;
coinex

نحوه ساخت شماره مجازی رایگان ؛ چگونه شماره مجازی تلگرام و واتساپ بسازیم؟

چگونه شماره مجازی بسازیم ؟ آیا در مورد نحوه ساخت شماره مجازی رایگان اطلاعاتی دارید؟ اگر مایل هستید یک شماره مجازی داشته باشید اما نحوه ساخت آن را نمی‌دانید با آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام در ادامه با ما همراه باشید.

شماره مجازی یکی از پر استفاده‌ترین خدمات مجازی است که شما می‌توانید از طریق آن اکانت‌های مجازی بسازید. افراد زیادی از شماره‌های مجازی استفاده می‌کنند اما هستند کسانی که در مورد ساخت شماره مجازی رایگان اطلاعات زیادی ندارند.

اگر در مورد اینکه چگونه شماره مجازی بسازیم سوال دارید، آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام و وانساپ در ادامه آمده است. اگر قصد دارید شماره مجازی واتساپ رایگان بسازید با ما همراه باشید.

ساخت شماره مجازی رایگان

برای ساخت شماره مجازی واتساپ رایگان آموزش‌های لازم در ادامه آمده است. شما می‌توانید برای ساخت شماره مجازی رایگان از طریق برنامه‌ها یا سایت‌های مختلفی که برای این منظور وجود دارند اقدام کنید.

استفاده از برنامه‌های مختلف برای ساخت شماره مجازی رایگان

چگونه شماره مجازی بسازیم ؟ در این قسمت آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام و همچنین ساخت شماره مجازی واتساپ رایگان آمده است. شما می‌توانید از طریق این برنامه‌ها نسبت به ساخت شماره مجازی رایگان اقدام کنید.

Text me

ساخت شماره مجازی رایگان

یکی از روش‌های ساخت شماره مجازی رایگان استفاده از برنامه Text me است. از طریق این برنامه امکان ساخت شماره مجازی آمریکا و کانادا برای کاربران فراهم است و کاربران با استفاده از این برنامه ارزشمند می‌توانند با سراسر جهان تماس برقرار کنند.

امکان تماس گرفتن و ارسال و دریافت پیانم‌های متنی به صورت نامحدود وجود دارد و تبادل و اشتراک‌گذاری تصاویر، ویدیوها، استیکر و غیره نیز امکان پذیر است. آدرس ایمیل خود را در برنامه وارد و در آن ثبت نام کنید تا کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود و بتوانید فرآیند ساخت شماره مجازی را به راحتی پیش ببرید.

Text Free & Call Free

ساخت شماره مجازی رایگان

این برنامه یکی از برنامه‌های عالی برای ساخت شماره مجازی رایگان است. این برنامه این امکان را به کاربر و مخاطب خودش می‌دهد که به صورت 100 درصد رایگان با هر کسی تماس بگیرد، به صورت رایگان به هر کسی در سراسر دنیا پیامک متنی و چند رسانه‌ای ایجاد کند.

از طریق این برنامه می‌توان شماره مجازی واتساپ رایگان ساخت. امکان تماس رایگان بین‌المللی با 50 کشور مختلف از ویژگی‌های مهم آن است.

Textnow

ساخت شماره مجازی رایگان

این برنامه امکانات فراوانی دارد و از طریق آن می‌توان شماره مجازی واتساپ رایگان ساخت. این برنامه امکانات بی‌‎نظیری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که ساده‌ترین خصوصیت آن رایگان بودن امکانات آن است. این برنامه را روی گوشی اندروید یا آیفون خود نصب کنید و با استفاده از آن شماره مجازی بسازید.

از طریق این برنامه امکان برقراری تماس صوتی، ارسال و دریافت پیامک نیز وجود دارد. با ثبت نام در این برنامه یک شماره مجازی مخصوص آمریکا یا کانادا به شما تعلق می‌گیرد.

استفاده از این اپلیکیشن و ساخت شماره مجازی کاملاً رایگان است و هیچ هزینه‌ای به همراه نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت شماره مجازی با استفاده از سایت پلیوو (Plivo)

نسخه بدون محدودیت تلگرام

TextPlus

 

ساخت شماره مجازی رایگان

 

یکی دیگر از برنامه‌ها برای آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام TextPlus است. با این برنامه ساخت شماره مجازی رایگان می‌توان پیامک ارسال کرد و تماس برقرار کرد. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که تمامی امکانات یک خط ثابت در آمریکا یا کانادا را داشته باشید. برای استفاده از این برنامه باید پس از نصب ایمیل خودتان را وارد کنید و پس از آن یک رمز عبور برای خودتان تعیین کنید. سپس کد مورد نظر را به برنامه می‌دهید و در نهایت برنامه یک شماره مجازی برای شما در نظر می‌گیرد.

NextPlus

ساخت شماره مجازی رایگان

این اپلیکیشن هم یکی دیگر از برنامه‌های خوبی است که برای ساخت شماره مجازی رایگان به بازار عرضه شده است. ساخت شماره مجازی به صورت کاملاً رایگان امکان پذیر است و تماس ورودی و خروجی نامحدود با استفاده از این اپلیکیشن مقدور است. دریافت و ارسال پیام‌های متنی برای مخاطبان به صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود.

کار کردن با آن آسان است و پس از نصب و ثبت نام از طریق ایمیل و تعیین یک رمز عبور در برنامه می‌توانید خیلی راحت شماره مجازی مورد نظر خود را دریافت و با آن کار کنید.

2ndLine

ساخت شماره مجازی رایگان

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های خوب برای ساخت شماره مجازی رایگان آمریکا و کانادا است و تنها برای گوشی‌های اندروید روانه بازار شده است. مزیت این برنامه آن است که هیچ محدودیتی برای تماس و پیامک قائل نمی‌شود و دست کاربران را از این جهت باز می‌گذارد. می‌توانید برای خودتان و کسب و کارتان یک شماره مجازی آمریکا یا کانادا بسازید و از مزایای این شماره بهره‌مند شوید. امکان ارسال و دریافت ایموجی، استیکر و گیف نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ

نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

Talkatone

ساخت شماره مجازی رایگان

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی رایگان، « Talkatone Calling App » است. این برنامه به شما این امکان و اختیار را می‌دهد که به صورت کاملاً رایگان و در عرض چند دقیقه بتوانید یک شماره ثابت از کشور آمریکا داشته باشید و با این شماره، اعتبار کسب و کار خود را نزد مخاطبان خارجی چندین برابر کنید.

SafeUM

ساخت شماره مجازی رایگان

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای ساخت شماره مجازی رایگان است و از یک جهت با سایر اپلیکیشن‌ها متفاوت است: سایر برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند که شماره مجازی آمریکا و کانادا را بسازید ولی سیف.یو.ام به شما کمک می‌کند که به صورت رایگان یک شماره از کشور لاتویا با کد 371+ داشته باشید. از طرفی این برنامه می‌تواند نقش یک پیام‌رسان را هم برای شما ایفا کند.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل دانلود نشدن فایل در واتساپ

تلگرام آلفا (Telegram Alpha) بدون فیلتر برای دسکتاپ

My Second Line

ساخت شماره مجازی رایگان

استفاده از خدمات و امکانات My Second Line به طرز حیرت آوری آسان است. این برنامه تمام شماره‌های مجازی که می‌توانید انتخاب کنید را پیش روی شما قرار می‌دهد و شما به انتخاب خودتان شماره مورد نظر را انتخاب می‌کنید.

شماره‌های این برنامه مربوط به کانادا و آمریکا است و امکان تماس گرفتن و ارسال و دریافت پیامک به صورت کاملاً نامحدود و رایگان در این برنامه وجود دارد.

Text Free

ساخت شماره مجازی رایگان

یکی از بهترین برنامه‌های ساخت شماره مجازی رایگان، برنامه «Text Free» است. با استفاده از این برنامه می‌توانید شماره مجازی مورد نظر خود را به صورت کاملاً رایگان دریافت کنید و سپس در خود این برنامه با مخاطب مورد نظر خود تماس برقرار کنید. همچنین این برنامه امکان دریافت و ارسال پیامک را هم برای شما فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دکمه شیشه ای تلگرام چیست؟

مینی پروفایل تلگرام چیست؟

استفاده از سایت‌های مختلف برای ساخت شماره مجازی رایگان

چگونه شماره مجازی بسازیم ؟ علاوه بر استفاده از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف برای ساخت شماره مجازی می‌توان از سایت‌های مختلفی که برای این منظور وجود دارند نیز استفاده کرد. در ادامه تعدادی از این سایت‌ها معرفی شده‌اند.

receive-smss.com

این سایت یکی از بهترین‌هاست زیرا از هر کشوری شماره مجازی رایگان و پرمیوم دارد که بیشتر شماره‌ها رایگان هستند.

freesmscenter.com

این سایت دارای 9 کشور است. با شماره مجازی کاملا رایگان از کشورهای مختلف. به دلیل شلوغ بودن این سایت ممکن است اکثر پیام ها با تاخیر نمایش داده شود.

sim.net

این سایت تعدادی شماره عمومی از کشورهای مختلف ارائه می‌دهد. شماره‌های ارائه شده تقریبا بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند.

ساخت شماره مجازی رایگان

sms.sellaite.com

این سایت برای شماره مجازی کشور استونی توسط Sellaite SMS Receiver برای دریافت پیامک آنلاین است. خوبی آن این است که قابل اعتماد است زیرا به سرعت شماره تلفن جایگزین را از وب سایتی که کار نمی‌کند حذف می‌کنند.

freeonlinephone.org

این سایت 5 شماره تلفن جایگزین از آمریکا و 3 شماره تلفن از بریتانیا برای دریافت پیام‌های متنی آنلاین ارائه می‌دهد. یکی از اشکالات سرویس آنها تاخیر در دریافت پیامک از شماره با توجه به کاربران است.

quackr.io

این سایت یکی از بهترین سایت‌های ارائه دهنده شماره مجازی رایگان و پرمیوم است. این سایت دارای شماره مجازی کم یاب از کشورهایی چون کره جنوبی، پاکستان، بلغارستان و برخی دیگر کشورهاست.

receivesms.co

این سایت دارای 6 کشور با شماره مجازی بسیار شلوغ است. در ثانیه پیامک‌های بسیار زیادی به همه شماره‌های مجازی‌ این سایت ارسال می‌شود که دلیل شلوغ بودن این سایت است.

receivefreesms.com

این سایت دارای 14 کشور با شماره مجازی بسیار خلوت است. به راحتی می‌توانید پیامک‌های دریافتی خود را بلافاصله چک کنید.

ساخت شماره مجازی رایگان

freephonenum.com

این سایت شماره تلفن‌های جدیدی از 2 کشور را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر، این وب سایت از شماره تلفن کشورهایی مانند آمریکا و کانادا پشتیبانی می‌کند. این سایت هر 2 هفته یک بار شماره‌ها را تغییر می‌دهد.

hs3x.com

این سایت نیز برای ساخت شماره مجزی بسیار مناسب است اما فقط شماره مجازی رایگان آمریکا را ارائه می‌دهد.

مزایای ساخت شماره مجازی رایگان

استفاده از شماره‌های مجازی به خاطر مزایای متعددی که دارند در حال افزایش است. تعدادی از مزایای آن در ادامه آمده است.

دسترسی به تلفن در همه جا: امکان دسترسی به شماره را در همه جا فراهم می‌کند؛ زیرا این شماره روی تلفن همراه قرار می‌گیرد و به همین خاطر کاربر می‌تواند همه جا به این شماره دسترسی داشته باشد.

اعتبار عالی برای کسب و کار: یکی دیگر از مزایای شماره مجازی این است که سرشماره آن مانند سرشماره تلفن ثابت است و به همین خاطر به کسب و کار شما اعتباری مضاعف می‌بخشد.

هزینه مناسب‌تر و منطقی استفاده از شماره مجازی: از آن‌جا که شماره مجازی بر بستر اینترنت کار می‌کند، هزینه تلفن مجازی خیلی ارزان‌تر از تلفن ثابت حقیقی و واقعی است.

راه اندازی سریع و آسان: مزیت مهمی که ساخت شماره مجازی همراه دارد، راه اندازی آسان و سریع است.

رعایت حریم خصوصی و مسائل امنیتی: گاهی اتفاق می‌افتد که شما می‌خواهید یک اکانت تلگرام ایجاد کنید و با شخص یا شرکتی دیگر ارتباط برقرار کنید ولی تمایل ندارید که طرف مقابل شماره واقعی شما را متوجه شود. برای این کار می‌توانید یک شماره مجازی بسازید و از آن در جهت منافع خودتان استفاده کنید.

در این مطلب به بررسی نحوه ساخت شماره مجازی پرداختیم و به سوال چگونه شماره مجازی بسازیم پاسخ دادیم. ساخت شماره مجازی از طریق سایت و برنامه‌هایی که برای این منظور وجود دارد به راحتی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگدارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تو سایت های ایرانی هم میتونیم از ورلدنامبر شماره مجازی رایگان بگیریم

    پاسخ