;
coinex

سامسونگ Galaxy Fold 5G به‌زودی آپدیت‌های نرم‌افزاری دریافت می‌‌کند

کاربران گوشی سامسونگ Galaxy Fold 5G در آینده‌ای نزدیک، آپدیت اندروید 12 و OneUI 4.0 را دریافت می‌کنند. این آپدیت‌ها می‌تواند دسترسی به قابلیت‌های جدید را برای کاربران فراهم کند.

پس از انتشار آپدیت اندروید 12 و OneUI 4.0 برای گوشی گلکسی فولد، حالا نوبت به Galaxy Fold 5G رسیده تا آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید را دریافت کند. این دو گوشی شباهت‌های زیادی دارند و می‌توان گفت تفاوت اصلی آنها، در ظرفیت باتری است.

آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ Galaxy Fold 5G

سیستم‌عامل Galaxy Fold 5G با شماره F907BXXU6GULB مشخص شده و بسته امنیتی ژانویه 2022 را شامل می‌شود. این بسته نرم‌افزاری، آپدیت OneUI 4.0 را نیز به همراه دارد که ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ Galaxy Fold 5G به‌زودی آپدیت‌های نرم‌افزاری دریافت می‌‌کند

این آپدیت با آپدیتی که برای گلکسی فولد منتشر شده بود، متفاوت است؛ چراکه نسخه قبلی، تنها شامل بسته امنیتی دسامبر 2021 می‌شد.

اینطور که به نظر می‌رسد، در حال حاضر تنها کاربرانی که در انگلستان از گوشی سامسونگ گلکسی Fold 5G استفاده می‌کنند به آپدیت جدید دسترسی دارند. اما شما هم می‌توانید به بخش Setting و Software update گوشی خود سر بزنید و جدیدترین به‌روزرسانی‌های موجود را چک کنید.

در هر حال، انتشار این آپدیت در انگلستان نشان می‌دهد که کاربران این گوشی در سایر نقاط جهان نیز به زودی این نسخه را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت نرم‌افزاری گلکسی فولد 5 جی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر