;
coinex

خبر ناامیدکننده از فیلم The Batman ☹️

در این نوشتاز از تکراتو یک خبر ناامیدکننده از فیلم The Batman داریم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از فیلم The Batman به دست آورید.

دیلن کلارک تهیه‌کننده فیلم بتمن در مصاحبه با مجله امپایر تایید کرد که The Batman یک فیلم مستقل خواهد بود. بنابراین فیلم آینده بتمن که گفته می‌شود نسخه کاملا متفاوتی از شوالیه تاریکی را به تصویر خواهد کشید، جزئی از DCEU یا دنیای توسعه‌یافته دی‌سی نخواهد بود.

همچنین قبل‌تر تریلر جدید فیلم بتمن (The Batman 2022) را برایتان در سایت قرار داده‌ایم.

فیلم The Batman

خلاصه داستان این فیلم اینگونه است که: The Batman یک فیلم هیجان‌انگیز و اکشن است که داستان بتمن را در سال‌های اولیه زندگی‌اش به تصویر می‌کشد. او در تلاش برای ایجاد تعادل بین خشم و عدالت است و به صورت همزمان در حال بررسی یک راز نگران‌کننده است که گاتهام را به وحشت انداخته. رابرت پتینسون تصویری خام و با حرارت از شخصیت بتمن را در قالب یک قهرمان ناامید و درمانده ارائه می‌کند که متوجه است خشم او اگر لبریز شود، شخصیت بهتری نسبت به قاتل زنجیره‌ای بی‌رحمی که در حال دنبال کردن او است، نخواهد بود.

فیلم The Batman

همچنین خبر ناامیدکننده از فیلم The Batman که کلارک گفته است را در پایین میبینید:

کلارک گفت:

«برادران وارنر دارای یک جهان چندگانه است که در آن به راه‌های مختلفی از شخصیت‌ها استفاده می‌شود… ما در آن حضور نداریم. مت علاقه‌مند است تا این شخصیت را به عمق عاطفی خود ارائه کند.»

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره این خبر ناامیدکننده از فیلم The Batman چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر