;
coinex

دومین تریلر فیلم Uncharted منتشر شد

طبق اخبار به دست رسیده دومین تریلر فیلم Uncharted منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این فیلم دیدنی با تکراتو همراه باشید.

یکی دیگر از مورد انتظارترین فیلم های 2022 آنچارتد (Uncharted) بوده که به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی مت هالووی، آرت مارکوم در ژانر اکشن، جنایی و راز آلود ساخته شده است. حال گویا دومین تریلر فیلم آنچارتد (Uncharted) منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات تریلر با تکراتو همراه باشید.

دومین تریلر فیلم Uncharted

این فیلم پیش‌درآمدی برای بازی ویدئویی آنچارتد ساخته ناتی داگ محسوب می‌شود که اقتباسی از سری چهارم این مجموعه، آنچارتد ۴: عاقبت یک دزد است. در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان فیلم آنچارتد پخش نشده است.

دومین تریلر فیلم Uncharted
تاریخ اکران فیلم Uncharted / تریلر فیلم Uncharted / تاریخ اکران فیلم آنچارتد / تریلر فیلم آنچارتد

اما می‌دانیم که داستان این اثر درواقع پیش‌ درآمدی از بازی‌های ویدیویی بوده و در آن شاهد چگونگی آشنایی و آغاز دوستی دریک جوان با سالیوان خواهیم بود. در کل می‌توان داستان فیلم آنچارتد آشکار ساختن ریشه‌های ناتان دریک و ویکتور سالیوان و دوستی آن‌ها، به خاستگاه بازی‌ها دانست. شما می‌توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر فیلم به جستار تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted مراجعه کنید.

از آنجایی که در این اثر فوق العاده بازیگر محبوب تام هالند و مارک والبرگ به ایفای نقش می‌پردازند از این مجموعه انتظار می‌رود در لیست بهترین فیلم های اکشن 2022 قرار بگیرد.

طبق اخبار به دست رسیده به احتمال زیاد فیلم آنچارتد (Uncharted) در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ یا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ کران خواهد شد و  به چشم انتظاری مخاطبان پایان خواهد داد. اگر از طرفداران این سری ژانر‌ها هستید تماشای این مجموعه دوست داشتنی را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فیلم آنچارتد (Uncharted) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر