coinex
otetmarket
propification.com

پوسترهای رسمی سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings: The Rings of Power) را ببینید

سریال ارباب حلقه‌ها یکی از مورد انتظارترین سریال‌های 2022 است. در ادامه پوسترهای رسمی سریال ارباب حلقه ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت یکی پر طرفدارترین سریال‌ها بوده که توسط جی.دی. پین و پاتریک مک‌کی برای سرویس استریم پرایم ویدئو آمازون ساخته خواهد شد.

در حال حاضر پپوسترهای رسمی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شده است. از این رو ما قصد داریم تعدادی از این پوستر‌ها را در اختیار شما قرار دهیم. برای تماشای این پوستر‌ها با ما همراه باشید.

پوسترهای رسمی سریال ارباب حلقه ها

داستان سریال ارباب حلقه‌ها یا The Lord of the Rings: The Rings of Power به وقایع پیش از سه گانه‌ی ارباب حلقه‌ها اثر پیتر جکسون، می‌پردازد. و بازه‌ی زمانی ۳٬۴۴۱ ساله‌ی دوره دوم سرزمین میانی یعنی عصر نومه‌نور را در بر می‌گیرد.

گفتنی است آمازون تنها برای فصل نخست این سریال حدود 465 میلیون دلار هزینه کرده که این مبلغ این سریال را به گران‌قیمت ترین سریال تاریخ بدل می‌کند.

انتظار می‌رود اولین فصل هشت قسمتی در ۲ سپتامبر ۲۰۲۲ در پرایم ویدئو نمایش داده شود. ساخت فصل دوم به‌طور رسمی در نوامبر ۲۰۱۹ سفارش داده شد. در اوت ۲۰۲۱ آمازون اعلام کرد که فیلم‌برداری سری دوم را به بریتانیا منتقل می‌کند؛ یکی از مکان‌هایی که گفته می‌شود منبع الهام تالکین برای سرزمین میانه بوده‌ است.

امید است که هر چه سریع‌ترین این مجموعه فوق العاده به اکران در بیاید و به انتظار مخاطبان پایان بدهد. اگر علاقمند به این سریال‌ هستید در ادامه می‌توانید تعدادی از پوستر‌های دیدنی این سریال فوق العاده را تماشا کنید. برای تماشای کامل عکس بر روی آن کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پوسترهای رسمی سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر