;
coinex

بهترین اینترنت td-lte

بهترین اینترنت td-lte ؛ اینترنت به یکی از ملزومات اصلی و ضروری زندگی امروزی تبدیل شده است. به همین دلیل انتخاب یک سرویس اینترنتی با کیفیت و پرسرعت، برای افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است.

در طی چند سال اخیر با وجود گوناگونی سرویس‌های اینترنتی، کاربران انتخاب‌های زیادی برای دسترسی به شبکه جهانی داشته‌اند. در بین انواع اینترنت‌ها، td lte از محبوب‌ترین و پرطرفدار‌ترین سرویس‌ها است. اما بهترین اینترنت td-lte کدام است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین اینترنت td-lte را بشناسید.

بهترین پیشنهاد برای جایگزینی اینترنت ADSL

این روز‌ها کاربران ADSL به دنبال اینترنت بهتر و سریع‌تری برای انجام امور آنلاین خود هستند. این موضوع به محدودیت‌های ارائه اینترنت ADSL از سمت مخابرات و دیگر شرکت‌های ارائه کننده برمی‌گردد. بسیاری از کاربران ADSL در بسیاری از شهر‌های بزرگ، به دلیل کشیدن کابل فیبر نوری و جمع کردن سیم‌کشی‌های مسی با مشکلات مختلفی روبرو شدند. از این رو بسیاری از کاربران و متقاضیان اینترنت پرسرعت به دنبال، بهترین پیشنهاد برای جایگزینی اینترنت ADSL هستند. در اغلب موارد از بین گزینه‌هایی چون 4G و VDSL، اینترنت tdlte به عنوان بهترین سرویس انتخاب می‌شود.

گاهی اوقات عدم اطلاع رسانی درست و کامل اپراتور‌ها، باعث سردرگمی کاربران می‌شود. در چنین شرایطی متقاضی اینترنت پرسرعت، بعد از خرید مودم گران‌قیمت و راه اندازی سرویس اینترنت td-lte چندان از نتیجه راضی نخواهد بود. پس بهتر است قبل از خرید بهترین اینترنت td-lte، ابتدا با چند نکته مهم در این زمینه آشنا شوید.

تفاوت اینترنت 4G با td-lte؛  4Gبهتر است یا lte

برخی از کاربران از عبارت‌های 2G و TD-LTE درک درستی نداشته و برای رفع ابهام از اپراتور‌های شرکت اینترنتی سوال می‌پرسند. در اکثر موارد اپراتور‌ها به سردرگمی این کاربران اضافه می‌کنند. در قدم اول برای توضیح تفاوت اینترنت 4G با td-lte باید اشاره‌ای به فناوری آن‌ها داشته باشیم. اینترنت 4G فقط و فقط برای گوشی‌های موبایل قابل استفاده است؛ در حالیکه بهترین اینترنت td-lte بی‌سیم بوده و فقط با یک سیمکارت، برای هر مکانی کاربرد دارد.

توجه داشته باشید که اینترنت TD-LTE با اینترنت بیسیم نقطه به نقطه هم تفاوت دارد. توجه داشته باشید که نوع کاربری اینترنت TD-LTE با اینترنت بیسیم نقطه به نقطه هم تفاوت دارد؛ خرید اینترنت پوینت تو پوینت (نقطه به نقطه) اغلب در سازمان‌ها، شرکت‌های بزرگ و مراکز علمی انجام می‌شود که به پهنای باند بالا و اختصاصی نیاز دارند.

مهم‌ترین تفاوت اینترنت 4G با td-lte به سیمکارت آن‌ها برمی‌گردد. سیمکارت اینترنت TD-LTE مخصوص این سرویس اینترنتی بوده و قابلیت تماس یا پیامک ندارد. در حالیکه سیمکارت 4G درون گوشی هوشمند قرار گرفته و امکان تماس و پیامک هم دارد. لازم به ذکر است که مودم این دو سرویس اینترنتی نیز، با یکدیگر تفاوت دارند.

بهترین اینترنت td-lte

مهم‌ترین نکات برای انتخاب اینترنت td-lte برتر

برای استفاده از اینترنت TD-LTE برخلاف سرویس adsl، دیگر نیازی به خط ثابت و داشتن فاصله‌ای مناسب تا مرکز مخابراتی نیست. اینترنت TD-LTE بسیار شبیه به اینترنت تلفن همراه بوده و از سرعت بسیار خوبی برخوردار است. اما با این حال، اگر قصد انتخاب بهترین اینترنت td-lte را دارید، باید یکسری نکات را در نظر بگیرید.

سرعت و مناطق تحت پوشش اینترنت

به طور معمول 80 مگابیت بر ثانیه، نهایت سرعت اینترنت TD-LTE خواهد بود. اما برخی شرکت‌ها مانند ماهان نت، بهترین اینترنت td-lte را با حداکثر سرعت ۴۰ مگابیت برثانیه ارائه می‌دهند. اما در مورد مناطق تحت پوشش، کاربران td-lte با کمی چالش روبرو هستند. چرا که مناطق تحت پوشش این نوع اینترنت به نسبت 4g بسیار کم است.

در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می‌کنیم، خرید بهترین اینترنت td-lte را از شرکت ماهان نت انجام دهید. ماهان نت در یک‌سال و نیم گذشته کاربران نزدیک به 60 شهر را تحت پوشش خدمات خود قرار داده و برای آن‌ها امکان استفاده از اینترنت TD-LTE ماهان‌نت را فراهم کرده است.

قیمت و تعرفه مناسب

در هنگام انتخاب بهترین اینترنت td-lte، باید میزان مصرف خود از اینترنت را هم در نظر بگیرید. می‌خواهید شبکه‌های اجتماعی را چک کنید؟ دورکار هستید و برای ارتباط با همکاران و انجام امور به اینترنت قوی نیاز دارید؟ گیمر حرفه‌ای هستید؟ باید با توجه به میزان و نوع استفاده‌ای که از اینترنت دارید، بهترین بسته‌های ترافیک را انتخاب و تعرفه‌ای معقول را پرداخت کنید.

بسته‌های اینترنت td-lte حجم و سرعت بالایی دارند و عمدتا برای زمان‌های طولانی 6 ماهه و یکساله عرضه می‌شوند. البته شرکت ماهان نت، بسته‌های متنوع 3 ماهه را نیز به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد.

بهترین اینترنت td-lte

خرید بسته td-lte از شرکت برتر ارائه‌کننده اینترنت پرسرعت

در این مقاله سعی کردیم بهترین اینترنت td-lte را به شما معرفی کنیم. بدون‌تردید مهم‌ترین نکته‌ای که در هنگام خرید اینترنت td lte باید به آن توجه کنید، شرکت ارائه کننده اینترنت است.

ماهان نت با بیش از یک دهه تجربه حرفه‌ای با کمک زبده‌ترین متخصصان و قوی‎ترین تیم پشتیبانی، بهترین خدمات را به کاربران عرضه می‌کند. شما می‌توانید با بازدید از سایت این شرکت، سرویس‌های متنوع اینترنت td-lte را به تفکیک سرعت و مدت اشتراک مشاهده کنید. پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی در ایام تعطیل، ماهان نت را از سایر شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی مجزا می‌کند. اگر هر سوالی در رابطه با خدمات و سرویس‌های اینترنتی دارید از طریق شماره 1514 با کارشناسان ماهان نت در ارتباط باشید.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر