;
coinex

سامسونگ گلکسی S22 احتمالا در یک نسخه Bespoke راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری‌ SamMobile به نقل از یک کاربر گزارش کرده است که سامسونگ گلکسی S22 در نسخه بسپوک هم به بازار می‌آید. سامسونگ تاکنون این خبر را تایید یا تکذیب نکرده است.

سامسونگ در سری محصولات Bespoke، قابلیت سفارشی‌سازی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. این ویژگی پیش از این، فقط در محصولات لوزام خانگی وجود داشت؛ اما از سال قبل و با راه‌اندازی نسخه بسپوک گلکسی Z Flip 3، این قابلیت به گوشی‌های هوشمند هم راه پیدا کرد.

حالا شایعات جدید حاکی از آن هستند که سری سامسونگ گلکسی اس 22 هم در نسخه بسپوک در دسترس قرار می‌گیرد.

سامسونگ گلکسی S22 بسپوک ادیشن

یک کاربر به اسم Naver مدعی شده که سامسونگ یک نسخه بسپوک را راه‌اندازی می‌کند یا اینکه گلکسی اس 22 را در پنج رنگ‌بندی انحصاری به فروش می‌رساند. امیدواریم در روزهای آینده که به رویداد بزرگ رونمایی نزدیک می‌شویم، جزییات بیشتری از این خبر را بشنویم.

سامسونگ گلکسی S22 احتمالا در یک نسخه Bespoke راه‌اندازی می‌شود

سامسونگ با محصولات بسپوک به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که محصول خود را تا حدی سفارشی‌سازی کنند. مشتری‌ها می‌توانند گزینه‌های رنگی متفاوتی را انتخاب کنند. پیاده‌سازی و اجرای چنین فرایندی به زمان زیادی نیاز دارد، علاوه بر اینکه روند تولید خسته‌کننده‌ای دارد؛ به همین دلیل،‌ این ویژگی‌ تنها در برخی بازارها راه‌اندازی می‌شود.

سامسونگ در گوشی گلکسی زد فلیپ 3، پنچ گزینه رنگی را برای پنل پشتی و دو تنوع رنگی را برای پنل جلویی در نظر گرفته بود. از آنجاییکه این گوشی تاشو از دو پنل پشتی برخوردار است، بنابراین کاربران درواقع 49 ترکیب رنگی را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی در اختیار داشتند.

اما سامسونگ گلکسی S22 تنها یک پنل پشتی دارد و کاربران نهایتا می‌توانند 10 گزینه رنگی را در اختیار داشته باشند؛ مگر اینکه سامسونگ تنوع رنگی بیشتری را در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سامسونگ گلکسی S22 بسپوک ادیشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر