;
coinex

سفرمارکت با موتور جستجوی خود بازار بلیط هواپیما و سفر را متحول می کند!

سفرمارکت با موتور جستجوی خود بازار بلیط هواپیما و سفر را متحول می کند! تصور پیچیدگی فرآیند سفری بی‌دغدغه عاملی بازدارنده برای خودداری از سفر است.

تصور پیچیدگی فرآیند سفری بی‌دغدغه، از دشواری گزینش مقصدی خوش آب‌وهوا و مناسب گرفته تا یافتن بلیط هواپیما ارزان و رزرو اقامتگاهی باکیفیت و اقتصادی، همواره مانعی ذهنی و عاملی بازدارنده برای خودداری یا تعویق تجربه سفری تنش‌زدا در بحبوحه فشارهای روانی حاصل از زندگی ناآرام و استرس‌زای دنیای مدرن بوده است. دلیلی که دیگر با پیدایش سایت همه‌فن‌حریف و جامعی چون سفرمارکت، موتور جستجوی قدرتمندی که خدماتی ۳۶۰ درجه را به گردشگران ارائه می‌کند، توجیه منطقی ندارد. اکنون مهم نیست عازم چه مقصدی هستید، سفرمارکت، به‌عنوان پشتیبانی مراقب و دوستی قابل‌اتکا، شما را در هر سفری همراهی و تجربه سفری آسوده، ارزان، باکیفیت، ایمن و درعین‌حال آسان را به‌راحتی و با لمس چند دکمه برای شما امکان‌پذیر می‌کند. در ادامه با سفرمارکت و خدمات گوناگونی که این سایت نام‌آشنا و پرطرفدار به مشتریان خود ارائه می‌کند، آشنا خواهید گشت.

سفرمارکت چگونه کار می کند؟

سفرمارکت https://safarmarket.com ، شرکتی نوظهور در زمینه گردشگری است که در همین مدت‌زمان کوتاه فعالیت خود، نبض بازار خریدوفروش بلیط هواپیما کشورمان را در دست گرفته و به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مارکت گردشگری کشور مبدل گردیده است. این شرکت با ارائه خدماتی مشابه با موتور جستجوی گوگل، صدها سایت مختلف را برای یافتن ارزان‌ترین و برترین قیمت‌ها برای شما رصد می‌کند و محدوده وسیعی از گزینه‌ها را پیش روی شما برای مقایسه و انتخاب قرار می‌دهد. لازم است ذکر گردد که فعالیت شرکت سفرمارکت صرفاً به ارائه خدمات تهیه بلیط هواپیما محدود نمی‌شود و این شرکت قادر است پکیج کاملی از خدمات گردشگری، از رزرو هتل و تهیه بلیط قطار گرفته تا ثبت‌نام افراد در تورهای گردشگری را به مشتریان خود ارائه کند.

بلیط هواپیما را گران نخرید

گشت‌وگذار و صرف ساعت‌ها وقت در گوگل برای یافتن بلیط هواپیما ارزان و مناسب کار دشواری است، کاری که در سایت سفرمارکت فقط با چند کلیک انجام می‌پذیرد. کافی است وارد سایت سفرمارکت شوید و اطلاعاتی از قبیل: مبدأ، مقصد، زمان سفر و زمان بازگشت خود را تعیین کنید تا سفرمارکت با موتور جستجوی بسیار قدرتمند خود، معتبرترین، ارزان‌ترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های هواپیمایی را برای شما در فهرست بلندبالایی از نتایج نمایش دهد و امکان انتخاب گزینه‌ای مناسب، پس از مقایسه قیمت‌ها را برای شما فراهم آورد. ایجاد فضایی شفاف برای مقایسه قیمت‌ها، نه‌تنها موجب شده است که مشتریان بدون سردرگمی و گشت‌وگذاری بی‌حاصل در سایت‌های مختلف، در دستیابی به هدف دلخواه خود یعنی یافتن باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین بلیت هواپیما در کوتاه‌ترین زمان ممکن نائل آیند، بلکه فضای رقابتی و مناسبی را نیز برای آژانس‌های مسافرتی و عرضه‌کنندگان ایجاد کرده و باعث ارزان‌تر شدن بلیط هواپیما شده است.

سفرمارکت با موتور جستجوی خود بازار بلیط هواپیما و سفر را متحول می کند!

اجاره ویلا، اقامتگاه، هتل در سفرمارکت

ازآنجایی‌که بخش قابل‌توجهی از کیفیت سفر، به چگونگی خدمات‌دهی و امکانات مکانی که در آن اقامت می‌کنید، بستگی دارد، سفرمارکت در این زمینه نیز به یاری شما شتافته است تا امکان انتخاب مکانی مطلوب و متناسب با بودجه سفر و نیازهای شما فراهم گردد. صفحه مخصوص هتل‌ها در سایت سفرمارکت به‌گونه‌ای طراحی شده است که شما می‌توانید اقامتگاه‌های مختلفی را با یکدیگر مقایسه کنید و از طریق تنظیم فیلترهای متعددی که در صفحه اصلی برای راحتی شما تعبیه شده است، نتایج نمایش هتل‌ها را بر اساس نوع اقامتگاه، بازه قیمت و تعداد ستارگان هتل چیدمان کنید و هتل مدنظر خود را بدون فوت وقت و با تکیه‌بر اطلاعات جامعی که درباره موقعیت مکانی، امکانات رفاهی و خدمات هتل نگاشته شده است، در سریع‌ترین زمان ممکن انتخاب کنید. لازم است ذکر گردد که در سایت سفرمارکت، برای هر هتل صفحه‌ای اختصاصی لحاظ شده است؛ صفحه‌ای آگاهی‌بخش حاوی تصاویر مختلفی از هتل که اطلاعات مفیدی از قبیل: امکانات رفاهی، خدمات، تعداد و ویژگی‌های واحدهای اقامتی، اسباب و وسایل واحدهای اقامتی، تخمین مسافت نزدیک‌ترین اماکن دیدنی و بازخوردهای میهمانان سابق را در برگرفته است. بی‌تردید با آگاهی از چنین اطلاعاتی، دیگر یافتن مکانی مناسب، کاری دشوار و زمان‌بر نخواهد بود و هر فردی با هر سطح دانش و آگاهی از اینترنت قادر خواهد بود مکانی دلخواه را برای اقامتی آسوده و لذت‌بخش از میان صدها گزینه اقامتی داخلی و خارجی برای مقصد سفر خود انتخاب کند.

رزرو تورهای گردشگری متنوع

ارائه تورهای داخلی و خارجی گردشگری از دیگر خدماتی است که شرکت سفرمارکت به گردشگران ارائه می‌کند. این تورهای چندروزه که به‌صورت انفرادی و گروهی طراحی می‌گردند، توسط افرادی مجرب و کارآزموده به شکلی برنامه‌ریزی می‌شوند که امکان بازدید از دیدنی‌ترین اماکن مقصد سفر در مدت‌زمانی کوتاه و با کمترین هزینه برای شرکت‌کنندگان فراهم گردد. تورهای لحظه آخری سفرمارکت به کسانی که بودجه کافی برای سفر ندارند، کمک می‌کند در فاصله یکی دو روز مانده به اتمام ثبت‌نام، در تورهایی که به علت عدم تکمیل ظرفیت خالی مانده‌اند، با مبلغی بین ده تا هشتاد درصد از قیمت واقعی شرکت کرده و لذت سفری به‌یادماندنی را با هزینه‌ای بسیار اندک تجربه کنند.

بلیط قطار را هم می‌توانید از سفرمارکت تهیه کنید

همان‌گونه که پیش‌تر نیز گفتیم، حوزه فعالیت شرکت سفرمارکت بسیار گسترده بوده و بازار گردشگری کشور، اعم از سفرهای هوایی و زمینی را در اختیار گرفته است. سفرمارکت، برای کسانی که سفر با قطار را به پروازهای داخلی ترجیح می‌دهند، خدماتی مشابه با خدمات بلیط هواپیما ارائه می‌دهد. صفحه خرید بلیط قطار سفرمارکت شامل فیلدهای مختلفی نظیر مبدأ، مقصد، تعداد مسافران و زمان سفر بوده و با گزینه‌های متنوعی چون کوپه دربست، سفر یک‌طرفه و سفر رفت‌وبرگشتی طراحی گردیده است. همانند بخش تهیه بلیت هواپیما، در این بخش نیز پس از پر کردن اطلاعات جاهای خالی و کلیک روی دکمه نارنجی‌رنگ جستجوی بلیط قطار، لیست بلندبالایی از شرکت‌های ریلی مختلف برای شما نمایش داده می‌شود تا شما برحسب نیاز خود و با توجه به عواملی نظیر نوع لوکوموتیو، کیفیت، امکانات و هزینه سفر، مناسب‌ترین گزینه را برای سفر خود برگزینید.

مجله گردشگری سفرمارکت همه چیز درباره گردشگری و سفر را به شما می‌گوید

سفرمارکت با موتور جستجوی خود بازار بلیط هواپیما و سفر را متحول می کند!

اگر به‌اندازه کافی سفر رفته باشید، حتماً برای شما نیز پیش آمده است که در زمانی نامناسب به مکانی دیدنی سفر کرده باشید. از آب‌وهوای سرد و برفی گرفته تا بسته بودن جاذبه‌های دیدنی و هزینه گزاف اماکن اقامتی در فصول پرتردد سال، همیشه عوامل زیادی برای تبدیل سفری رؤیایی به کابوسی وحشتناک وجود دارد و اگر بدون آگاهی و شناخت از مقصد موردنظر خود راهی سفر شوید، باید خود را برای بروز اتفاقات اجتناب‌پذیری آماده کنید که اگر پیش از سفر، چند دقیقه وقت خود را صرف مطالعه درباره مقصد سفرتان می‌کردید، از وقوعشان جلوگیری کرده بودید. در حقیقت مجله گردشگری سفرمارکت با همین هدف طراحی شده است؛ مجله‌ای جامع، پربار و مفید که اطلاعات گران‌بهایی را از مقصد سفر به شما منتقل می‌کند. وبلاگ سفرمارکت چون مخزنی مملو از دانستنی‌ها، نه‌تنها مطالب ارزشمندی را درباره شهرها و کشورهای دنیا با شما به اشتراک می‌گذارد، بلکه به معرفی صدها جاذبه دیدنی و اماکن تفریحی و تجاری در شهرهای مختلف دنیا می‌پردازد. کافی است نام شهر، کشور، جاذبه یا مرکز خرید موردنظر خود را در وبلاگ سفرمارکت جستجو کنید تا مقالات جامع و مفیدی را درباره مکان مدنظر خود در صفحه‌ای شکیل و آراسته، مزین با تصاویری جذاب و تماشایی بیابید.

اپلیکیشن سفرمارکت، جهان در جیب شماست

وجود همه این خدمات در اپلیکیشن همه‌فن‌حریفی که با رابط کاربری همه‌پسند، ساده و دوست‌داشتنی خود، شما را از تخفیف‌های بلیط هواپیما، قطار، هتل و تورهای گردشگری باخبر می‌کند، نعمت بزرگی برای گردشگران به‌حساب می‌آید. اپلیکیشن سفرمارکت با طراحی بی‌نقص و رابط کاربری روان و جذاب خود، به شعار اصلی سفرمارکت یا همان تجربه سفری آسان، سریع و ارزان، جامه عمل پوشانده و خدماتی شایسته و درخور را به گردشگران هم‌وطنان ما ارائه داده است. با نصب اپلیکیشن سفرمارکت، نه‌تنها به گنجینه انبوهی از اطلاعات سفر دسترسی خواهید داشت و بلیط هواپیما و قطار خود را با لمس چند دکمه و هتل خود را در سریع‌ترین زمان ممکن رزرو خواهید کرد، بلکه از جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه مطلع خواهید گشت و در قرعه‌کشی هرماهه موتورسیکلت برقی شرکت داده خواهید شد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    برای خرید بلیط هواپیما به سایت یوتراوز مراجعه کرده و قیمت ها را مقایسه کنید

    پاسخ