;
coinex

شیائومی Redmi Note 11 JE پیش از رونمایی دیده شد

شیائومی Redmi Note 11 JE پیش از رونمایی دیده شد. این گوشی صرفا مدل ری‌برند شده‌ی Redmi Note 11 5G نخواهد بود. در ادامه با جزئیات بیشتر با تکراتو همراه باشید.

آگوست 2021 بود که شیائومی از ردمی نوت 10 JE رونمایی کرد؛ ری‌برند نوت 10 فایوجی با تراشه اسنپدراگون ۴۸۰ و استاندارد IP68 و مخصوص بازار ژاپن. حالا به نظر می‌رسد به دلیل استقبال از این دستگاه جایشنی نیز برای آن عرضه خواهد شد؛ ردمی نوت 11 JE اما این بار نه صرفا یک نسخه ری‌برند شده.

گوشی Redmi Note 11 JE با کد Lilac و شماره مدل کوتاه شده K19K و شماره مدل واقعی 22021119KR در حال توسعه است. البته که این گوشی شباهت های زیادی با Redmi Note 11 5G خواهد داشت که اکتبر 2021 در چین رونمایی شد. در ادامه با جزئیات بیشتر این خبر همراه تکراتو بمانید.

شیائومی Redmi Note 11 JE پیش از رونمایی دیده شد

آنطور که گیزموچاینا گزارش داده، ردمی نوت ۱۱ JE تفاوت هایی با Note 11 5G خواهد داشت. در حالی که ردمی نوت 11 با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 810 عرضه شد، این گوشی احتمالا با کوالکام اسنپدراگون 480 پلاس رونمایی می‌شود. نمایشگر دو دستگاه مشابه خواهد بود؛ 6.6 اینچی فول‌اچ‌دی‌پلاس با رفرش ریت 90 هرتز که پنلی از نوع IPS LCD دارد. همچنین این گوشی میان رده شیائومی باتری 5 هزار میلی آمپری و شارژر 33 واتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های میان رده 2021

در بخش دوربین نیز سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی JN1 سامسونگ را شاهد خواهیم بود. سایر سنسورها نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، اما حضور یک سنسور اولترا واید در پنل پشتی حتمی است. شیائومی Redmi Note 11 JE به احتمال قریب به یقین با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 13 به بازار می‌آید. یک گوشی 195 گرمی که از استاندراد IP68 نیز بهره خواهد برد.

شیائومی Redmi Note 11 JE پیش از رونمایی دیده شد
شیائومی Redmi Note 11 JE پیش از رونمایی دیده شد

از دیگر مشخصات ردمی نوت ۱۱ JE می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سامسونگ JN1 اشاره کرد. با آنکه هنوز اطلاعاتی درباره سایر دوربین های این تلفن هوشمند در دست نیست، اما گفته می‌شود که دوربین اولترا واید جایی در ماژول دوربین قاب پشتی این دستگاه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص شیائومی Redmi Note 11 JE چیست؟ نظرات خود را در این خصوص با تکراتو در کامنت‌ها درمیان بگذارید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر