;
coinex

رندرهای iPhone SE 3 2022 را ببینید

رندرهای iPhone SE 3 2022 بر‌اساس اخبار و شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده، طراحی شدند. این گوشی احتمالا در مارس یا آوریل (اسفند تا فروردین) رونمایی می‌شود.

تاکنون اخبار مختلفی درباره آیفون اس ای 3 منتشر شده و باید در آینده‌ای نزدیک منتظر رونمایی از این گوشی باشیم. در طراحی آیفون SE 3 از برخی مشخصه‌های آیفون 13 استفاده شده و این احتمال وجود دارد که به تراشه قدرتمند A15 Bionic مجهز شود.

اینطور که از رندرهای iPhone SE 3 2022 به نظر می‌رسد، نمایشگر گوشی شباهت زیادی به آیفون XR دارد.

رندرهای iPhone SE 3 2022

رندرهای iPhone SE 3 2022 را ببینید

گزارش‌های قبلی درباره سری جدید آیفون اس ای مدعی بودند که این گوشی مثل مدل‌های قبلی، از جمله آیفون 8، از یک نمایشگر 4.7 اینچی LCD برخوردار می‌شود. اما رندرهای جدید نشان می‌دهند که نمایشگر این گوشی، همان نمایشگری است که در گوشی آیفون XR استفاده شده است.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در نمای جلویی گوشی یک ناچ نمایشگر دیده می‌شود که به احتمال زیاد، جایگاه نصب سیستم تشخیص هویت Face ID است. البته این احتمال هم وجود دارد که اپل در طراحی این موبایل از اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی استفاده کند. اپل پیش از این در طراحی آیپدهای جدید هم از این روش استفاده کرده بود.

رندرهای آیفون اس ای 3 2022 نشان می‌دهند که پنل پشتی گوشی به یک ماژول تک لنزی مجهز شده است.

هنوز مشخص نیست که اپل، آیفون اس ای 2022 را با الهام از المان‌های آیفون X طراحی کند یا اینکه همان روند آیفون اس ای 2020 را پیش بگیرد. اکثر گزارش‌هایی که درباره این گوشی منتشر شده، پیش‌بینی می‌کنند که آیفون اس ای 3 2022 از یک نمایشگر 4.7 اینچی برخوردار می‌شود. این احتمال وجود دارد که تغییرات نهایی و بزرگ‌تر، در آیفون‌های 2024 دیده شوند.

روز گذشته اخباری درباره طراحی ناچ و پانچ در گوشی آیفون 14 پرو منتشر شده بود. در این گزارش، تصویری از پنل احتمالی آیفون 14 پرو منتشر شد که طراحی کاملا متفاوتی را از جایگاه دوربین سلفی و Face ID نشان می‌داد. تحلیلگران معتقدند که گوشی‌های رده‌بالاتر اپل هم تا سال 2024، تغییر بزرگی نخواهند داشت.

اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش‌ برود، اپل در اسفند یا فروردین آینده از آیفون جدید خود رونمایی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که با وجود واکسیناسیون گسترده، اپل همچنان قصد دارد رویداد WWDC 2022 را به‌صورت آنلاین برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای iPhone SE 3 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر