;
coinex

پرفروش ترین فیلم های هفته چهارم سال 2022 آمریکا

در هفته گذشته، فیلم جدیدالاکرانی به جدول پرفروش ترین فیلم های هفته چهارم سال 2022 آمریکا اضافه نشده است. برای اطلاع از میزان فروش فیلم‌ها همراه ما باشید.

در هفته چهارم امسال، در مقایسه با هفته سوم، تنها فیلم Ghostbusters: Afterlife به جدول فیلم‌های پرفروش اضافه شده است و بقیه فیلم‌ها جایگاه خود را حفظ کرده‌اند. فیلم مرد عنکبوتی همچنان پرفروش ترین فیلم هفته بوده و فیلم جیغ که در جایگاه دوم فیلم های پرفروش هفته 4 سال 2022 بوده، نتوانسته است آن را از تخت سلطنت پایین بکشاند.

پرفروش ترین فیلم های هفته چهارم سال 2022 آمریکا

فیلم مرد عنکبوتی یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 بوده که با استقبال بی‌نظیر مردم مواجه شده است. در این قسمت از مرد عنکبوتی، این شخصیت محبوب دنیا این بار برای اولین بار بدون نقاب در بین مردم ظاهر می شود و حال تقریبا تمام بشریت هویت او را می شناسند و همین امر موجب شده است که در عموم و رسانه ها برای وی مشکلات بی‌شمار پیش بیاید.

حال پیتر قصد دارد که از دکتر استرنج کمک بخواهد تا شاید بتواند شرایط را برای خودش مثل قبل کند. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های 2021 و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 دانست.

فیلم جیغ نیز یکی از ترسناک ترین فیلم های 2021 بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. بیست و پنج سال پس از سری اصلی قتل‌ها در وودزبورو، یک قاتل جدید ظاهر می‌شود و سیدنی پرسکات باید برای کشف حقیقت بازگردد.

دو تا از عناوین پرفروش هفته چهارم سال 2022 را معرفی کردیم، در ادامه می‌توانید پرفروش ترین فیلم های هفته چهارم سال 2022 آمریکا را مشاهده کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

پوسترهای فیلم های پرفروش هفته 3 سال 2022

بیشتر بخوانید:

.

منبع: boxofficemojo

نظر شما در خصوص عناوین پرفروش هفته چهارم سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر