;
coinex

معرفی برترین کامپیوتر های رونمایی شده در CES 2022

معرفی برترین کامپیوتر های رونمایی شده در CES 2022 ؛ این رویداد، نمایشگاه بزرگی بود که توسط Big Silicon تحت عنوان CES 2022 بصورت مجازی برگزار شد.

پردازنده‌های دسکتاپ و موبایل و کارت‌های گرافیک در مرکز توجه قرار داشتند. این مقاله، ظاهر، عملکرد و احساس رایانه‌ها را در سال جدید به شما معرفی میکند. برای علاقه مندان به فناوری هیچ زمانی بهتر از هفته CES وجود ندارد. هیجان در این رویداد موج میزند، ده ها شرکت رایانه‌های شخصی جدید و قدرتمند و قطعات اصلی خود را رونمایی خواهند کرد. امسال، ما شاهد رونمایی از قدرتمندترین کارت گرافیک Nvidia تا به امروز خواهیم بود، در کنار جدیدترین CPU AMD، که آماده تغییر زمین بازی برای گیمرها و همچنین موارد دیگر است.

اما این رویداد مخصوص کامپیوتر و اجزای دسکتاپ نبود. هم AMD و هم اینتل نسخه‌های جدیدی از پردازنده‌های موبایل را عرضه کردند که به زودی بر بازار لپ‌تاپ تسلط خواهند یافت. همه OEM های اصلی در لپ تاپ‌ها معرفی شده‌اند که این پردازنده‌ها را در خود جای میدهند، شما میتوانید با بررسی بهترین لپ تاپ‌ها در CES 2022 اطلاعات بیشتری در مورد آنها بدست بیاورید.

معرفی برترین کامپیوتر های رونمایی شده در CES 2022

اگر شما سعی دارید که از همه سخت‌افزارهای جدیدی که در رویداد بزرگ CES رونمایی می‌شوند، با خبر شوید، جای درستی آمده‌اید. ما بهترین اجزای رایانه شخصی و تجهیزات دسکتاپ را که در طول نمایش دیدیم، جمع آوری کرده‌ایم. چه در حال ارتقاء رایانه شخصی، کانفیگ کردن آن یا خرید یک سیستم از پیش ساخته شده و آماده باشید، اینها سخت افزار‌های جدید و هیجان انگیزی است که در سال 2022 شما نقش خواهد داشت.

HP Omen 45L

HP Omen 45L یکی از قدرتمندترین دسکتاپ‌های مخصوص گیمینگ است که تا به امروز بررسی کرده‌ایم که پردازنده Core i9-12900K اخیر اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3090 انویدیا را در خود جای داده است. اگرچه ممکن است کارت گرافیک آن به زودی توسط GeForce RTX 3090 Ti به عنوان سریع‌ترین انویدیا به رده دوم تنزل پیدا کند، اما در حال حاضر بهترین کارتی است که در بازار عرضه می‌شود…اگر بتوانید یکی از این کامپیوتر را پیدا کنید! خرید Omen 45L ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد، و تمام سخت افزار بروز و قدرتمند آن در کنار هم، این سیستم را به یک هیولای گیمینگ تبدیل میکند.

همه اینها در داخل یک کیس با ابهت قرار میگیرد که از طراحی منحصر به فردی بهره میبرد و یک رادیاتور خنک کننده مایع 360 میلی‌متری را در خارج از محفظه اصلی قرار میدهد که در جایی که HP آن را “Cryo Chamber” می نامد برای جریان هوا و پتانسیل خنک کننده بیشتر قرار گرفته است.

اگر به دنبال رایانه شخصی با تقریباً بهترین سخت افزاری هستید که میتوانید بخرید و نمیخواهید خودتان آن را کانفیگ کنید و بسازید، Omen 45L یک گزینه بسیار وسوسه انگیز است.

اما اگر به دنبال گزینه‌ای مقرون بصرفه هستید میتوانید برای مشاهده قیمت hp z440 workstation به فروشگاه iranhpserver مراجعه کنید.

HP Z2 Mini G9

شرکت اچ پی، مینی کیس Z2 Mini G9 جدید خود را به عنوان «قوی ترین مینی ورک استیشن جهان» معرفی میکند. قبل از اینکه بتوانیم از این ادعای شرکت hp حمایت کنیم، ابتدا باید آن را آزمایش کنیم، اما نمی‌توانیم انکار کنیم که مطمئناً «مینی» است و باید بسیار قدرتمند باشد.

حجم کلی این سیستم کمتر از 3 لیتر است و مجهز به پردازنده‌های Core vPro نسل دوازدهم اینتل (“Alder Lake”) آنلاک شده است. این سیستم همچنین از رم DDR5، یک SSD PCI Express Gen 4 و یک کارت گرافیک جمع و جور Nvidia GeForce RTX پشتیبانی می‌کند، چیزی که ما به ندرت در یک فرم فاکتور کوچک مشاهده می‌کنیم. اگر این مینی کیس hp چیزی شبیه مدل Z2 Mini G5 2020 باشد که قبلا بررسی کردیم، همین امر گواه بر این مدعاست که این یک سیستم کوچک و در عین حال قدرتمند است.

معرفی برترین کامپیوتر های رونمایی شده در CES 2022
معرفی برترین کامپیوتر های رونمایی شده در CES 2022

AMD Ryzen 7 5800X3D

Ryzen 7 5800X3D اولین پردازنده AM4 است که از فناوری 3D V-Cache AMD استفاده میکند، که اولین بار در پردازنده های EPYC AMD عرضه شد. این طراحی جدید یک قالب سیلیکونی دوم را به بسته پردازنده اضافه میکند که تماماً کش است و به CPU یک کش 64 مگابایتی سطح آخر (LLC) میدهد. در سناریوهای خاصی، این مورد میتواند منجر به افزایش عملکرد شود و ظاهراً در برخی از عناوین بازی موثر است. AMD ادعا می‌کند که Ryzen 7 5800X3D که در بهار عرضه می‌شود، در بسیاری از بازی‌ها عملکرد بهتری از Ryzen 9 5900X خود خواهد داشت و باید در عناوین منتخب حتی نسبت به تراشه رده دوازدهم نسل دوازدهم “Alder Lake” اینتل، یعنی Core i9-12900K  برتری داشته باشد.

Ryzen 7 5800X3D همچنین به ما سرنخی از آنچه را که می‌توانیم در نیمه دوم سال جاری میلادی ببینیم، می‌دهد. زمانی که AMD پردازنده‌های Ryzen 7000 خود را بر اساس معماری جدید Zen 4 خود عرضه می‌کند، که از مزایای آن بهره خواهد برد. همچنین از فناوری 3D V-Cache.

سخن پایانی

یک سال دیگر، یک CES نه چندان معمولی دیگر. در همان ابتدا همه را سوپرایز کرد، چراکه Omicron گسترش خود را با سرعت برق افزایش داد و این نمایشگاه بصورت مجازی برگزار شد. حتی با وجود اینکه نمایش هنوز حضوری هم بود، با طبقات وسیع و خالی و تعداد کمی از فروشندگان معروف مواجه شد.

هیچ کدام از این موارد به این معنی است که امسال کمتر چیزی برای دیدن وجود داشت. برعکس، نوآوری‌های زیادی در طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌های محصولات وجود داشت، چیزی که CES در طول تاریخ ۵۵ ساله‌اش همیشه در آن برتری داشته است. از لپ‌تاپ‌های کاملاً جدید سیلیکونی و ماژولار اینتل، تا رقیب Peloton که به گونه‌ای ساخته شده است که احساس کنید در ردیف اول یک کلاس هستید و باریک‌ترین پهپاد سینمایی که دیده‌ایم، چیزهای زیادی وجود داشت که ما را برای سال هیجان‌زده نگه داشت.

به گزارش ایران اچ پی سرور این «بهترین رویداد CES» برگزار شده نبود، اما محصولاتی که آزمایش، بررسی و رتبه‌بندی کرده‌ایم و رونمایی شدند به نوع خود بهترین بودند و در CES امسال شاهد تعداد زیادی از آنها بودیم.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر