;
coinex

10 نکته برای نتیجه گرفتن از مراحل مشاوره سئو

چه نکاتی برای نتیجه گرفتن از مراحل مشاوره سئو باید رعایت کرد؟! اگر کسب و کار آنلاینی داشته باشید، قطعاً آموزش حرفه ای سئو برای شما مهم است!

در واقع سئو بهترین راه برای جذب ترافیک سایت است و اگر بتوانید سایت خود را به رتبه های اول گوگل برسانید، مخاطبان زیادی جذب می کنید. نه تنها مخاطبان زیادی جذب می کنید، بلکه تمام افرادی که از طریق گوگل وارد سایت شما می شوند مخاطبان هدف شما هستند. به عبارت ساده تر، می توانید محصولات و خدمات خود را به آن ها بفروشید. در این مقاله می خواهیم به بررسی نکاتی بپردازیم که با استفاده از آن می توانید انتظار داشته باشید که سئو برای سایت شما نتیجه دهد! پس اگر به دنبال سئو هستید، در این مقاله همراه ما باشید.

10 نکته برای نتیجه گرفتن از مراحل مشاوره سئو

کسب و کار اینترنتی و سئو؛ دو مکمل جدا نشدنی!

هنگامی که کاربران به دنبال چیزی در اینترنت می گردند، اولین کاری که می کنند چیست؟ سرچ کردن در گوگل. در واقع کاربران هر چیزی که می خواند در اینترنت ببینند را ابتدا در گوگل جستجو می کنند، سپس وارد سایت هایی می شوند که در رتبه های اول و صفحه اول حضور دارند. همین مسئله باعث شده تا کسب و کارهای اینترنتی به خوبی اهمیت رسیدن به صفحات اول گوگل را بدانند. بخاطر همین است که می گویند کسب و کار اینترنتی و سئو دو فاکتور جدانشدنی از هم هستند. 10 نکته ای که با رعایت آن ها می توانید در گوگل نتیجه بگیرید، عبارتند از:

1. تحقیق کلمات کلیدی

گاهی اوقات کسب و کارها بدون آن که تحقیق کلمات کلیدی انجام دهند، محتوا تولید می کنند! محتوایی که کلمات کلیدی نداشته باشد را گوگل درک نمی کند. در واقع نمی تواند متوجه شود که این محتوا حول چه موضوعی است و کلمات کلیدی تعیین کننده آن هستند. اگر می خواهید محتوا تولید کنید و آن محتوا را به صفحه اول گوگل برسانید، ابتدا تحقیق کلمات کلیدی را به درستی انجام دهید. در این صورت است که شانس رسیدن به صفحه اول گوگل را خواهید داشت! تحقیق کلمات کلیدی پایه و اساس تولید محتوا و سئوی سایت است که باید به خوبی انجام شود. متخصصین مشاوره سئو به شما در این زمینه کمک بسیار زیادی می کند.

2. بهینه سازی آدرس صفحات سایت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وارد یک صفحه از سایت شده باشید و متوجه آدرس بسیار طولانی آن شده باشید! مثلاً قبلی از کلمات آدرس آن صفحه، اسم دسته بندی هم آمده است که این مسئله غیر از طولانی کردن آدرس صفحه هیچ تاثیری ندارد. در واقع این باور اشتباه است که اگر دسته بندی را در آدرس بیاورید، به رشد سئو کمک می کند. این باور غلط را فراموش کنید و تنها نام نوشته را پس از دامین خود بیاورید. این مسئله باعث کوتاه تر شدن آدرس سایت شما می شود و در این صورت شما یک آدرس بهینه و حرفه ای در سایت خود خواهید داشت.

3. بهینه سازی عنوان صفحات

عنوان صفحات تاثیر بسیار زیادی در رشد سئوی سایت شما خواهد داشت! فرض کنید در گوگل عبارتی را جستجو کرده اید که در آن چند نتیجه اول مشابه هستند و تنها عنوان آن ها فرق دارد. به نظر شما کدام یک را انتخاب می کنید؟ قطعاً عنوانی که برای شما جذاب تر است و فکر می کنید که محتوای بهتری دارد را انتخاب می کنید. بنابراین در انتخاب عنوان صفحه دقت بسیار زیادی کنید! گاهی اوقات کاربران عنوان جذاب را به رتبه بهتر ترجیح می دهند که در این صورت اگر لینک اول نیستید، شانس زیادی برای افزایش ترافیک و حتی رتبه سایت خود را خواهید داشت.

4. استفاده درست از تگ های H در ساختار صفحات

تگ های H نشان دهنده میزان اهمیت هر تیتر و شناسایی زیر مجموعه های آن برای گوگل است. هنگام تولید محتوا حتماً باید تگ های H را که از H1 تا H6 به ترتیب اهمیت هستند، رعایت کنید. تگ H1 تنها یک بار در هر صفحه استفاده می شود و نشان دهنده عنوان آن صفحه است. تگ های دیگر هم به ترتیب محدودیت های خاص خود را دارند اما از تگ H3 به بعد دیگر محدودیتی وجود ندارد. سعی کنید با تگ های H ساختار محتوای خود را مشخص کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید و بتوانید به رتبه های اوگل گوگل دست پیدا کنید.

5. استفاده از محتوای چند رسانه ای در محتوای سایت

کاربران این روزها کمتر حوصله خواندن محتوای متنی را دارند اما باز هم محتوای متنی سایت اهمیت زیادی دارد. اگر می خواهید همه کاربران خود را راضی نگه دارید، در کنار محتوای متنی از محتوای تصاویری هم استفاده کنید. به خصوص که اگر از محتوای ویدئویی استفاده کنید، می توانید به رشد سئوی سایت خود کمک بسیار زیادی کنید. البته محتوای متنی را هم فراموش نکنید؛ محتوای متنی کاملاً تعیین کننده است و مهم ترین معیار گوگل را تشکیل می دهد.

6. لینک سازی داخلی

هنگامی که صحبت از لینک سازی می شود، کاربران فکرشان به سمت لینک سازی خارجی می رود. اما حقیقت این است که لینک سازی داخلی هم اندازه لینک سازی خارجی اهمیت دارد. پس نباید از آن غافل شد! بین محتوای خود لینک سازی داخلی انجام دهید تا تاثیر آن را در رشد سئوی سایت خود مشاهده کنید. در آموزش سئو شما می توانید لینک سازی داخلی را کاملاً مفهومی یاد بگیرید، فقط باید دقت کنید که آموزش شرکت معتبری را شرکت کنید.

7. بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت

بهینه سازی سرعت سایت باعث می شود تا کاربران تجربه خوبی از سایت شما بگیرند. همین مسئله باعث می شود تا در سایت باقی بمانند و رفتار خوب کاربران روی رتبه سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل تاثیر زیادی دارد. اگر از خدمات مشاوره سئو استفاده می کنید، حتماً شما را در مورد سئوی فنی سایت راهنمایی می کنند و بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت از مهم ترین آن است. همچنین اگر آموزش گام به گام سرچ کنسول دیده باشید، می توانید در این مورد هم از آن استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

10 نکته برای نتیجه گرفتن از مراحل مشاوره سئو

8. ریسپانسیو کردن قالب سایت

در گوگل سرچ کنسول بخشی وجود دارد که در مورد موبایل فرندلی بودن سایت گزارشی به شما می دهد! ریسپانسیو بودن سایت هم بسیار مهم است و جزئی از موبایل فرندلی بودن آن است. در آموزش سرچ کنسول می توانید این مورد را هم از استاد خود یاد بگیرید و بهترین نتایج را برای سایت خود فراهم کنید. همچنین سعی کنید از قالب هایی استفاده کنید که به صورت ریسپانسیو کدنویسی شده اند تا بتوانید بهترین نتیجه را در رشد سئوی سایت خود در گوگل ببینید.

9. استفاده از کلمات کلیدی هم معنی

علاوه بر کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی هم معنی هم تاثیر بسیار زیادی روی رشد سئو دارند. کلمات کلیدی هم معنی همان کلماتی هستند که ارتباط نزدیکی به کلمات کلیدی اصلی دارند و ممکن است کاربران به جای کلمات کلیدی اصلی، آن را جستجو کنند. گوگل هنگامی که محتوای یک صفحه را بررسی می کند، کلمات کلیدی هم معنی را هم بررسی می کند تا رتبه خوبی به شما بدهد. فراموش نکنید که اگر از خدمات مشاوره سئو استفاده می کنید، حتماً در این مورد بپرسید تا شما را راهنمایی کنند. همچنین در استراتژی سئوی محتوای شما باید این مورد هم کاملاً لحاظ شده باشد تا نتیجه خوبی بگیرید.

10. استفاده از کدهای نشانه گذاری اسکیما

کدهای نشانه گذاری اسکیما کدهایی هستند که به کاربران اطلاعات خوبی از صفحه شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل می دهند. در حال حاضر سایت های زیادی از آن استفاده می کنند و تاثیر زیادی هم در رشد سئوی آن ها داشته است. شما هم می توانید از این قابلیت برای رسیدن به صفحه اول گوگل استفاده و همچنین نظر کاربران را در صفحه نتیجه گوگل جلب کنید.

اگر نیاز به آموزش سئو، مشاوره سئو و آموزش سرچ کنسول دارید، پیشنهاد ما استفاده از آژانس گرندیما است. پیش از سفارش هر گونه محصول یا خدماتی می توانید از مشاوره استفاده کنید تا بهترین محصول یا خدمات را استفاده کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر