;
coinex

ریلمی 9i با اسنپدراگون 680 رسما رونمایی شد

ریلمی 9i با سیستم روی تراشه اسنپدراگون 680 و نرخ نوسازی قابل تنظیم رسما در ویتنام رونمایی شد. این گوشی نسبت به گوشی‌های نسل قبلی خود بهینه‌سازی شده و از طراحی جدیدی بهره می‌برد.

گوشی Realme 9i با تنوع رنگی جذاب و قیمتی مقرون‌به‌صرفه، رسما کار خود را آغاز کرده و با توجه به مشخصاتی که دارد، می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار باشد.

قیمت ریلمی 9i در نسخه رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی، نزدیک به 290 دلار تعیین شده است. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی در دسترس خواهد بود.

مشخصات ریلمی 9i

این گوشی نسبت به ریلمی 8i از طراحی جدیدی برخوردار شده و ماژول دوربین به صورت عمودی طراحی شده است. Realme 9i از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با رزولوشن +FHD بهره می‌برد. طراحی پانچ دوربین سلفی نیز در بالا و سمت چپ نمایشگر قرار دارد.

ریلمی 9i با اسنپدراگون 680 رسما رونمایی شد

پنل نمایشگر ریلمی 9i از نوع IPS LCD است و از نرخ نوسازی قابل تنظیم پشتیبانی می‌کند؛ نرخ نوسازی در این نمایشگر از 30 تا 90 هرتز قابلیت تنظیم دارد. ریلمی تاکنون هیچ پاسخی درباره جزییات این ویژگی نداده است؛ با اینحال می‌دانیم که این نمایشگر می‌تواند از نرخ نوسازی 48، 50 و 60 هرتز نیز پشتیبانی کند. البته هنوز نمی‌دانیم که این گزینه‌ها به صورت اتوماتیک اجرا می‌شوند یا اینکه باید آنها را در قسمت تنظیمات گوشی انتخاب کرد.

تنظیمات دوربین ریلمی 9i از یک لنز 50 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی B&W تشکیل شده و یک فلش LED نیز در کنار سنسورهای دوربین قرار دارد. یک لنز 16 مگاپیکسلی هم در قسمت سوراخ پانچ نمای جلویی تعبیه شده که وظیفه عکاسی سلفی را به عهده دارد.

قدرت Realme 9i را یک تراشه هشت‌هسته‌ای اسنپدراگون 680 تامین می‌کند. این تراشه در کنار رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی، قدرت لازم برای اجرای نرم‌افزارها را به‌خوبی فراهم می‌کنند. این گوشی همچنین از قابلیت نصب میکرو اس‌دی کارت پشتیبانی می‌کند؛ اما نکته جالب اینجاست که یک گزینه رم 5 گیگابایتی از قسمت حافظه داخلی هم وجود دارد.

از دیگز مشخصات ریلمی 9i می‌توان به باتری 5000 میلی‌آمپرساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات، ویژگی اتصال 4G، اسکنر اثرانگشت، رابط کاربری Realme UI 2.0 و اندروید 11 اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی و مشخصات ریلمی 9i چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر