;
coinex

خرید اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales) برای PS5 و PS4

خرید اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز ؛  در اوایل داستان بازی Spider-Man: Miles Morales  مایلز برای جشن کریسمس به خانه بازگشت تا در کنار مادر و دوستانش باشد.

بازی  Spider Man Miles morales: روز بعد به کمپین انتخاباتی مادرش در شورای شهر پیوست اما طولی نکشید که یک گروه تروریستی به نام آندرگراند این کمپین را مختل کردند. این گروه به دنبال گرفتن انتقام از شرکت انرژی بازی spiderman miles morales از جمله بازیهای ویدیویی جذاب و پرطرفدار در دنیای گیم می باشد که به دلیل پیروی از فرمول موفق بازی پیشین اسپایدرمن، توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند.

از این رو گیمرهای زیادی به دنبال خرید اکانت قانونی بازی spiderman miles morales برای PS5 و خرید اکانت قانونی بازی spiderman miles morales برای PS4 هستند. در سال 2018، عنوان Marvel’s Spider-Man توانست عملکرد درخشانی از خود بر جای بگذارد و یک ابرقهرمان را در قالب بازی ویدیویی به خوبی ارائه داد. پس از آن، بسیاری از طرفداران این سری همواره منتظر معرفی دنباله آن بودند تا spiderman miles morales به این انتظارات پایان داد.

خرید اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales) برای PS5 و PS4

گیم پلی بازی spiderman miles morales

محیط بازی اسپایدرمن نسخه مایلز مورالز همانند ورژن قبلی خود در منطقه منهتن نیویورک اتفاق می افتد. در این نسخه ای بازی جذاب مرد عنکبوتی، مایلز مورالز نقش قهرمان شهر را بازی کرده و از توانایی خود که همان تار زدن است برای چرخش در شهر، دیویدن، خزیدن و حمله به دشمنان استفاده می کند. مایلز، با انجام دادن بخش داستانی، می توان به نامرئی بودن موقتی دست یابد.

داستان بازی spiderman miles morales

پیش زمینه اسپایدرمن مایلز مورالز

داستان بازی spiderman miles morales ادامه ای از رویدادهای Marvel’s Spider-Man و محتوای قابل دانلود آن یعنی The City That Never Sleeps می باشد؛ زمانی که مایلز مورالز توسط یک عنکبوت ارتقا یافته ژنتیکی گزیده شده و به قدرت هایی شبیه به پیتر پارکر دست پیدا کرده است. مورالز با گذراندن آموزش و تمریناتی زیر نظر پارکر، به خوبی خود را برای نقش اسپایدرمن آماده کرده و پس از آن پارکر به عنوان عکاس به مری جین واتسون پیوست. از این رو مایلز تبدیل به تنها مرد عنکبوتی نیویورک شده و می بایست علاوه بر حمایت از کمپین مادرش در شورای شهر، از شهر نیویورک که محل درگیری بین شرکت راکسون و یک ارتش جنایی به نام آندرگراند، دفاع کند.

داستان کامل بازی spider man miles morales

خرید اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales) برای PS5 و PS4
خرید اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales) برای PS5 و PS4

حدود یک سال و نیم از فاجعه دویل برث گذشته و اکنون مایلز مورالز توسط پیتر پارکر آموزش دیده و حال می تواند به خوبی از شهر نیویورک محافظت کند. مورالز و پارکر هنگام اسکورت کردن یک هلیکوپتر پلیس جهت انتقال یک زندانی، بدلیل سهل انگاری مایلز، فاجعه ای رخ داد و منجر به سقوط هلیکوپتر شد و در نهایت راینو که زندانی مذکور بود، توانست فرار کند.

پس از آن، مایلز و مورالز سراسر نیویورک را به دنبال راینو برگشتند. در طی یک فرایند، پیتر در حین مبارزه با راینو، آسیب دید و در پی آن مورالز این مبارزه را ادامه داد. این فرایند منجر به کشف یک توانایی کشف نشده در مایلز به نام (( انفجار ونوم )) شد که با استفاده از این قابلیت توانست به پیروزی برسد.

درگیری فین و مورالز درراکسون بود. در این زمان، مایلز متوجه شد که این گروه توسط دوستش، فین، رهبری می شود که در واقع به دنبال انتقام مرگ برادر خود بود.

هدف فین، نابودی این شرکت با استفاده از واسطه منبع انرژِی خودش بود. پس از آنکه فین، مایلز را به گروه تروریستی خود دعوت کرد، هویت قهرمانی او برای فین فاش شد و رابطه این دو را بر هم زد. ریو، مادر مایلز نیز از هویت پسر خود باخبر شده اما حمایت از او را ادامه داد. مایلز نیز درصدد بهبود روابط خود با فین برآمد که در این بین، ارون دیویس، کارمند سابق راکسون و عموی مایلز آنها را فروخت. پس از آنکه مایلز و فین فرار کردند، مایلز موفق شد تا به داده های کریگر دسترسی یافته و فهمید که راکتور نوفورم توسط این فرد دستکاری شده است.

پایان فین در بازی  Spider-Man Miles Morales

از آنجایی که مایلز اجازه کشتن راینو را به فین نداده بود، فین نیز تلاش کرد تا مایلز را ناتوان کرده و سپس محل را ترک کرد. اما مایلز همچنان به دنبال متوقف کردن فین بود اما ارون وی را متوقف کرد. با شروع نبرد در خیابان ها، فین نقشه خود را عملی کرد. ارون نیز به ریو کمک کرد تا از هارلم خارج شود. از طرفی مایلز، پیش از بحرانی شدن وضعیت راکتور نوفورم، فین را شکست داد و تلاش کرد انرزی نوفورم را جهت خنثی کردن انفجار جذب کند اما موفق نشد آن را مهار کند.

فین نیز با دیدن چنین وضعیتی، مایلز را به منطقه ای امن در بالای شهر برد تا باعث مرگ وی شود اما خودش قربانی شد و با سقوط مایلز بر روی زمین، شهروندان هارلم از هویت او باخبر شدند. راکسون نیز دادگاهی شده و کریگر دستگیر شد. هنگامی که پیتر از سیمکاریا برگشت و از اقدامات مایلز باخبر شد، او را تحسین کرده و همراه با هم فعالیت های خود را جهت مبارزه با جرایم ادامه دادند.

گرافیک بازی اسپایدر من مایلز مورالس

خرید اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز
خرید اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز (Spider-Man: Miles Morales) برای PS5 و PS4

 

بطور کلی می توان گفت که نسخه مایلز مورالز بازی اسپایدرمن، یکی از پرطرفدارترین بازیهایی بود که ارزش چندین ساعت وقت گذاشتن و بازی کردن را داشت. یک بازی اکتیو که از گرافیک فوق العاده ای برخوردار بوده و در طراحی آن به تمامی جزئیات توجه ویژه ای شده است که از جمله خصوصیات مهم در دنیای گیم می باشد. صحنه های ناب و فوق العاده این نسخه از بازی اسپایدرمن باعث شده تا به یک بازی منحصر به فرد و محبوب تبدیل شود.

موسیقی بازی مرد عنکبوتی نسخه مایلز مورالز

موسیقی بازی مرد عنکبوتی 2018 توسط جان پائسانو ساخته شد و برای موسیقی نسخه مایلز مورالز این بازی نیز مجدد بازگشته است. البته در نسخه 2018، موسیقی بازی بیشتر ارکستر بود اما در نسخه مایلز مورالز، سبک هیپ هاپ بکار رفته است.

خرید اکانت قانونی spiderman miles morales برای PS5

خرید ps5 برای بسیاری از افراد این دغدغه را به همراه داشت که آیا برای این کنسول بازی، بازی های متنوعی وجود دارد؟ اگر از طرفداران شخصیت مردعنکبوتی هستید و از انجام بازی های آن لذت می برید، باید بدانید که بازی spiderman miles morales برای پلی استیشن 5 ارائه شد و کاربران این پلتفرم می توانند از تجربه این بازی لذت ببرند.

قیمت اکانت قانونی spiderman miles morales برای 5PS و PS4

اکانت های قانونی این روزها بسیار مورد استقبال گیمرها واثع شده اند چراکه در مقایسه با خرید نسخه فیزیکی بازیها بسیار مقرون به صرفه بوده و امکان تهیه بازی های بیشتری را به کاربر می دهد. اکانت قانونی اسپایدر من مایلز مورالز spiderman miles morales برای 5PS و 4PS در کلیه گیم نت ها و فروشگاههای گیم به فروش می رسد. قیمت اکانت قانونی بازی spiderman miles morales با توجه به شرایط اقتصادی نابسامان همواره در حال تغییر بوده اما بسیار به صرفه تر از خرید نسخه فیزیکی این بازی خواهد بود.

خرید اکانت قانونی spiderman miles morales از حاجی گیم

اکانت های قانونی و اشتراکی این بازی برای کنسول های بازی مختلف را می توانید با قیمت کف بازار از فروشگاه معتبر و تخصصی حاجی گیم تهیه کرده و تجربه یک خرید اینترنتی لذت بخش و مطمئن را داشته باشید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر