;
coinex

بازار فارکس چیست؟

فارکس بازار تبادل ارزهای خارجی و به عنوان بزرگترین بازار مالی در جهان شناخته می­شود. این بازار فعال ترین بازار معاملاتی در جهان است که میانگین حجم معاملات روزانه آن بالغ بر 6.6 تریلیون دلار است.

فارکس را میتوان به عنوان شبکه ای از خریداران و فروشندگان توصیف کرد که ارزهای موردنظر خود را با قیمت توافقی بین یکدیگر جا به جا می­کنند.

هرکسی میتواند در بازار فارکس فعالیت کند اما این کار فقط از طریق واسطه­هایی که به آنها بروکر گفته میشود امکانپذیر است. به عبارت دیگر بروکر همان شرکت کارگزار است که دسترسی شما به بازار فارکس را فراهم میکند.

چه چیزی درفارکس معامله می­شود؟

در فارکس پول ها یا همان ارزها معامله میشوند. هیچ ارزی به تنهایی در فارکس معنا ندارد و معاملات به صورت جفت ارز انجام میشود. یعنی وقتی شما در بازار فارکس ارزی را خریداری می‌کنید، در همان لحظه ارز دیگری را فروخته‌اید. پس به نوعی شما به اصطلاح همواره در حال کسب سود از اختلاف قیمت‌ها هستید.

اما نکته مهم این است، وقتی کارگزاری های فارکس قصد دارند شرکت خود را معرفی کنند، اعلام می کنند ما کارگزاری فارکس هستیم و دارایی های ما شامل سهام های آمریکا، تمام جفت ارزها، ارزهای دیجیتال، فلزات مثل طلا و نقره، نفت، شاخص های بورس و هزاران موارد دیگر است و شما می توانید این دارایی ها را معامله کنید.

چگونه میتوان وارد معاملات بازار فارکس شد؟

همانطور که گفته شد بازار فارکس متشکل از ارزهای سراسر جهان است، همین موضوع پیش‌بینی نرخ ارز را دشوار می‌کند زیرا عوامل زیادی در تغییرات قیمت نقش دارد.

حال سوالی که مطرح است این می­باشد که در بازار بزرگ فارکس چه زمانی باید وارد معامله شد و چه زمانی باید از معامله خارج شد؟!

سیگنال فارکس را می‌توان پیشنهاد خرید یا فروش تعریف کرد که در ارتباط با تحلیل‌های تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال شامل اطلاعاتی درباره بهترین زمان و قیمت برای ورود به معامله و کسب سود از حرکات قیمتی است. در دنیای فارکس تریدرهایی هستند که با توجه به تجربه و سابقه طلایی که دارند در این بازار خبره شده­اند و میتوانند با درصد موفقیت بالا سیگنال خرید و فروش صادر کنند. درک زمان باز کردن یا بستن یک معامله، کلید موفقیت در معاملات فارکس است.

تیم امیرتریدر به کمک برترین تحلیل گران توانسته برترین تیم سیگنال دهی بازار فارکس در ایران شود و تحسین بزرگان این بازار را برانگیزد. کانال وی ای پی فارکس امیرتریدر توانسته با وین ریت بیش از 90% به صورت روزانه سیگنا­ل های موفق فارکس را با نمادهای طلا، جفت ارز و شاخص های اقتصادی مهم با پشتیبانی 24 ساعته ارائه کند.

کانال VIP فارکس
کانال VIP فارکس

آیا باید از سیگنال فارکس استفاده کنیم؟

سیگنال فارکس نقش موثری در معاملات دارد زیرا ترسناک‌ترین بخش یک معامله، شناسایی فرصت‌های معاملاتی مناسب در زمان مناسباست.

به طورکلی یک سیگنال معاملاتی خوب فعالیت معاملاتی تریدر را افزایش می‌دهد. برای شروع، آنها به تریدرها اجازه اعمال استراتژی‌های مختلفی را در بازار می‌دهند. استراتژی‌های تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال متعددی وجود دارد و سیگنال‌ فارکس به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا فرصت‌های بازار را در انواع مختلف این تحلیل‌ها دنبال کنند. برای مثال ممکن است یک تریدر تکنیکال از سیگنال فارکسی استفاده می‌کند که با داده‌ها و ابزار فاندامنتال ایجاد شده باشد.

استفاده از سیگنال‌ معاملاتی در زمان صرفه جویی می‌‌کند. بازار فارکس یک بازار 24 ساعته است و فرصت‌های بیشماری را در این بازه زمانی در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. بسیاری از افراد تمام تایم خود را صرف معامله نمی‌کنند، در نتیجه آنها تنها در معرض فرصت‌های معاملاتی محدودی هستند. سیگنال فارکس به تریدرها در استفاده بهینه از زمان کمک می‌کند. به این ترتیب تریدرها زمان معاملات خود را طوری مدیریت خواهند کرد که از بهترین فرصت‌های بازار استفاده کنند.

با توجه به مطالب بیان شده مجموعه امیرتریدر توانسته به گونه­ای سیگنال ارائه دهد که هرنوع تریدر فارغ از میزان سطح دانش خود بتواند استفاده مفید از سیگنال ها ببرد. در حقیقت تریدرهای مبتدی میتوانند با کمک سیگنال­های امیرتریدر علاوه بر کسب درآمد از سیگنالها برای آموزش بهتر بهره ببرند. همچنین تریدرهای پیشرفته نیز با کمک سیگنالها قادرند استراتژی های معاملاتی خود را ارزیابی کنند و متوجه نقاط صحیح ورود به معامله شوند.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر