;
coinex

کاربران معترض از صورتی شدن نمایشگر آیفون 13 خبر می‌دهند

تاکنون چندین کاربر گوشی آیفون 13 در رسانه‌های اجتماعی خود خبر داده‌اند که نمایشگر آیفون 13 ناگهان صورتی می‌شود و راه‌حل‌هایی مثل بازگردانی به تنظیمات کارخانه یا آپدیت کردن هم بی‌فایده است.

این خبر به‌صورت گسترده در وب‌سایت چینی ویبو و کاربران چینی در حال گسترش است؛ با اینحال، شکایت‌هایی از سایر کاربران در مناطق دیگر هم به گوش می‌رسد.

مشکل صورتی شدن نمایشگر آیفون 13 در اغلب موارد با کند شدن سرعت، فریز شدن، ری‌استارت‌های اتوماتیک و مشکلات دیگر همراه است.

صورتی شدن نمایشگر آیفون 13

مشکل صورتی شدن نمایشگر آیفون 13 دائمی نیست و به‌نظر می‌رسد که گاهی اوقات روی نمایشگر ایجاد می‌شود و خودبه‌خود برطرف می‌شود.

کاربران معترض از صورتی شدن نمایشگر آیفون 13 خبر می‌دهند

نکته قابل توجه دیگر این است که زمانی‌که نمایشگر گوشی صورتی می‌شود، نوار استاتوس و سایر اطلاعاتی که معمولا روی نمایشگر دیده می‌شوند،‌ همچنان روی صفحه قابل مشاهده هستند.

خدمات مشتریان اپل اعلام کرده است که این مشکل، سخت‌افزاری نیست و با یک آپدیت نرم‌افزاری برطرف می‌شود. یکی از کاربران به نام BossLianbo در ویبو این ادعای اپل را منتشر کرده است. برخی دیگر از کاربران هم مدعی شدند که خدمات مشتریان اپل به آنها توصیه کرده که تمام اپلیکیشن‌های خود را به ‌آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند تا مشکل عدم سازگاری بین نسخه iOS و اپلیکیشن برطرف شود.

اگر این راه‌حل‌ها نتوانند مشکل را برطرف کنند، اپل احتمالا روش جایگزین کردن گوشی را پیشنهاد می‌کند.

تابه‌حال این مشکل در هیچ دستگاه دیگری به غیر از گوشی‌های آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دیده نشده است. این‌طور که به نظر می‌رسد، این مشکل احتمالا مربوط به تمام تولیدات 2021 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره صورتی شدن نمایشگر آیفون 13 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر