;
coinex

Honor 60 SE امیتازهای جالبی را در پلتفرم گیک‌بنچ دریافت کرد

گوشی جدید آنر با شماره مدل GIA-AN00 در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده و توانسته امتیازهای جالبی را دریافت کند. گفته می‌شود که این گوشی همان Honor 60 SE خواهد بود.

تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات آنر 60 اس ای منتشر نشده و به همین دلیل، فاش شدن امتیازهای آن در گیک‌بنچ خوشحال‌کننده است. اینطور که از شواهد پیداست، این گوشی در بازار گوشی‌های میان‌رده رقابت خواهد کرد و با توجه به امتیازهایی که کسب کرده، می‌توان به آن امیدوار بود.

امتیازهای Honor 60 SE در گیک‌بنچ

مهم‌ترین چیزی که از Honor 60 SE می‌دانیم این است که قدرت پردازش آن را یک تراشه دایمنسیتی 900 همراه با رم 8 گیگابایتی تامین خواهد کرد.

Honor 60 SE امیتازهای جالبی را در پلتفرم گیک‌بنچ دریافت کرد

تراشه مدیاتک دایمنسیتی 900 یک تراشه هشت‌‌هسته‌ای است که قدرت پردازش آن به 2.00 گیگاهرتز می‌رسد. آنر 60 SE توانسته در آزمون‌‌های تک هسته‌ای گیک‌بنچ به امتیاز 3314 دست پیدا کند. این گوشی همچنین در آزمون‌های چند هسته‌ای نیز امتیاز 8287 را دریافت کرد.

اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ همچنین نشان می‌دهند که اندروید 12 به ‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌شود.

به غیر از این اطلاعات، جزییات دیگری در پلتفرم گیک‌بنچ فاش نشده است. آنر 60 اس ای (البته اگر با همین نام معرفی شود) به‌زودی رونمایی می‌شود و کار خود را در بازار چین آغاز می‌کند. این احتمال وجود دارد که پس از عرضه در چین، شاهد راه‌اندازی آن در بازارهای جهانی باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امتیازهای Honor 60 SE در گیک‌بنچ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر