;
coinex

فصل اول Call of Duty Mobile: Heist به زودی منتشر می‌شود

بازی محبوب کال آف دیوتی فصل اول Call of Duty Mobile: Heist در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی ماه) به آپدیت‌های جدید منتشر می‌شود.

در این به‌روزرسانی علاوه بر نقشه‌ها و اسلحه‌ها و محتوای جدید قرار است چند چهره شرور قدیمی از این سری محبوب را در این فصل ببینیم. ماکاروف یکی از شخصیت‌های قدیمی این سری در سری Call of Duty Modern Warfare است که حالا قرار است به عنوان یکی از رؤسای یک سندیکای جنایی گسترده به Call Of Duty Mobile: Heist راه پیدا کند.

محتوای فصل اول Call of Duty Mobile: Heist

محتوای فصل اول Call of Duty Mobile: Heist با یک بتل‌پس جدید و رویدادهای سال نو قمری، در کنار نسخه جدیدی از Nuketown و محتوای بخش Battle Royal عرضه می‌شود.

محتوای فصل اول Call of Duty Mobile Heist

در اوایل فصل افتتاحیه ۲۰۲۲ این امکان برای بازیکنان وجود دارد که ۵۰ سطح از پاداش‌های بتل‌پس را دریافت کنند. فصل اول COD Mobile: Heist محتوای پرمیوم و رایگان زیادی را به این عنوان اضافه می کند. از میان این‌ها می‌توان به شخصیت های Makarov-Kingfish و Yuri-Bartok اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها نقشه‌های جدید نیز در راه هستند. Hacienda که اولین بار در Call of Duty Black Ops 4 نمایش داده شده بود یکی از این نقشه‌هاست‌. نبردها در این نقشه بسیار جذاب در یک تاکستان مجلل، قایق‌خانه و زرادخانه‌ها صورت خواهند گرفت و بخش مرکزی یا حیاط در این نقشه مرکز اتفاقات و نبردها خواهد بود.

نقشه دیگر Call of Duty Mobile: Heist معبد Nuketown است. این نقشه در واقع نسخه‌ای اصلاح شده از نقشه محبوب کاربران خواهد بود. این شهر قرنطینه شده با معماری جدید، امکانات جدید، اما با همان روند و سرعت گذشته به فصل اول این بازی در ادامه راه پیدا می‌کند.

در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین بازی ها و بررسی بازی در سایت فیگار با برخی از محتواهای مرتبط با بازی آشنا شوید.

رویداد ها و اسلحه‌های فصل اول Call of Duty Mobile: Heist

دو رویداد اصلی با نام Winter Wish و Lunar New Year Puzzle در این فصل دنبال خواهند شد.

رویداد ها و اسلحه‌های فصل اول Call of Duty Mobile: Heist

در Winter Wish بازیکنان قادر هستند جوایز مورد علاقه خود را از میان مجموعه‌ای از آیتم‌ها انتخاب کنند. هدف اصلی در این رویداد انجام ماموریت‌های لازم برای دریافت توکن‌هاست. بعدا می‌توان با توکن‌های جمع شده قفل این آیتم‌ها را باز کرد.

در رویداد Lunar New Year Puzzle کاربران با انجام کارهای مختلف توانایی به دست آوردن توکن‌ها را خواهند داشت. البته این پازل در طول زمان گسترش پیدا می‌کند و بازیکنان می‌توانند در این بازه پاداش‌های خود را دریافت کنند.

اسلحه‌های جدیدی که به فصل اول Call of Duty Mobile: Heist راه پیدا می‌کنند، SMG PPSH-42 و AR Kilo 141 خواهند بود. این SMG در سری بازی ندای وظیفه حسابی شناخته شده بوده و با سرعت و دقت بالایی که دارد در کنار اسلحه‌ای مثل Kilo 141 که بسیار قدرتمند است ترکیبی کشنده را به همراه می آورد.

نظر شما چیست؟ آیا برای فصل اول Heist بازی Cod Mobile هیجان زده هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر