;
coinex

ساخت شماره مجازی رایگان ؛ آموزش چند راهکار و برنامه‌ی کاربردی

اگر به دنبال ساخت شماره مجازی رایگان هستید اما نمی‌خواهید پولی بالایِ هزارجور پلتفرم جوراجور بدهید، با آموزش ساخت شماره مجازی رایگان همراه تکراتو باشید.

برنامه‌های زیادی برای ساخت شماره مجازی رایگان وجود دارند، اما اغلب یا محدودیت چهارده‌روزه دارند و یا کل‌هُم پولی‌اند. از این‌ها گذشته، حتی آن‌هایی هم که محدودیتی را گریبان‌گیر کاربر می‌کنند نیز، نیاز به کردیت کارت دارند و به‌درد اکثر ما نمی‌خورد. خلاصه، علی‌رغم آن‌که ساعت‌ها صرف آزمون و خطای هزارجور برنامه‌ می‌کنیم هیچ شماره‌ای دست‌مان را نمی‌گیرد و یا اگر هم بگیرد از این‌جا مانده و از آن‌جا وامانده است. با تمام این تصاویر و تفاسیر قصد داریم بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان را معرفی کنیم.

به این نکته توجه کنید، اگر نیاز به شماره مجازی تلگرام رایگان و واتس‌اپ داشته باشید توصیه نمی‌کنیم از شماره‌های مجازی رایگان استفاده کنید؛ چرا که روند دریافت‌شان هم زمان‌بر است و هم نامشخص، و احتمالاً شماره‌ای هم که در نهایت می‌گیرید قابل استفاده نباشد. در نتیجه، برای موارد مهم و ضروری، چه بهتر که این شماره‌ها را از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌هایِ معتبرِ ارائه دهندهٔ شماره مجازی بخرید. اما این به معنای آن نیست که نمی‌توان با چنین برنامه‌هایی شماره مجازی واتساپ رایگان و شماره مجازی تلگرام رایگان بدست نیاورد!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آموزش ساخت شماره مجازی رایگان

همه این‌ها را گفتیم تا برسیم به بخش جذاب ماجرا، در این نیم‌چه جستار یا مقاله می‌خواهیم بپرسیم چگونه شماره مجازی بسازیم و در این راه شما را با سه برنامه ساخت شماره مجازی رایگان آشنا کنیم. ما این برنامه‌ها را آزمودیم و موفق شدیم (طبق گفتهٔ منابع) از هر کدام از این برنامه‌ها، رایگان شماره مجازی دریافت کنیم. پس با روش های ساخت شماره مجازی همراه ما بمانید.

ساخت شماره مجازی رایگان با گوگل ویس

گوگل ویس (Google Voice) سرویس صدا روی پروتکل اینترنت – یا همان تلفن مجازی گوگل است که خدمات ارسال پیام و پست صوتی، پیام‌رسانی صوتی و متنی را در ایالات متحده و بین‌الملل برای مشتریان حساب Google در ایالات متحده و برای مشتریان G Suite در کانادا، دانمارک، فرانسه، هلند، پرتغال، اسپانیا، سوئد، سوئیس و انگلیس ارائه می‌دهد. حال با توجه به وضعیت ویژه ایران چطور می‌توان اکانت گوگل ویس ساخت؟

نحوه ساخت شماره مجازی رایگان گوگل

اگر اهل کشوری به جز ایران بودید احتمالاً دنگ و فنگ کم‌تری تهدیدتان می‌کرد؛ به صورت کلی، خدمات تلفن اینترنتی گوگل برای کاربران رایگان است؛ اما اگر می‌خواهید از ایران اکانت گوگل ویس بسازید یا شماره مجازی رایگان داشته باشید؛ دوتا کار باید بکنید:

  • از نرم‌افزارهای تغییر IP یا فیلترشکن استفاده کنید؛
  • یک شماره مجازی دیگری به جز سرویس گوگل اکانت برای تأیید شماره جدیدتان به کار بگیرید.

ساخت شماره مجازی رایگان

  1. یک شماره مجازی از همین برنامه‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند نظیر تمپ‌نامبر، تکست‌می و … تهیه کنید و بگذارید یک گوشه بماند.
  2. یک نرم افزار تغییر آی‌پی نظیر پروتون وی‌پی‌ان، بیوبیو و یا کانفیگ‌های وی‌تو‌-ری V-2ray تهیه کنید.
  3. وارد وب‌سایت گوگل ویس شوید چند گزینه پیش‌رو می‌بینید که شخصی Personal را برگزینید.
  4. ایالت دلخواه را انتخاب کنید.
  5. پس از آن شماره‌هایی نمایش داده می‌شود یکی را انتخاب نمایید.
  6. حال باید برای تأیید این شماره با شماره مجازی دیگری، کد تأیید را از گوگل ویس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

از کجا بفهمیم واتساپ هک شده ؟

آموزش ساخت نظرسنجی در واتساپ

ساخت شماره مجازی رایگان در Temp Number

تمپ‌نامبر یا Temp Number برنامه‌ای است که تعدادی از شماره مجازی‌ رایگان را از کشورهایی نظیر ایالات متحده و اروپا در اختیار شما قرار می‌دهد و با این شگرد می‌توانید در ساخت شماره رایگان بهره بگیرید و ایجاد حساب در وب سایت‌ها و پیام رسان‌ها استفاده کنید. گفتنی‌ است مسئولیت هر گونه استفاده غیرقانونی از شماره خارجی بر عهده تکراتو نخواهد بود.

نحوه ساحت شماره مجازی رایگان

همچنین می‌توانید بدون نصب برنامه و با مراجعه به تارنمایِ temp-number.com از سایر ویژگی‌های Temp Number استفاده کنید.

نحوه ساخت شماره مجازی رایگان در Temp Number

برای ساخت شماره مجازی در برنامه Temp Number مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه Temp Number را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.
  2. وارد برنامه شوید و روی دریافت شماره رایگان (Get Free Number) ضربه بزنید.
  3. در این مرحله باید کشور مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  4. این بخش، فهرستی از شماره های مجازی رایگان موجود را نمایش می‌دهد که احتمالاً تعدادی‌ از آنها به‌درد (اگر به دنبال آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام باشید) می‌خورد؛ بنابراین برای این کار، تنها کافی‌ست شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید. گفتنی است که احتمالش وجود دارد شماره‌ای که انتخاب می‌کنید پیش‌تر توسط کاربران دیگر این برنامه در ساخت حساب تلگرام و واتس‌اپ استفاده شده باشد.
  5. چهار قدم پیش را که رد کردید، وارد inbox آن شماره مجازی شوید. در واقع، اگر با این شماره خارجی یک حساب کاربری جدید در وب سایت و یا پیام‌رسانی ساختید، کد تایید را در این بخش دریافت خواهید کرد. (برای نمونه، ما با استفاده از شماره مجازی که این برنامه به ما داد، در تلگرام حساب کاربری ایجاد کردیم و کد تایید را از این بخش دریافت کردیم.)

توجه: این احتمال بسیار زیاد است که پیش‌تر، شماره مجازی رایگان دریافتی را کاربران دیگر نیز در پیام‌رسان‌ها و وب‌سایت‌ها استفاده کرده باشند.

بیشتر بخوانید:

انتقال پیام ها از اندروید به آیفون در واتساپ

نحوه ایجاد تماس گروهی در واتساپ

یک برنامه جایگزین: تالک‌تن از بهترین برنامه‌ های ساخت شماره مجازی رایگان

تالک‌تن Talkatone یک پلتفرم شماره مجازی محبوب است که در آن می‌توانید بدون نیاز به سیم کارت یا قرارداد با اپراتورهای سیم‌کارت، تماس و پیامک رایگان برقرار کنید. این برنامه به شما یک شماره تلفن مجازی در ایالات متحده یا کانادا می‌دهد و می‌توانید از آن برای برقراری و دریافت تماس، ارسال و دریافت پیامک، و استفاده از صندوق پستی صوتی استفاده کنید.

ساخت شماره مجازی برای تلگرام
ساخت شماره مجازی برای تلگرام

Talkatone برای افراد و مشاغلی که به دنبال راهی مقرون به صرفه و انعطاف‌پذیر برای برقراری ارتباط هستند، ایده‌آل است. این برنامه به ویژه برای کسانی که زیاد سفر می‌کنند یا نیاز به جداسازی تماس‌های شخصی و کاری خود دارند، مفید است. این نرم‌افزار کاملاً رایگان است و هیچ هزینه ماهانه‌ای ندارد. همچنین طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته مانند مسدود کردن تماس، ضبط تماس و فوروارد تماس بین‌المللی را ارائه می‌دهد.

برای استفاده از Talkatone، برنامه را دانلود کنید و با ایجاد یک حساب کاربری رایگان شماره مجازی دلخواه را برگزینید تا بتوانید برای برقراری تماس، ارسال پیامک از خدمات این پلتفرم استفاده کنید.

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با نرم‌افزار Textme

با استفاده از تکست‌می یا Textme می‌توانید یک شماره مجازی رایگان از انگلستان با پیش شماره +44 دریافت کنید. با این شماره دریافتی، می‌توان در پلتفرم‌هایی نظیر تلگرام و واتس‌اپ و سایت‌های مختلف ثبت نام کنید، سپس کد تایید برای شما در inbox برنامه Textme ارسال می شود. گفتنی است، Textme پیام‌رسانی است که می‌توان از آن برای برقراری ارتباط با دوستان خود (که این برنامه را نصب کرده‌اند) استفاده کرد.

پیش از استفاده دو نکته را در نظر بگیرید:

  • افراد زیادی از این شماره‌ها استفاده کرده‌اند.
  • شماره‌ها دائمی نیستند و برای کارهای مهم آن را استفاده نکنید.

روش های ساخت شماره مجازی

از مجموعه بهترین برنامه‌ های ساخت شماره مجازی رایگان با Textme

برای دریافت شماره مجازی رایگان از Textme مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه Textme را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید؛ وارد برنامه شوید.
  2. یک صفحه برای شما باز می‌شود که باید با کلیک به‌‌روی بعدی Next از آن عبور کنید، سپس روی Get Started ضربه بزنید.
  3. در این مرحله، اگر حساب کاربری دارید، باید ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. اگر در Textme حساب کاربری ندارید، می‌توانید برای خودتان حساب کاربری ایجاد کنید. (همچنین می‌توان از راه حساب کاربری گوگل یا فیس‌بوک وارد شد).
  4. ایمیل خود را در نخستین قاب (کادر) وارد کنید، سپس در دومین قاب رمز عبور خود را و در سومین و چهارمین قاب نیز سن و جنسیت را تعیین کنید. در نهایت روی دکمه Register ضربه بزنید.
  5. سپس صفحه جدیدی باز می‌شود که باید با کلیک به‌روی «I am not a robot» آن را رد کنید.
  6. در این مرحله، تعدادی شماره به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از بین آن‌ها شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  7. روی شماره‌ دلخواه ضربه زده و سپس روی دکمه Confirm this number لمس کنید.
  8. در مرحله بعد، شماره منتخب نهایی می‌شود. می‌توانید با کلیک به‌روی علامت ضربدرِ گوشه‌ٔ سمت چپ این صفحه را ترک کنید.
  9. حالا می‌توانید با این شماره در هر پلتفرمی که می‌خواهید ثبت نام کنید. (ما در اینجا با این شماره مجازی رایگان یک حساب کاربری واتساپ ایجاد کردیم).
  10. برای دریافت کد فعالسازی شماره مجازی خود، کافی است وارد برنامه Textme شوید و کد را از صندوق پستی یا inbox خود دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

مخفی کردن شماره در تلگرام

آموزش ساخت نظرسنجی در تلگرام

دریافت شماره مجازی رایگان از 2en line-Second Phone Number

برنامه  2en line-Second Phone Number پلتفرمی ‌است که در آن می‌توانید شماره‌های آمریکایی، کانادایی و انگلیسی پیدا کنید و از این شماره ها برای ساخت شماره مجازی واتساپ رایگان بهره بگیرید.

بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان

توجّه: ایجاد شماره مجازی در این برنامه بسیار آسان است و اگرچه همیشه رایگان نیست، می‌توانید 30 روز از نسخه آزمایشی رایگان استفاده کنید.

مراحل دریافت شماره مجازی رایگان در 2en line-Second Phone Number

به سیاق دیگر برنامه‌هایی که معرفی کردیم قدم به قدم با ساخت شماره مجازی رایگان در 2en line-Second Phone Number همراه شوید:

  1. برنامه 2en line-Second Phone Number را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.
  2. وارد برنامه شوید و روی Next کلیک کنید.
  3. در نهایت روی Get Started ضربه بزنید.
  4. روی قابِ Area Code ضربه بزنید.
  5. حالا کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. ما در اینجا آمریکا را انتخاب کرده‌ایم.
  6. پس از انتخاب کشور، باید از بین نمونه‌های موجود، پیش شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  7. فهرستی از شماره‌های موجود به شما نمایش داده می‌شود. تنها شماره مورد نظر خود را از این فهرست انتخاب کنید و روی Continue را لمس کنید.
  8. حالا شماره مجازی رایگان شما ایجاد شده است و روی Confirm this Number کلیک کنید.
  9. در مرحله بعد روی دکمه Continue ضربه کنید.
  10. حالا از شما خواسته می‌شود که به این شماره دسترسی به میکروفون گوشی مجوز دهید. با کلیک به‌روی «MicrophoneAccess» به اپراتور مجازی اجازه می‌دهید که برای تما‌س‌های صوتی به میکروفون گوشی دسترسی داشته باشد. اما با ضربه به‌روی گزینه «Skip for Now» این دسترسی را نخواهید داد.
  11. در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود که به این شماره برای دسترسی به دوربین گوشی خود برای ارسال پیام و چت مجوز دهید. با کلیک بر روی دکمه «Camera Access» به شماره مجازی رایگان اجازه دسترسی به دوربین گوشی را می‌دهید. اما با کلیک بر روی گزینه‌ٔ « Skip for Now» این دسترسی را نخواهید داد.نحوه ساخت شماره مجازی رایگان
  12. در این مرحله باید روی دکمه «I Agree & Continue» ضربه کنید.
  13. سپس باید شماره تلفن اصلی خود را در کادر «Enter your number» وارد کنید.
  14. برای ارسال کد استفاده از شماره مجازی، روی دکمه «Send OTP» کلیک کنید.
  15. حالا کدی به گوشی شما ارسال می شود. این کد را در قاب مربوطه وارد کنید.
  16. سپس برای ورود به مرحله بعد، روی دکمه «Submit» کلیک کنید.
  17. حالا این شماره در اختیار شماست. نام خود را در کادر «Enter First name» و نام خانوادگی خود را در کادر «Enter Last name» وارد کنید. سپس نام کاربری خود را انتخاب کنید و آن را در کادر «Enter username» تایپ کنید.
  18. حالا روی دکمه «Continue» کلیک کنید.

در آن اکنون، با استفاده از شماره مجازی رایگانی که به تازگی دریافت کرده‌اید، می‌توانید در هر پلتفرمی که می‌خواهید ثبت نام کنید؛ حال چه بخواهد از این پلتفرم در ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان بهره بگیرید یا واتس‌اپ فرقی ندارد، کد تأیید ثبت‌نام خود را می‌توانید در inbox این برنامه مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

از کجا بفهمیم تلگرام هک شده ؟

چگونه بفهمیم گوشی هک شده ؟

آموزش ساخت شماره مجازی رایگان با استفاده از برنامه TextPlus

از مجموعه بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان رسیدیم به تکست‌پلاس TextPlus که یکی از ساده‌ترین اما کاربردی‌ترین برنامه‌های این فهرست برای ساخت شماره مجازی رایگان است. نسخه‌های اندروید و ای‌او‌اسش موجود است و کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. اگرچه این برنامه رایگان است، اما ویژگی‌های قابل توجهی به کاربران ارائه می دهد که برخی از آنها عبارتند از:

  • ارسال رایگان SMS به ایالات متحده یا کانادا.
  • صندوق پستی صوتی رایگان و نامحدود.
  • ارسال و دریافت نامحدود SMS و MMS به هر شماره ایالات متحده یا کانادا.
روش های ساخت شماره مجازی
روش های ساخت شماره مجازی

با این حال، توجه به این نکته مهم است که برای هر حسابی که در این پلتفرم ایجاد می‌کنید، فقط یک شماره مجازی به شما اختصاص داده می‌شود. بنابراین، اگر نیاز به ایجاد چندین شماره دارید، باید حساب‌های دیگری بسازید.از این شماره خارجی نیز می‌توانید در ساخت شماره مجازی برای تلگرام بهره بگیرید.

توجّه: چالش مهم، این برنامه از ساخت اکانت با جیمیل استفاده نمی‌کند.

از برنامه TextPlus چطور شماره مجازی رایگان بگیریم؟

در ادامه نحوه ساخت شماره مجازی رایگان برای ساخت شماره خارجی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. برنامه TextPlus را از فروشگاه Google Play دانلود و نصب کنید.
  2. فرآیند ثبت نام را آغاز کنید. (همچنین می‌توانید با استفاده از حساب کاربری گوگل، مایکروسافت یا یاهو خود وارد برنامه شوید).
  3. پس از اتمام فرآیند ثبت نام، وارد برنامه شوید و پیش شماره یا ایالتی را که می‌خواهید برای ایجاد شماره مجازی از آن استفاده کنید برگزینید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.
  4. در صفحه باز شده روی گزینهٔ «Get a Custom Number» ضربه بزنید.

در نهایت، پس از اتمام این مراحل می‌توانید شماره مجازی رایگان خود را دریافت کنید.

نتیجهگیری

همانطور که گفتیم، برنامه‌های مختلفی برای دریافت خط مجازی رایگان وجود دارد و هر روز به تعداد این برنامه‌ها اضافه می شود. در این مقاله نحوه ساحت شماره مجازی رایگان را با استفاده از 3 برنامه مختلف راــ که هر کدام از بهترین برنامه های ساخت شماره مجازی رایگان هستندــ به شما آموزش دادیم. البته گفتنی است که در حال حاضر (تاریخ انتشار این مقاله)، از تمامی این برنامه‌ها با موفقیت شماره مجازی رایگان دریافت کردیم، اما ممکن است در آینده این برنامه‌ها با مشکلاتی روبرو شوند و به راحتی شماره مجازی رایگان در اختیار کاربران قرار ندهند.

سوالات متداول

بهترین پلتفرم شماره مجازی رایگان کدام است؟

به نظر ما، علی‌رغم دنگ و فنگ‌ها، گوگل ویس بهترین شماره مجازی رایگان است که در عین امنیت، کیفیت خوبی دارد.

چرا هیچ‌کدام از برنامه‌های شماره مجازی رایگان کار نمی‌کند؟

دو دلیل وجود دارد: 1- فیلترینگ؛ 2- تحریم. برای دور زدن هر دو می‌توان از نرم‌افزارهای تغییر IP استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

برگرفته از نشریات اینترنتی V-user  و  cloudwards

 اگر برنامه‌های دیگری را می‌شناسید که به کاربران شماره مجازی رایگان ارائه می‌دهد، لطفاً اطلاعات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید تا به روز رسانی‌های لازم را انجام دهیم.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تو سایت های ایرانی هم میتونیم از ورلدنامبر شماره مجازی رایگان بگیریم

    پاسخ