;
coinex

روشهای شارژ پرفکت مانی

روشهای شارژ پرفکت مانی ؛ روش‌های انتقال وجهی که طی سال‌های اخیر رایج شده، خرید و فروش و کسب درآمد دلاری را به کاری آسان تبدیل کرده است.

تصور کنید در خانه پشت میز کارتان نشسته‌اید، و می‌توانید از اقصی نقاط جهان ارز دریافت کنید یا کالا و خدمتی را به خرید؛ بدون اینکه نگران مدیریت آن باشید! یکی از این روش‌ها داشتن حساب پرفکت مانی است.

پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم آنلاین پرداخت الکترونیکی برای جابجایی وجه در اینترنت ایجاد شده است. این سیستم ابزاری برای پرداخت و تسویه حساب‌های فوری و امن برای کسب و کارها و بین کاربران خصوصی است، که در مدت زمان کوتاهی توسعه یافت و به محبوبیت رسید. اگر دوست دارید با این سیستم آشنا شوید و به چنین حسابی برای انتقال وجه بین المللی نیاز دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روشهای شارژ پرفکت مانی و افزودن وجه و برداشت از آن را بیاموزید. در این راهنما، ما به شما نحوه صحیح و سریع شارژ حساب پرفکت مانی را یاد می‌دهیم.

روشهای شارژ پرفکت مانی

معرفی حساب پرفکت مانی

پیش از اینکه برویم سراغ معرفی نحوه شارژ حساب پرفکت مانی، اول باید بدانیم پرفکت مانی چیست؟ پرفکت مانی Perfect Money یک سیستم پرداخت جهانی است. با استفاده از پرفکت مانی می‌توانیم خدماتی از جمله ارسال و دریافت پول و پرداخت در سایت‌های مختلف را انجام دهیم. این شبکه در سال 2007 شروع به کار کرد و متعلق به شرکت پرفکت مانی واقع در پاناما است. پرفکت مانی در ابتدا، برای انجام تسویه حساب‌های امن و فوری در دنیای تجارت بنیان گذاری شد، اما بعد از مدت کوتاهی به پلتفرمی ارزشمند برای کاربران خصوصی تبدیل شد.

چرا باید حساب پرفکت مانی داشته باشیم؟

بنا به چند دلیل داشتن حساب پرفکت مانی یک مزیت محسوب می‌شود:

  • کسب درآمد دلاری

اولین و مهم‌ترین مزیت حساب پرفکت مانی، کسب درآمد دلاری برای فریلنسرهای ایرانی است. با کمک این حساب می‌توانیم با شرکت‌ها و مؤسسات خارجی همکاری کنیم و به دلار یا یورو درآمد کسب کنیم.

  • خرید از سایتهای خارجی

مورد بعدی، امکان خرید از سایت‌های خارجی است. با کمک این حساب می‌توانیم از سایت‌هایی که از حساب پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، کالا یا خدمات بخریم.

  • جهانی بودن

حساب Perfect Moneyبرای راحتی کاربرانی که از این پلتفرم برای پرداخت‌های بین المللی استفاده می‌کنند یک امتیاز عالی است. همچنین برای مشاغلی با ساختارهای پیچیده که میلیون‌ها دلار را باید در سطح جهان و حساب‌های مختلف مدیریت کنند. نمونه بارز این موضوع، شرکت‌هایی هستند که با صدها فریلنسر در سراسر دنیا همکاری می‌کنند، و باید دستمزد آنها را از طریق همین پلتفرم‌ها پرداخت نمایند.

  • سرعت بالای انتقال وجه

پلتفرم پرفکت مانی نیاز کاربران به‌سرعت بالا در نقل و انتقال وجه را خیلی خوب درک کرده است. این سیستم سعی کرده انتقال داده و کانال‌های ارتباطی را کامل و بی نقص طراحی کند، تا جابه‌جایی پول یا ارز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و کاربران خوشحال و راضی باشند.

  • امنیت حسابها

سیستم‌های امنیتی حساب‌های پرفکت مانی، از نظر توسعه یافتگی برای کرک‌های سیستم پرداخت و سیستم‌های حفاظت امنیت اطلاعات، از رقبا پیشی گرفته‌اند. به همین دلیل، در این پلتفرم تا حد قابل توجهی ریسک معاملات آنلاین کم شده و کاربران با خیال آسوده می‌توانند از آن استفاده کنند.

  • پشتیبانی حسابها

تیم‌های پشتیبانی پرفکت مانی به‌صورت تمام وقت در دسترس کاربران هستند. آنها برای حل مشکلات کاربران و بهبود تجربه آنها به‌طور مداوم در حال پیگیری هستند.

روشهای شارژ پرفکت مانی
روشهای شارژ پرفکت مانی

چگونه حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنیم؟

اما می‌رسیم به بخش مهم این مطلب، یعنی نحوه شارژ حساب پرفکت مانی. برای افتتاح و شارژ حساب پرفکت مانی باید این مراحل را طی کنیم:

  • یک اکانت پرفکت مانی باز کنیم

برای شروع، مانند ثبت نام و افتتاح حساب در هر سایت دیگری وارد سایت پرفکت مانی شوید، نام و نام خانوادگی، نام حساب، آدرس، تلفن و نوع حساب را مشخص کنید. وقتی کارتان تمام شد، شرایط و قوانین استفاده از پلتفرم را بخوانید. از آنجایی که این سیستم مدل‌های متفاوتی دارد، حتماً بخش قوانین و مقررات را بخوانید و از آن به‌سادگی عبور نکنید.

  • حساب خود را تأمین مالی یا شارژ کنیم

در گام بعدی برای تأمین مالی حساب پرفکت مانی، باید گزینه‌ای را انتخاب کنید. در این مورد روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با کمک آنها، حسابتان را شارژ کنید:

  1. انتقال از حساب دیگر؛ پرفکت مانی امکان شارژ حساب کاربران از طریق کارت شتاب را فراهم کرده است. این روش پرداخت برای کاربران راحت‌تر از سایر روش‌هاست. فقط کافی است صرافی معتبری را برای انجام این عملیات انتخاب کنید تا شارژ حساب شما به سهولت و با اطمینان انجام شود.
  2. شارژ با استفاده از ووچر پرفکت مانی؛ ووچر پرفکت مانی یکی از انواع کارت‌های ارزی است. این ابزار مزایای مختلفی دارد، که یکی از آنها، شارژ حساب پرفکت مانی است. ما می‌توانیم با خرید این کارت‌ها، حساب‌مان را با توجه به مقدار ارزی که نیاز داریم، شارژ کنیم.
  3. شارژ با بیت کوین؛ روش بعدی، استفاده از بیت کوین است. ما می‌توانیم با استفاده از یکی از صرافی‌های آنلاین، بیت کوین موجود در حساب‌مان را به حساب پرفکت مانی منتقل کنیم.
  4. شارژ با استفاده از خدمات ارزی صرافی‌های آنلاین؛ اگر از هیچ یک از روش‌های گفته شده نمی‌توانید استفاده کنید، با پرداخت ریال حسابتان را با معادل دلاری یا یورویی آن از طریق صرافی‌های آنلاین شارژ کنید. صرافی‌های معتبر زیادی وجود دارند که به‌عنوان یک واسطه بین کاربران و سایت پرفکت مانی عمل می‌کنند. شما می‌توانید با پرداخت ریالی به این صرافی‌ها، دلار پرفکت مانی خریداری کنند و به میزان دلخواه، حسابتان را شارژ کنید.
روشهای شارژ پرفکت مانی
روشهای شارژ پرفکت مانی

آیا می‌توان بدون احراز هویت اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی کرد؟

برای خرید و فروش پرفکت مانی یا ووچر پرفکت مانی باید در این سایت ثبت نام و احراز هویت شویم. ولی بعضی از صرافی‌های آنلاین مانند ایکس پِی اکسچنج (xpayex.com) بدون نیاز به احراز هویت، به ما امکان خرید و فروش پرفکت مانی را می دهند. در این سایت‌ها می‌توانیم بدون نیاز به تایید تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی، در کمتر از یک دقیقه حساب خود را احراز هویت کنیم و از امکانات و خدمات آنها استفاده کنیم. فقط دقت کنید که قیمت خرید و فروش پرفکت مانی در این صرافی‌ها و نرخ کارمزد آن‌ها متفاوت است.

معرفی بهترین صرافی شارژ حساب پرفکت مانی

همان طور که پیش‌تر گفتیم، برای خرید و فروش پرفکت مانی نیازی به داشتن حساب احراز هویت شده نیست. پلتفرم های مختلفی وجود دارند که با کمک آنها می توانید بدون نیاز به حساب احراز هویت شده، پرفکت مانی خرید و فروش کنید.

در این مورد پیشنهاد ما سایت ایکس پِی اکسچنج است. در این پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال، می‌توانید بدون نیاز به تایید اطلاعات هویتی (تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) در کوتاه‌ترین زمان، حساب خود را احراز هویت کنید و آن را با هر روشی که دوست دارید، شارژ کنید. خرید و فروش ارزهای دیجیتال بدون احراز هویت، مزیتی است که باعث می شود بدون اتلاف وقت ارزهای خود را تبدیل کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر