;
coinex

ساعت هوشمند Huawei Watch D رونمایی شد ؛ قابلیت‌ها، مشخصات و قیمت

ساعت هوشمند Huawei Watch D رونمایی شد. با ما همراه باشید تا قابلیت‌ها، مشخصات و قیمت این ساعت هوشمند را به شما معرفی کنیم.

هواوی در جریان مراسم ۲۳ دسامبر در کنار معرفی گوشی تاشو پی ۵۰ پاکت، از ساعت هوشمند جدید خود موسوم به هواوی واچ D نیز رونمایی کرد که اولین ساعت هوشمند این برند است که از قابلیت بسیار کاربردی سنجش فشار خون و ECG برای ثبت اختلالات ضربان قلب بهره می‌برد.

هواوی واچ D قادر است با دقت بسیار بالا به‌طور مداوم فشار خون کاربر را اندازه‌گیری کند و با ذخیره‌ی داده‌ها به مدت چند روز، تصویر جامعی از تغییرات فشار خون او ارائه می‌دهد.

هواوی همچنین وعده داد کاربران واچ D با اشتراک VIP یکساله که همراه با خرید ساعت فعال می‌شود، می‌توانند از خدمات سلامت این شرکت استفاده کنند و با ارائه داده‌های ثبت شده توسط واچ دی، از توصیه متخصصان پزشکی بهره‌مند شوند. علاوه‌براین، این ساعت قابلیت تشخیص بیش از ۷۰ فعالیت ورزشی را دارد که در مقایسه با برند‌های دیگر، عدد قابل‌توجهی است.

ساعت هوشمند Huawei Watch D

واچ D به گفته هواوی اولین ساعت هوشمند با قابلیت سنجش فشار خون است که با گواهی IP68 مقاوم دربرابر گردوخاک و نفوذ آب عرضه می‌شود. هواوی همچنین گفت وزن این ساعت تنها یک‌ششم دستگاه‌های متداول اندازه‌گیری فشار خون است و به همین دلیل احساس راحتی روی مچ دست خواهد داشت.

ساعت هوشمند Huawei Watch D

در بخش طراحی و کیفیت ساخت، این ساعت هوشمند از ویژگی‌های درجه یکی بهره می‌برد. جنس بدنه این ساعت هوشمند، از آلومینیوم درجه هوا فضا است. مقاومت بدنه این ساعت در برابر خراش افزایش یافته است. نمایشگر هواوی Watch D، مربعی است و اندازه ١.۶۴ اینچی دارد. این نمایشگر، از نوع OLED است و وضوح HD را داراست.

هواوی در ادامه معرفی ساعت هوشمند جدید خود، گفت که کیفیت ساخت این ساعت هوشمند، به نحوی است که آن‌ها موفق به کسب استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب شده‌اند. این اولین باری است که چنین ساعت هوشمند پیشرفته‌ای استاندارد IP68 را دریافت می‌کند.

ساعت هوشمند Huawei Watch D

ساعت هوشمند هواوی Watch D، از حسگرهای نوری ٨ کاناله با حساسیت بالا برای سنجش میزان ضربان قلب برخوردار است. هواوی واچ قابلیت رصد و شناسایی بیش از ۷٠ حالت ورزشی را داراست. اما این ویژگی سنجش میزان فشار خون است که Huawei Watch D را از تمام رقبایش متمایز می‌کند! هواوی از یک میکروپمپ به اندازه یک سکه و با قابلیت فشرده سازی ۴٠ کیلو پاسکال در آن استفاده کرده است. بنابراین، به لطف این سیستم دقیق، تشخیص فشار خون از ۴٠ تا ٢٣٠ میلی متر جیوه، امکان پذیر می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره این نوشتار چیست؟ نظرات خود را در مورد ساعت هوشمند Huawei Watch D در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر