای شمالی (گیشه داخلی) رسیده است.

Avengers: Endgame با فروش ۳۵۷ میلیون دلاری رکورددار بیشترین درآمد داخلی تمام دوران است و پس از آن Avengers: Infinity War با فروش ۲۵۷.۶ میلیون دلار قرار دارد و در حال حاضر فیلم Spider-Man: No Way Home رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

No Way Home در بازارهای بین‌المللی ۳۳۴.۲ میلیون دلار درآمد داشته است. همچنین این اولین فیلم در دوران همه‌گیری محسوب می‌شود که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در اولین آخر هفته اکران خود در ایالات متحده به دست آورده است.

همچنین قبل‌تر در تکراتو نقد فیلم مرد عنکبوتی : راهی به خانه نیست (SpiderMan : No Way Home) را برایتان قرار داده‌ایم.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

طبق یک گزارش، سونی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای بازاریابی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست هزینه می‌کند، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که حضور فیلم در باکس آفیس همچنان با قدرت ادامه داشته باشد اما اعداد اولین آخر هفته اکران فیلم قابل پیش‌بینی نبوده است.

ایمی پاسکال، تهیه‌کننده سونی اخیرا عنوان کرده بود که سه گانه جدید از فیلم‌های مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در دست ساخت قرار دارد، اما مهم اینکه هنوز هیچ توافقی صورت نگرفته است. هالند قصد دارد برای مدتی از بازیگری فاصله بگیرد و بیشتر وقت خود را روی خانواده و دیگر فعالیت‌ها تمرکز کند. کوین فایگی نیز در گزارش دیگری عنوان کرده بود که پروسه ساخت Spider-Man 4 آغاز شده است که با توجه به فروش این فیلم، علاقه استودیو مارول برای ساخت فیلم‌های جدید و درآمد منطقی به نظر می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر