;
coinex

آیا استوری ‌های اینستاگرام عمودی میشوند؟

آیا استوری ‌های اینستاگرام عمودی میشوند؟ در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا این قابلیت جدید اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم.

اینستاگرام ایده استوری را اسنپ‌چت گرفت. بخش بسیار پرطرفدار این شبکه اجتماعی که هر روز با آن تعامل داریم و برای اشتراک که مدت اتفاقات روزمره جذاب است. خب این تغییر بزرگ درباره instagram مربوط به همین بخش می شود.

ضمنن اینستاگرام تکراتو کاره خودش‌رو شروع کرده و اونجا هم میتونین اخبار روز تکنولوژی را دنبال کنید.

استوری ‌های اینستاگرام عمودی

در گزارش اخیر TechCrunch، اینستاگرام تایید کرده که در حال فعالیت روی یک نمونه آزمایشی از فید استوری های عمودی است. بدین ترتیب، کاربر می تواند به جای انگشت کشیدن به سمت چپ یا راست روی استوری ها، آن ها را با حرکت عمودی انگشت خود مشاهده کند.

نمایش عمودی استوری ها نخستین بار توسط الساندرو پالوزی مطرح شد که یک توسعه دهنده موبایل است. وی با نمایش یک تصویر لحظه ای یا همان اسکرین شات اینستاگرام، یافته های خود را در توییتر به اشتراک گذاشت و این طور نوشت که «حالا شما می توانید با بالا یا پایین کشیدن استوری ها، آن ها را مشاهده کنید».

استوری ‌های اینستاگرام عمودی

ناگفته نماند که فید استوری عمودی ممکن است هرگز در اینستاگرام اعمال نشود، اما باز هم نشان می دهد که این پلتفرم تا چه اندازه از اپلیکیشن TikTok الهام می گیرد. تیک تاک به جریان عمودی ویدیوهای بی پایان وابسته بوده، و اینستاگرام دائما در تلاش است تا از آن تقلید کند.

به هر حال، اگر فید استوری های عمودی اینستاگرام چهره ای حقیقی به خود بگیرد، آنگاه سازگاری مناسبی با سایر ویژگی های این پلتفرم پیدا خواهد کرد، چرا که در حال حاضر همه چیز روی این اپلیکیشن از یک فید عمودی استفاده می کند.

اینستاگرام اسفند ۱۳۹۹ اعلام کرد که در حال کار بر روی استوری با اسکرول عمودی است. تا به امروز، استوری‌های اینستاگرام به صورت افقی قابل پیمایش بوده است.

اکنون کاربران در یک تست محدود در برزیل و ترکیه می توانند با یک اسکرول عمودی، از استوری یک کاربر به استوری دیگر بروند، در حالی که با کشیدن انگشت به صورت افقی بین استوری‌های مختلف همان کاربر جابه‌جا می‌شوید.

در ادامه ویدیو‌ای از اسکرول عمودی اینستاگرام میبینید:

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره استوری ‌های اینستاگرام عمودی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر