;
coinex

اینترنت رایگان شب یلدا 1400 [بسته های ایرانسل، همراه اول و رایتل]

اینترنت رایگان شب یلدا 1400 تحت قالب بسته های ایرانسل، همراه اول و رایتل ارائه شده‌اند. در ادامه این نوشتار همراه باشید تا با بسته اینترنت رایگان شب یلدای 1400 آشنا شویم.

مصرف زیاد اینترنت در این روزها و البته هزینه های نسبتا گران استفاده از اینترنت سبب شده تا دغدغه هزینه های اینترنت همواره یکی از نگرانی های هر فردی باشد. بر این اساس افراد به راهکارهای گوناگونی برای مدیریت مصرف اینترنت و البته هزینه های آن رو می آورند.

اپراتورهای مختلف تلفن همراه کشور طرح های اینترنت رایگان شب یلدای 1400 و بسته های مختلفی اینترنت و تماس رایگان را اعلام کرده اند. در ادامه این نوشتار تکراتو همراه باشید تا کد این بسته ها را مشاهده کنید.

اینترنت رایگان شب یلدا 1400

بسته های ایرانسل، همراه اول و رایتل

به تازگی ایده اینترنت ارزان و اینترنت رایگان نیز تا حدی زیادی برجسته شده و طرفدارانی پیدا کرده است. در ادامه بسته های اینترنت رایگان اپراتورهای ایرانسل و همراه اول را بررسی خواهیم کرد.

بسته اینترنت رایگان همراه اول شب یلدا 1400

این طرح برای کلیه مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول است. همراه اول به مناسبت فرارسیدن آخرین یلدای قرن و همراهی تمامی مشترکان در این شب به یادماندنی جهت ثبت خاطراتی شیرین، طرح «یلدای خوش ترکیب» را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی ارائه کرد.

بسته ترکیبی «3 گیگابایت اینترنت و 3 ساعت مکالمه 3 روزه» ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول در نظر گرفته شده که می توانند با شماره گیری کددستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» تنها با پرداخت 10 هزار تومان اقدام به خریداری آن کنند.

شرایط و قوانین طرح هدیه شب یلدای همراه اول به شرح زیر است:

  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته ها از سه شنبه _۳۰ آذرماه_ لغایت پنج شنبه _دوم دی‌ماه_ قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح امکان پذیر است.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد؛ همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و باندل انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته ۹ درصد مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه ۹ درصد مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.

بسته اینترنت رایگان ایرانسل شب یلدا 1400

اگر دوست دارید شب یلدا ۱۴۰۰ خود را با یک هدیه از Irancell شیرین تر کنید، ما اینجا کد بسته ۲ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل شب یلدا ۱۴۰۰ را برای شما آورده ایم. البته اینجا هدایای بیشتری هم وجود دارد که به تقصیل به آن ها خواهیم پرداخت. فایل صوتی  زیر توضیحاتی در خصوص این طرح داده است:

بنابر اعلام ایرانسل:

تمام شما مشترکان ایرانسل می‌توانید در روزهای ۳۰ آذر و ۱ دی ۱۴۰۰، با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنید. اعتبار این بسته تا پایان روز فعالسازی بسته است و هر مشترک می‌تواند یک بار آن را فعال کند.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینترنت رایگان شب یلدا 1400 چیست؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر