coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

معرفی سرویس SVOD فانوفیلم

معرفی سرویس SVOD فانوفیلم ؛ رسانه تعاملی یا VOD در سال‌های اخیر شهرت زیادی پیدا کرده است و فرصت‌های مناسبی هم برای تبلیغات را فراهم می‌کند.

فانوفیلم نیز یکی از بهترین وب سایت های  اصلی این حوزه است که در ادامه به تشریح سرویس SVOD آن می‌پردازیم. شاید نتوان کاربری را در دنیای امروزی فناوری تصور کرد که نام سرویس‌هایی همچون نتفلیکس و هولو و آمازون پرایم را نشنیده باشد. سرویس‌های رسانه تعاملی یا ویدئو به‌هنگام درخواست VODمخفف (Video on Demand) در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و حتی به‌مرور درحال جایگزین کردن تلویزیون‌های سنتی هستند. محبوبیت این نوع از سرویس‌ها به‌حدی افزایش یافت که شرکت های بزرگی همچون دیزنی و برادران وارنر و اپل را نیز به فعالیت در حوزه‌ی جدید تشویق کرد.

معرفی سرویس SVOD فانوفیلم

در کشور ما نیز در سال‌های گذشته سرویس‌های VOD متعددی با هدف جذب مخاطب داخلی به وجود آمده اند. امروز اکثر کاربران ایرانی با این سرویس ها آشنا هستند و تعداد زیادی هم از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند. در ماه‌های اخیر که با بحران ویروس کرونا و تعطیلی گسترده در سرتاسر جهان و کشورمان همراه بود، تمایل به این نوع از سرویس‌ها را افزایش داد و بسیاری از آن‌ها، افزایش قابل‌توجهی را در تعداد کاربران تجربه کردند.

ورود به وب سایت فانو فیلم

رسانه‌های تعاملی یا VOD علاوه بر خدمات و محتوایی که به کاربر عرضه می‌کنند، برای کسب‌وکارها نیز، کانال جدیدی برای نمایش تبلیغات ایجاد کرده‌اند. با اینکه سرویس‌هایی مثل فانوفیلم از مدل درآمدزایی Subscription Video on Demand) SVOD) پیروی می‌کنند، سرویس‌هایی مانند یوتیوب نیز مدل AVOD یا Ad-based Video on Demand را دنبال می‌کنند که این روزها با استقبال قابل‌توجهی ازسوی کسب‌وکارها و سرویس‌های رسانه‌ی تعاملی روبه‌رو شده است.

SVOD  یا  Subscription Video on Demand

سرویس‌های SVOD شباهت زیادی به تلویزیون‌های سنتی دارند. کاربر با پرداخت هزینه‌ای ماهانه، سه ماهه یا شش ماهه به‌صورت نامحدود امکان مشاهده‌ی محتوای وب سایت و اپلیکیشن را پیدا می‌کند. این نوع از سرویس‌های رسانه‌ی تعاملی در دهه‌ی اخیر و خصوصا چند سال گذشته با افزایش شدید تعداد کاربران روبه‌رو بوده‌اند .

کاربران درصورت استفاده از SVOD، آزادی عمل بیشتری دارند. آن‌ها می‌توانند درصورت عدم رضایت از محتوا یا خدمات، آن را دیگر تمدید کنند. همین آزادی عمل، چالش دشوار حفظ مشتری را برای وب سایتهای SVOD به‌همراه دارد. آن‌ها عموما با ارائه‌ی محتوای اختصاصی و رقابت شدیدی برای کسب مجوز پخش فیلم‌ها و سریال‌های پرطرفدار، سعی در جذب و حفظ مخاطب دارند.

برترین سرویس‌های استریم یا SVOD در جهان

همان‌طور که گفته شد، سرویس‌های استریم از محبوب‌ترین زیرمجموعه‌‌های VOD در جهان هستند. کاربر تنها با پرداخت اشتراک، به مجموعه‌ای عظیم از محتوای ویدیویی دسترسی خواهد داشت و نیازی به پرداخت هزینه‌ی جدا برای تماشای ویدئو ندارد. به‌علاوه، برخی از آن‌ها دسترسی رایگان به بخشی از محتوای اختصاصی خود را برای کاربران فراهم می‌کنند که موجب جذب مصرف‌کننده‌های بیشتر می‌شود.

از میان برترین سرویس‌های کنونی صنعت استریم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نتفلیکس: مجموعه‌ای بزرگ از محتوای ویدیویی جذاب با رابط کاربری بهینه‌سازی شده و سیستم پیشنهاد ویدیوی مناسب. از نقاط ضعف آن نیز می‌توان به هزینه‌ی نسبتا بالا نسبت به دیگران اشاره کرد.
  • HBO Now و HBO Go : سرویس استریم شبکه‌ی محبوب و معتبر HBO با محتوای حرفه‌ای اختصاصی، فیلم‌های جذاب و برنامه‌های خبری اختصاصی. البته هزینه‌ی آن نسبت به رقبا بسیار بیشتر است
  • دیزنی پلاس: سرویس استریم غول رسانه‌ای با قیمت مناسب و مملو از محتوای جذاب و محبوب

در رتبه‌های بعدی برترین سرویس‌های استریم، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد:

Hulu، Amazon Prime Video، Sling TV، Fubo TV، Crackle

سرویس SVOD فانو فیلم

فانو فیلم با توجه به نیاز بازار ایران سرویس SVOD را برای کاربران ایرانی با کیفیت بالا ارائه داده است. بهره مندی از پلتفرم استریمینگ فانو فیلم بسیار ساده است. برای این کار باید ایتدا وارد فایل فانو فیلم شوید و پس از خرید اشتراک به همه فیلم ها دسترسی خواهید داشت. همچنین برای کاربران مهمان، بدون پرداخت هزینه بخشی از فیلم ها قابل مشاهده است. کاربران داخلی می توانند با حجم مصرفی نیم بها به تمامی فیلم ها دسترسی داشته باشند و با کیفیت پخش اتوماتیک یا انتخاب کیفیت های متفاوت فیلم مورد نظر خود را مشاهده نمایند. برای کاربران اشتراک های یک ماهه، سه ماهه ،شش ماهه فانو فیلم مهیا شده است تا از تمامی فیلم های جدید سرویس فانوفیلم بهرمند شوند.

عضویت رایگان در وب سایت فانوفیلم

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر