;
coinex

رندرهای جدید گلکسی اس 22 را تماشا کنید

در این مطلب از تکراتو به شما پیشنهاد میدهیم که رندرهای جدید گلکسی اس 22 را تماشا کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

سامسونگ از زمان گلکسی S6 به بعد که تصمیم به تغییر طراحی آن گرفت، رفته رفته به یک بلوغ خاص در طراحی محصولات خود رسید. گام دوم ارتقای طراحی گوشی‌های موبایل با کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش رقم خورد.

جایی که سامسونگ در آن نیز پیش قدم شد. به تازگی رندرهای جدیدی از پرچمدار بعدی سامسونگ منتشر شده است که حاشیه نازک و متقارن صفحه نمایش گلکسی S22 را نشان می‌دهد.

همچنین قبل‌تر در تکراتو نخستین تصاویر واقعی از سری گلکسی اس 22 را برایتان قرار داده‌ایم.

رندرهای جدید گلکسی اس 22

شاید اگر به جزئیات کوچک توجه خاصی نکنید، متوجه این موضوع نشود. اما بیشتر افشاگری‌های مرتبط با طراحی خانواده گلکسی S22، عمدتا بر روی بزرگ‌ترین و بدون شک تأثیرگذارترین عضو فوق‌العاده آن یعنی گلکسی S22 الترا متمرکز شده است. البته ذکر این نکته لازم است که ، همه کاربران مایل به خرید گلکسی S22 Ultra 5G نخواهند بود.

رندرهای جدید گلکسی اس 22

به یاد داشته باشید انتظار می‌رود که نسخه پایه و اصلی گلکسی S22 سامسونگ، دارای یک چینش دوربین سه‌ گانه در پشت باشد که متشکل از یک دوربین اصلی و جدید 50 مگاپیکسلی، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی باشد که مورد سوم تقریبا بدون تغییر است.

حالا تقریبا مطمئن هستیم که S22 می‌تواند عکس‌های بسیار بهتری نسبت به مدل قبلی خود بگیرد. این موضوع ممکن است برای بسیاری از کاربران S21 که توان خرید این گوشی جدید را داشته باشند، یک حرکت عاقلانه به نظر برسد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره رندرهای جدید گلکسی اس 22 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سامسونگ Galaxy S22 Ultra طراحی بدنه اش رو از سونی اکسپریا دزدیده

    پاسخ

    ای کاش سامسونگ ، مادون قرمز رو به گوشیاش اضافه کنه

    پاسخ