;
coinex

ریلمی 9 پرو پلاس 5G با مشخصات یک میان‌رده قدرتمند عرضه می‌شود

گزارش‌های اخیر درباره مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس تایید کرده‌اند که این گوشی به تراشه دایمنسیتی 920 مجهز خواهد شد. این گوشی یکی از بهترین میان‌رده‌های امسال است که در بازارهای مختلف رقابت می‌کند.

کمپانی ریلمی در تلاش است تا گوشی‌های سری Realme 9 Pro را در چند بازار، از جمله هند و اروپا راه‌اندازی کند. برخی شایعات مدعی شدند که گوشی‌های ریلمی 9 پرو 5 جی و ریلمی 9 پرو پلاس 5 جی در یکی از روزهای فوریه (12 بهمن تا 12 اسفند) رونمایی می‌شوند.

اخیرا با انتشار یک تیزر جدید، مشخص شد گوشی ریلمی 9 Pro Plus 5G از چه تراشه‌ای برخوردار می‌شود.

تراشه ریلمی 9 پرو پلاس

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گوشی Realme 9 Pro Plus اولین گوشی با تراشه دایمنسیتی 920 در بازار اروپا خواهد بود.

ریلمی 9 پرو پلاس 5G با مشخصات یک میان‌رده قدرتمند عرضه می‌شود

به‌تازگی مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی 920، رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود. تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 920 به دو هسته Cortex-A78 با قدرت پردازش 2.5 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با قدرت پردازش 2.0 گیگاهرتز مجهز است. این تراشه همچنین از پردازشگر گرافیکی Mali G-68 MC4 بهره می‌برد.

این تراشه با قابلیت پشتیبانی از 5G، تامین قدرت گوشی‌هایی مثل ردمی نوت 11 پرو 5 جی (نسخه چینی)،‌ ردمی نوت 11 پرو پلاس 5 جی (نسخه چینی) و ویوو وی 23 5 جی را نیز برعهده دارد.

مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس

تاکنون اخبار زیادی از مشخصات ریلمی 9 پرو پلاس 5 جی منتشر شده که در حال حاضر، فقط وجود تراشه دایمنسیتی 920 تایید شده است. گفته می‌شود که این گوشی به نمایشگر 6.43 اینچی آمولد مجهز می‌شود که از رزولوشن +HD و نرخ نوسازی 90 هرتز پشتیبانی خواهد کرد.

این گوشی در نمای جلوی خود به یک دوربین 16 مگاپیکسلی مجهز شده و در پنل پشتی از تنظیمات سه لنز دوربین 50، 8 و 2 مگاپیکسل بهره می‌برد. گفته می‌شود که لنز اصلی، یک لنز سفارشی است که توسط سونی ساخته می‌شود و از قابلیت OIS پشتیبانی می‌کند.

این احتمال وجود دارد که ریلمی 9 پرو پلاس با حافظه داخلی 256 گیگابایتی و باتری 4500 میلی‌‌آمپرساعت راه‌اندازی شود. این باتری از شارژ سریع 65 وات برخوردار می‌شود. اسکنر اثرانگشت هم در Realme 9 Pro Plus 5G در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود که این موبایل هوشمند در رنگ‌های مشکی، سبز و آبی و با قیمت 266 دلار عرضه شود.

نظر شما در خصوص تراشه ریلمی 9 پرون پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر