;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted [+بازیگران و داستان]

فیلم آنچارتد یکی دیگر از جدیدترین فیلم‌های آمریکاییست. اخیرا تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted منتشر شده است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

یکی از بهترین و جدیدترین فیلم‌های اکران شده آنچارتد (Uncharted) بوده که به کارگردانی روبن فلیشر و نویسندگی مت هالووی، آرت مارکوم ساخته شده است.

در این مجموعه دیدنی بازیگران محبوبی همچون تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در ادامه این نوشتار قصد داریم به معرفی بازیگران فیلم آنچارتد و تاریخ اکران فیلم آنچارتد بپردازیم. برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted با تکراتو همراه باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted

فیلم آنچارتد (Uncharted) یکی از بهترین کارهای روبن فلیشر بوده که در ژانر ماجراجویی اکشن ساخته شده است. این فیلم آمریکایی قرار است در تاریخ ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ در سینماهای آی‌مکس و به‌صورت فیلم ۷۰ میلی‌متر توسط کلمبیا پیکچرز، اطلس انترتینمنت و سونی پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

این فیلم پیش‌ درآمدی برای بازی ویدئویی آنچارتد ساخته ناتی داگ محسوب می‌شود که اقتباسی از سری چهارم این مجموعه، آنچارتد عاقبت یک دزد است.

اگر از طرفداران فیلم و سریال‌های ماجراجویی و اکشن هستید ساعت‌های خود را برای تماشای این مجموعه جذاب و دیدنی کوک کنید. برای اطلاع از جزئیات تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted با ما همراه باشید.

داستان فیلم آنچارتد

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted
تاریخ اکران فیلم آنچارتد

در حال حاضر جزئیات زیادی از داستان فیلم آنچارتد پخش نشده است. اما می‌دانیم که داستان این اثر درواقع پیش‌ درآمدی از بازی‌های ویدیویی بوده و در آن شاهد چگونگی آشنایی و آغاز دوستی دریک جوان با سالیوان خواهیم بود.

اگر این مجموعه همانند بازی‌های ویدیویی باشد، می‌توانیم از این مجموعه صحنه‌های اکشن و مهیچ بسیاری را انتظار داشته باشیم.

محتویات و فاکتورهای زیادی در بازی‌های ویدیویی آنچارتد وجود دارند که سازندگان می‌توانند برای بهتر کردن فیلم از آن‌ها استفاده کرده و طرفداران را خوشحال کنند.

ما فقط امیدواریم فیلم به منابع اصلی وفادار بماند و با تغییرات اساسی بیهوده طرفداران را خشمگین نکند؛ البته تغییرات خوب و درست می‌تواند راه را برای پیشرفت و حتی تولید فیلم‌های بعدی نیز هموار کند.

در کل می‌توان داستان فیلم آنچارتد آشکار ساختن ریشه‌های ناتان دریک و ویکتور سالیوان و دوستی آن‌ها، به خاستگاه بازی‌ها دانست. در ادامه این جستار به معرفی بازیگران فیلم آنچارتد می‌پردازیم. برای اطلاع از تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال قورباغه ؛ تاریخ پخش، بازیگران و آخرین شایعات

زمان پخش فصل دوم سریال سیاوش [+داستان و بازیگران]

تام هالند

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted
تاریخ اکران فیلم آنچارتد

توماس استنلی هالند یکی از بازیگران فیلم آنچارتد بوده که فعالیت هنری خود را  با بازی در نمایش موزیکال بیلی الیوت در سال‌های ۲۰۰۸–۲۰۱۰ آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت است.

او برای بازی در فیلم غیرممکن و ایفای نقش پیتر پارکر در دنیای سینمایی مارول در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول از جمله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه، مرد عنکبوتی: دور از خانه و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست شناخته شده‌ است.

هالند پس از ایفای نقش لوکاس بنت در فیلم غیرممکن، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر بریتانیایی سال از سوی حلقه منتقدان فیلم لندن شد و همچنین پس از درخشش در نقش پیتر پارکر در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی موفق به دریافت جایزه‌ی‌ستاره نوظهور بفتا شد، همچنین او به دومین بازیگر جوانی بدل شد که موفق به دریافت جایزه شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

سریال How I Met Your Father ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آشنایی با پدر

سریال The Last of Us ؛ تاریخ پخش، تریلر، بازیگران و داستان آخرین بازمانده از ما

مارک والبرگ

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted
تاریخ اکران فیلم آنچارتد

مارک رابرت مایکل والبرگ که با مارک والبرگ معرف است یکی دیگر از بازیگران فیلم آنچارتد بوده که فعالیت هنری خود را 1998 آغاز کرده  و تاکنون مشغول فعالیت است.

او در کنار فعالیت بازیگری تهیه‌کننده، تاجر، مدل، خواننده رپ و ترانه‌نویس آمریکایی نیز هست. او برای فیلم رفتگان نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای فیلم مشت‌زن نامزد جایزه اسکار بهترین تصویر و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد.

و در آغاز کار حرفه‌ای خود، زمانی که به عنوان نوازنده رپ در گروه مارکی مارک و فرانکی بونچ به شهرت رسید، وی با نام مارکی مارک شناخته می‌شد.

بیشتر بخوانید:

فصل دوم سریال بریجرتون (Bridgerton) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

سریال The Irregulars ؛ بازیگران، تاریخ پخش و نقد سریال غیرعادی ها

آنتونیو باندراس

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted

خوزه آنتونیو دومینگوئز باندراس که بیشتر با نام آنتونیو باندراس شناخته می‌شود. او یکی از معروفترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا به‌شمار می‌آید.

وی برنده نخل طلا در جشنواره کن ۲۰۲۰ برای بهترین بازیگر مرد و همچنین کاندیدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم درد و شکوه در همان سال شد. وی پنج بار نامزد جایزه گلدن گلوب، دو بار نامزد جایزه امی و یک بار نامزد جایزه تونی شده‌ است.

بیشتر بخوانید:

سریال ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) ؛ تاریخ پخش، داستان، بازیگران، نقد و بررسی

سوفیا تیلور علی

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted

یکی دیگر از پرطرفدارترین بازیگران فیلم آنچارتد سوفیا تیلور علی بوده که فعالیت هنری خود را از سال 2003 آغاز کرده و تاکنون مشغول فعالیت است.

او در فیلم‌هایی مانند سی‌اس‌آی: میامی، آناتومی گری به ایفای نقش پرداخته است. عمده شهرت وی، به خاطر ایفای نقش سابرینا در مجموعه تلویزیونی تظاهر و دکتر داهیلا در مجموعه تلویزیونی درام-پزشکی آناتومی گری است.

او در مارس سال ۲۰۲۰ برای ایفای نقش کلویی فرازر، به جمع بازیگران لایواکشن آنچارتد پیوست و به عنوان یکی از بازیگران اصلی در سریال وحشی‌ها به ایفای نقش پرداخت، سریالی که با تحسین منتقدان همراه بود.

بیشتر بخوانید:

سریال The Witcher: Blood Origins ؛ تاریخ پخش، بازیگران و داستان

تاریخ پخش فصل ششم ریک اند مورتی (Rick And Morty) [+تریلر و داستان]

عوامل فیلم Uncharted

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted

  • کارگردان: روبن فلیشر
  • تهیه‌کننده: آوی آراد، آری آراد، چارلز راون، آلکس گارتنر
  • نویسنده: مت هالووی، آرت مارکوم
  • بازیگران: تام هالند، مارک والبرگ، آنتونیو باندراس، سوفیا تیلور علی، تاتی گابریل
  • فیلم‌بردار: چونگ هون چونگ
  • شرکت تولید: کلمبیا پیکچرز، اطلس انترتینمنت، آراد پروداکشنز، پلی‌ایستیشن پروداکشنز
  • توزیع‌کننده: سونی پیکچرز

بیشتر بخوانید:

تاریخ پخش فصل دوم invincible [+تریلر و داستان]

فصل پنجم آخرین پادشاهی (The Last Kingdom) ؛ داستان، بازیگران و زمان پخش

تریلر فیلم Uncharted

تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted

همانطور که کمی قبل گفتیم این مجموعه دیدنی یکی از بهترین فیلم‌های اکشن و ماجرایی بوده که طرفداران فیلم و سریال‌های اکشن بی‌صبرانه در انتظار پخش این مجموعه هستند.

این فیلم دیدنی مهیج قرار است برای۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ پخش شود. از آنجایی که این مجموعه طرفداران بسیار زیادی دارد ما در ادامه تریلر فیلم Uncharted را در اختیار شما قرار داده‌ایم. برای تماشای تریلر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای تماشای تریلر فیلم Uncharted در یوتیوپ در اینجا کلیک کنید

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم Uncharted چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر