;
coinex

کیبورد و موس بی سیم بهتر است یا سیم دار؟

کیبورد و موس بی سیم بهتر است یا سیم دار؟ با ظهور موس و کیبوردهای بی‌سیم که ظاهری زیبا به میز کار شما می‌دهند، این سوال مطرح می‌شود که موس‌ها و کیبوردهای باسیم بهترند یا بی‌سیم؟

قاعدتا هرکدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند؛ اما پاسخ به این سوال، تا حد زیادی بستگی به انتظار شما و هدفی خواهد داشت که برای آن از این ابزارها بهره می‌برید. در ادامه برای داشتن انتخابی بهتر، به بررسی ویژگی‌های موس‌ها و کیبوردهای باسیم و بی‌سیم می‌پردازیم.

کیبورد و موس بی سیم یا سیم دار؟

برای رسیدن به انتخابی درست، ابتدا باید برخی ویژگی‌ها را در هر دو مدل بررسی کنیم:

دقت و سرعت

اگر گیمر هستید، بهتر است به فکر موس‌های با سیم باشید. در همه انواع موس‌های بی‌سیم، به دلیل استفاده از امواج رادیویی، برای انتقال اطلاعات، خواه ناخواه سرعت انتقال کاهش میابد و این موضوع، خصوصا در بازی‌ها، که برد و باخت شما به عکس العمل در لحظه بستگی دارد، بیشتر نمود میابد.

راحتی استفاده

موس‌ها و کیبوردهای با ‌سیم، با توجه به نیاز خود به متصل شدن به سیستم، برای تامین انرژی و عمل کردن، محدودیت استفاده دارند. این در حالی است که موس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم را میتوانید در برد مشخص شده، مورد استفاده قرار دهید. همچنین این موس‌ها و کیبوردها را میتوانید از طریق بلوتوث به لپ‌تاپ یا دستگاه‌های دیگر متصل کنید و نیازی نیست حتما پورت USB خالی داشته باشید.

زیبایی

موس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم، شما را از سیم‌های دست و پا گیر خلاص می‌کنند و از شلوغی میز شما جلوگیری می‌کنند. علاوه بر این، می‌توانید روی دستگاه‌های مختلف از این محصولات استفاده کنید و به راحتی آن‌ها را جا به جا کنید.

قیمت

معمولا، موس‌ها و کیبوردهای بی‌سیم، به خاطر تکنولوژی جدیدتر آن‌ها، کمی گران‌تر از موس و کیبوردهای با سیم هستند؛ اما خوشبختانه در سال‌های اخیر، این تفاوت قیمتی به شکل چشم‌گیری کاهش داشته است.

شیوه کارکرد

یکی از معایب موس و کیبوردهای بی‌سیم، به شیوه عملکرد آن‌ها باز میگردد. این موس‌ها و کیبوردها، از موج‌های رادیویی برای انتقال دستورات به کامپیوتر استفاده می‌کنند و زمانی که تعداد زیادی از آنها در یک محدوده، در حال استفاده باشند، ممکن است دچار اختلال در عملکرد شوند و دستورات آن‌ها توسط سیستم دیگری اجرا شود. به طور کلی، اگر گیمر هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از موس و کیبورد‌های باسیم استفاده کنید در غیر این‌صورت، کیبوردهای بی‌سیم نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی برای شما باشند.

کیبورد و موس بی سیم بهتر است یا سیم دار؟

از چه برندی موس و کیبورد بخریم؟

شرکت گرین یکی از بهترین تولیدکننده‌های لوازم جانبی کامپیوتر است؛ به طوری که موس‌ها و کیبوردهای این شرکت، یکی از معروف‌ترین برندهای این بازار به حساب می‌آیند. خصوصا تولید محصولات ویژه گیمینگ، سبب شهرت بیشتر این شرکت شده است. شرکت گرین، محصولات خود را در انواع مختلف باسیم و بی سیم و یا ویژگی‌ها و امکانات متفاوت تولید کرده‌است. اگر به دنبال خرید این محصولات هستید، بی‌شک، ما به شما، خرید کیبورد و موس گرین را پیشنهاد می‌کنیم. شما میتوانید از بین محصولات متنوع این شرکت، با توجه به نیازهای خود، کیبورد و موس موردنظرتان را انتخاب کنید.

کیبورد و موس بی سیم بهتر است یا سیم دار؟

از کجا کیبورد و موس بخریم؟

سوال اساسی بعدی که باید به آن پاسخ دهیم “از کجا اقدام به خرید کیبورد و موس گرین کنیم” است. در دنیای امروز که با یک سرچ ساده به تعداد زیادی از فروشگاه‌های اینترنتی می‌رسیم، انتخاب از همیشه سخت‌تر است.

فروشگاه اینترنتی جالبو، یکی از فروشگاه‌هایی است که محصولات متنوع با برندهای مختلفی را برای مقایسه و خرید در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، فروشگاه جالبو، اصالت کالاهای خود را تضمین می‌کند و 7 روز مهلت تست رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. جالبو، به دلیل حضور در قلب لوازم جانبی کامپیوتر در کشور و تامین محصولات از منابع اصلی و بدون واسطه، قادر است قیمت محصولات خود را نیز تضمین کند. به هم این موارد، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را نیز اضافه کنید. در نهایت جالبو، به دنبال تامین رضایت قلبی مشتریان خود است.

یکی از امکانات جالبی که جالبو در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، امکان تحویل اکسپرس محصول است؛ محصول شما پس از ثبت خرید از طریق مطمئن‌ترین و سریع‌ترین روش ارسال کالا برای شما ارسال و کد پیگیری مرسوله در اختیارتان قرار خواهد گرفت. ضمنا شما می‌توانید انتخاب کنید دوست دارید محصولتان از چه طریقی ارسال و به دست شما برسد. اگر به فکر خرید کیبورد و موس گرین هستید، پیشنهاد میکنیم حتما به وب‌سایت جالبو  https://jalbo.net/  سری بزنید و با خیالی راحت، خریدتان را ثبت کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر