;
coinex

بررسی اپ استور مایکت: اپ استور محبوب ایرانی

اپ استور مایکت تا به حال یکی از اپ استور های ایرانی محبوب بوده که تجربه کاربری آسان و مفیدی را برای کاربران خود ایجاد کرده است. در ادامه با بررسی اپ استور مایکت همراه ما باشید.

اپ استور مایکت، یک اپ استور ایرانی یا به عبارت دیگر یک بازار اندرویدی است که ده سال از فعالیتش می‌گذرد و رشد بسیار خوبی در سال های اخیر به خصوص در زمان همه گیری کرونا داشته است. از این رو در ادامه این گفتار قصد داریم به معرفی و بررسی این اپلیکیشن ایرانی بپردازیم. با تکراتو همراه باشید.

بررسی اپ استور مایکت

مایکت یکی از پرطرفدارترین اپ‌های ایرانی است. به گفته خود مایکت، این اپلیکیشن 28 میلیون نصب فعال، 12 میلیون بازدید ماهانه و 2.3 میلیون جست‌وجو روزانه دارد؛ این آمار نشان دهنده تعداد بالای کاربران مایکت است.

شما در مایکت با دنیایی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید مواجه می‌شوید که با توجه به ساختار اپ می‌توانید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. نکته قابل توجه دیگر این است که اپ‌استور مایکت کاملا مختص به سیستم عامل اندروید است و به معرفی اپ‌ها و بازی‌های اندرویدی می‌پردازد و کاربران این سیستم عامل را به صورت تخصصی یاری می‌دهد.

نحوه نصب و استفاده از مایکت:

بررسی اپ استور مایکت

مایکت از جمله اپ استورهایی است که می‌توانید به آسانی نصب کنید و همچنین به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید این اپ را از وب سایت رسمی مایکت دانلود کنید. در خود وب‌سایت نیز یک راهنمای نصب وجود دارد. مراحل نصب نیز به شرح زیر است:

  1. به تنظیمات مرورگر بروید و بر روی تنظیمات کلیلک کنید
  2. منابع نامشخص را فعال کنید
  3. بعد از دیدن پیام: آیا می‌خواهید این برنامه را نصب کنید؟ این برنامه به دسترسی خاصی نیاز ندارد، روی نصب کلیک کنید.

شما می‌تواند بعد از نصب برنامه وارد قسمت مارکت من بشوید و با ارائه اطلاعات خواسته شده حساب کاربری مخصوص به خودتان را در این اپ ایجاد کنید. با استفاده از این حساب کاربری شما قادر خواهید بود تا دنبال کنندگانی داشته باشید.

امکانات مایکت برای کاربران:

  • درج توضیحات و نظرات مخاطبان  و منتخب سردبیر برای تمامی اپ ها و بازی ها: این مسئله انتخاب را برای کاربران آسان می‌کند و امکان شناخت بهتر نسبت به اپ را به کاربر می‌دهد.
  • دانلود با ترافیک نیم‌بها: برای کاربران ایرانی ترافیک اینترنت دانلود و بروزرسانی نیم‌بها است.
  • دریافت آسان فایل های دیتا دار.
  • امنیت بالای برنامه ها: به گفته خود مایکت برنامه‌ها چندین بار تست شده‌اند و فاقد ویروس هستند.
  • کاربری آسان: در بین نظرات کاربران و گزارش ها اشاره شده است که نحوه نصب و استفاده از این اپ بسیار آسان است.
  • تگ یا برچسب برای بهبود جست‌وجو و یافتن بازی مشابه.

مایکت برای توسعه دهندگان:

مایکت یک پنل برای ورود و عضویت توسعه دهندگان دارد. برای عضویت در این پنل، اینکه تازه کار هستید و یا یک تیم حرفه‌ای هستید معیاری برای عضویتتان نیست. اگر یک توسعه دهنده هستید و می‌خواهید در این پنل عضو شوید مراحل به شرح زیر است:

  1.  ابتدا عبارت توسعه‌ دهندگان مایکت را جست‌وجو کنید.
  2. ایمیل خود را وارد کنید و عضو شوید.

پیشنهاد می‌شود پیش از عضویت به گزینه‌هایی که برای راهنمایی شما آورده شده دقت کنید. ابتدا قوانین انتشار را مطالعه کنید که شامل موارد زیر است:

  • امور مالی و پشتیبانی
  • انتشار برنامه در مایکت
  • توسعه نسخه برنامه برای مایکت

اگر راهنمایی بیشتر نیاز داشتید به بخش راهنما بروید و گزینه های بخش مستندات فنی که به شرح زیر است را بخوانید:

  • استفاده از اینتنت های مایکت
  • پرداخت درون برنامه ای
  • پلاگین های پرداخت
  • سازگاری با پرداخت مایکت
  • سرویس ها و api ها

خیال راحت کاربران اپ استور مایکت

بررسی اپ استور مایکت

برای استفاده از یک اپ یا بازی ناگزیر هستیم که آن را از یک بازار یا اپ استور تهیه کنیم. پلیس فتا بار ها اعلام کره است که مراقب این مسئله باشیم و اپ یا برنامه مورد نظر خود را از یک اپ استور مطمئن تهیه کنیم زیرا در غیر این صورت با اپ های حک شده مواجه خواهیم شد که که ما را دچار زیان فراوانی خواهند کرد. کاربران می‌توانند از این نظر از سلامت مایکت مطمئن باشند و با خیال راحت به تهیه برنامه‌های مورد نظرشان در مایکت بپردازند.

نظرات کاربران اپ استور مایکت:

از آنجایی که مایکت یک اپ استور محبوب و نسبتا مشهور در بین کاربران است نظرات زیادی را می‌توانیم درباره این اپ استور در فضای مجازی پیدا کنیم. یک کاربر به نام علی در یک وبسایت نظرسنجی وب، استفاده از مایکت را اینگونه توصیف کرده:« من کار کردن با مایکت را دوست دارم و به نظرم باید راه برای رقبای کافه بازار هموار بشه تا از انحصاری بودن در بیاد» امتیاز مایکت در این وب سایت چهارونیم از پنج تعیین شده است.

کاربر دیگری در وبسایت کلیک گفته: من هم از کافه بازار و هم از مایکت استفاده می‌کنم. اما مایکت قابلیت های بیشتری دارد: با آنتی ویروس برنامه‌ها را چک می‌کند و امن هست و صفحه فالور دارد.

کلام آخر:

به طور کلی می‌توان گفت که اقبال کاربران به مایکت بسیار زیاد دیده می‌شود و در وب‌سایت‌ها و همچنین توییتر نظرات کاربران درباره این اپ استور مثبت بوده است. این اپ به خصوص در دو سال گذشته برای کاربران مفید و وثبت واقع‌شده و خدمات خوبی را ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بررسی اپ استور مایکت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر