coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویدیوی معرفی سری گلکسی Tab S8 جزییات جالبی از تراشه این تبلت‌ها را فاش کرد

سامسونگ خود را برای رونمایی از سری گلکسی اس 22 در 9 فوریه (20 آبان) آماده می‌کند. در این رویداد از تبلت‌های سری گلکسی Tab S8 نیز رونمایی خواهد شد. به‌تازگی تصاویری از این تبلت‌ها در ویدیوی معرفی لو رفته است که جزییات جدیدی از این تبلت‌ها را فاش می‌کند.

پیش از این تصاویری از ویدیوی معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 نیز فاش شده بود که برخی مشخصات این گوشی‌ها را تایید می‌کرد. این گوشی‌ها بعد از رونمایی در 20 بهمن، از 6 اسفند ماه به‌صورت رسمی عرضه می‌شوند.

اما از ویدیو و تصاویر جدید تبلت‌های Tab S8 چه خبر؟

تصاویر ویدیوی معرفی گلکسی Tab S8

افشاگر Dohyun از طریق خبرگزاری PhoneArena،‌ تصاویری از ویدیوی تبلت‌های سری Galaxy Tab S8 را به اشتراک گذاشت. در این تصاویر، تبلت‌های گلکسی Tab S8، گلکسی Tab S8 Plus و گلکسی Tab S8 Ultra دیده می‌شوند.

ویدیوی معرفی سری گلکسی Tab S8 جزییات جالبی از تراشه این تبلت‌ها را فاش کرد

با نگاه کردن به این تصاویر متوجه می شویم که نسخه استاندارد گلکسی تب اس 8 به نمایشگر 11 اینچی LCD مجهز می‌شود. دو مدل پلاس و اولترا نیز به ترتیب از نمایشگرهای 12.4 و 14.6 اینچی برخوردار هستند. نسخه اولترا احتمالا به پنل AMOLED مجهز خواهد شد.

این تصاویر همچنین جزییات جالب دیگری را نیز فاش کرده‌اند. برای مثال باید گفت که هر سه مدل تبلت از قلم استایلوس S Pen پشتیبانی خواهند کرد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که تراشه هر سه تبلت سری S8، از نوع کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 است. اینطور که از شواهد پیداست، هیچ‌کدام از این تبلت‌ها همراه با تراشه اگزینوس 2200 راه‌اندازی نمی‌شوند.

ویدیوی معرفی سری گلکسی Tab S8 جزییات جالبی از تراشه این تبلت‌ها را فاش کرد

تبلت گلکسی Tab S8 از باتری 8000 میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند خواهد شد؛ اما گلکسی Tab S8 Plus همراه با باتری 10090 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. این مشخصات نمایشگر و باتری نشان می‌دهند که نسل جدید S8 از لحاظ باتری و نمایشگر به تبلت‌های نسل قبلی سامسونگ شباهت دارند.

تفاوت اصلی این تبلت‌ها با نسل قبلی در تنظیمات دوربین است. در پنل پشتی این تبلت، یک ماژول دوربین با لنزهای 13 و 6 مگاپیکسلی قرار گرفته و یک لنز 12 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی دستگاه قرار دارد.

از دیگر مشخصات فاش شده در تصاویر گلکسی Tab S8 و Tab S8 Plus این است که احتمالا در رنگ‌های مشکی، سیلور و گلد عرضه می‌شوند. این تبلت‌ها به رم 8 و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی مجهز خواهند شد.

ویدیوی معرفی سری گلکسی Tab S8 جزییات جالبی از تراشه این تبلت‌ها را فاش کرد

اما درباره گلکسی Tab S8 Ultra باید گفت همراه با یک باتری 11200 میلی‌آمپرساعتی راه‌اندازی می‌شود؛ با این ظرفیت باتری می‌توان تا 14 ساعت،‌ محتواهای ویدیویی تماشا کرد. این تبلت هم مثل دو عضو دیگر خانواده از دو لنز دوربین در پنل پشتی برخوردار می‌شود. دو لنز 12 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی برای عکاسی سلفی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عضو جدید از سری ردمی K50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر