;
coinex

مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن در گیک‌بنچ و تنا دیده شد

فاش شدن مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن بار دیگر خبرساز شد. این گوشی به‌تازگی تاییدیه TENAA و 3C را کسب کرده و مشخصات آن در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است.

ردمی پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد گوشی‌های سری ردمی کی 50 را در ماه فوریه (بهمن) و در کشور چین، به‌صورت رسمی راه‌اندازی کند. اینطور که به نظر می‌رسد، نسخه گیمینگ ردمی کی 50 از قابلیت‌هایی برخوردار است که می‌تواند رقابت جذابی با بهترین گوشی‌های 2022 داشته باشد.

مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن به تازگی در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و همچنین تاییدیه‌های TENAA و 3C را کسب کرده است.

مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن

به گزارش گیزموچاینا و بر اساس اطلاعات منتشر شده در تاییدیه 3C، نسخه گیمینگ ردمی کی 50 که با شماره مدل 21121210C مشخص شده، از یک آداپتور شارژر 120 واتی شارژ سریع برخوردار شده است. همانطور که می‌دانید، در فهرست تاییدیه 3C اطلاعات زیادی درباره گوشی‌ها فاش نمی‌شود؛ اما دریافت این تاییدیه نشان می‌دهد که تاریخ رونمایی از گوشی نزدیک است.

مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن در گیک‌بنچ و تنا دیده شد

 

خوشبختانه شماره مدل گوشی در گیک‌بنچ و تنا نیز دیده شده است. این گوشی توانست در آزمون‌های تک هسته‌ای گیک‌بنچ به امتیاز 1226 و در آزمون‌های چند هسته‌ای به امتیاز 3726 دست پیدا کند. این امتیازها کمی پایین‌تر از امتیازهای گوشی شیائومی 12 پرو هستند. این آزمون‌ها همچنین نشان می‌دهند که ردمی کی 50 گیمینگ ادیشن از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 برخوردار شده است.

با توجه به اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ می‌توان گفت، این مدل گوشی از یک سیستم روی تراشه هشت هسته‌ای که دارای تنظیمات هسته 1 + 3 + 4 است، بهره می‌برد. یکی از این هسته‌ها از قدرت پردازش 3.0 گیگاهرتز برخوردار است. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این هسته، درواقع همان هسته Cortex-X2 است که در تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 وجود دارد.

از دیگر مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن که در گیک‌بنچ فاش شده، می‌توان به رم 12 گیگابایتی و اندروید 12 آن اشاره کرد. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض از رابط MIUI 13 برخوردار خواهد شد.

پیش از این اخباری درباره شماره مدل Xiaomi 21121210C منتشر شده بود؛ گفته می‌شود این شماره مدل، در حقیقت شماره مدلی است که برای گوشی Redmi K50 Gaming Edition مشخص شده است.

برند ردمی قبلا اعلام کرده بود که یکی از گوشی‌های سری ردمی کی 50 به باتری 4700 میلی‌آمپرساعت و سیستم خنک کننده Double VC مجهز می‌شود؛ این سیستم باعث می‌شود که گوشی، عملکرد روان‌تری داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ردمی K50 گیمینگ ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر