;
coinex

خرید کارتریج hp و کارتریج جوهر افشان از سایت الوکارتریج

پیشرفت تکنولوژی در دنیایی که افراد مدام با شلوغی‌های روزمره خود درگیرند و هر فرصتی را غنیمت می‌شمارند که به اهداف خود برسند، مزایا و معجزات بسیاری به همراه دارد.

این روزها که اکثر کارهای اداری، دانشگاهی و غیره درگیر کاغذ و یادداشت و مسائلی از این قبیل است، وجود دستگاه‌هایی مانند چاپگر، پرینتر و دستگاه کپی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این دستگاه‌ها کارایی بسیاری در افزایش عملکرد اپراتور و سرعت بخشیدن به پیشرفت امور دارند.

هر دستگاهی از چند قطعه اصلی و چند قطعه مصرفی تشکیل شده است و قطعات مصرفی در صورت لزوم قابل تعویضند. احتمالا تاکنون دستگاه‌های چاپگر را از نزدیک دیده‌اید اما ممکن است با عملکرد آن‌ها آشنا نباشید. کارتریج یکی از قطعات مصرفی چاپگرها یا دستگاه‌های کپی است. خرید کارتریج hp اهمیت بسیاری برای کاربران این دستگاه دارد. با توجه به اهمیت این قطعه بهترین انتخاب خرید کارتریجhp در سایت الوکارتریج است.

خرید کارتریج hp و کارتریج جوهر افشان از سایت الوکارتریج

کارتریج hp

خرید کارتریج hp

قبل از این که راجع به خرید کارتریج hp در سایت الوکارتریج صحبت کنیم، بهتر است با این قطعه آشنا شوید.‌ کارتریج در واقع یک قطعه استوانه‌ای شکل است که در دستگاه‌های چاپ تعبیه شده و به عنوان مخزن رنگ پرینتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه انواع مختلفی دارد و هر نوع آن بر حسب نوع پرینتر انتخاب می‌شود. حتما با کارایی پرینتر آشنا هستید. این دستگاه برای چاپ عکس، اسناد و هر نوع متن استفاده می‌شود. طبیعتا چاپگر برای چاپ و کپی به جوهر نیاز دارد. کارتریج‌ها به عنوان مخزن نگهداری جوهر در پرینتر عمل کرده و کارایی این دستگاه را ممکن می‌سازنند. در حالت کلی کارتریج‌ها در دو نوع اصلی جوهر افشان و لیزری تولید می‌شوند. البته موارد جزئی دیگری از قبیل قابل شارژ بودن یا غیر قابل شارژ بودن قطعه، رنگی یا سیاه و سفید بودن کارتریج سبب ایجاد انواع مختلفی از این قطعه می‌گردد.

در ادامه کارتریج جوهر افشان را معرفی می‌کنیم اما قبل از آن لازم بدانید که چرا خرید کارتریج hp از اهمیت بسیاری برخوردار است. کارتریج‌ها نیز مانند هر نوع لوازم یدکی دیگر توسط برندها و تولیدکنندگان مختلفی تولید می‌شوند. انتخاب یک تولیدکننده معتبر در کیفیت این قطعه و به طبع ماندگاری آن بسیار حائز اهمیت است. کیفیت کارتریج نقش مستقیمی در کیفیت چاپ دارد. در این راستا کارتریج‌های شرکت هیولت پاکارد که به اختصار به کارتریج hp معروفند، به عنوان یک قطعه اصل و اورجینال شناخته می‌شوند. برند هیولت پاکارد در تولید این قطعه از باکیفیت‌ترین و استانداردترین مواد اولیه استفاده کرده است. از این‌رو درصد خرابی در آن بسیار پایین است. از آنجا که برخی از تولیدکنندگان از روی کارتریج اصل کپی کرده و طرح آن را می‌سازنند، خرید کارتریج hp اهمیت بیشتری می‌یابد.

خرید کارتریج hp برای پرینترهای لیزری انجام می‌شود. کارتریج دستگاه لیزری به نام تونر نیز معروف است. این قطعه در نوع اورجینال خود شامل انواع طرح و شارژی می‌شود. قطعا مدل طرح آن از مدل‌های اورجینال ارزان‌تر است اما به هر حال  کیفیت قابل قبولی دارد. با توجه به این که کشور تحت تحریم قرار دارد، واردات نوع  اورجینال این قطعه پرینتر کاهش یافته است. از این‌رو کاربران در صورت نیاز از نوع طرح آن استفاده می‌کنند. البته به این نکته توجه داشته باشید که حتی کارتریج طرح نیز در انواع مختلفی تولید می‌شود و بهتر است که این قطعه را از فروشگاه معتبری مانند فروشگاه اینترنتی الوکارتریج تهیه کنید. کارتریج‌های شارژی پس از اتمام تونر قابلیت شارژ و استفاده مجدد را دارند.

خرید کارتریج hp

کارتریج جوهر افشان

این نوع کارتریج همان طور که از نام آن مشخص است در چاپگرهای جوهرافشان استفاده می‌شوند. در این نوع چاپگرها، قطعات ریز جوهر از طریق منافذ ریزی که در هد آن وجود دارد، بر روی صفحه کاغذ پاشیده می‌شوند و با توجه به رنگ جوهر، تصاویر رنگی یا سیاه و سفید را ایجاد می‌کنند. چاپگرهای جوهر افشان معمولا سه رنگ اصلی قرمز، آبی و زرد دارند. البته در کنار این سه رنگ اصلی یک رنگ سیاه نیز برای چاپ تصاویر مشکی استفاده می‌شود.‌ در پرینترهای امروزی بر خلاف پرینترهای قدیمی‌تر سه رنگ اصلی به صورت مجزا از هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر به دنبال کیفیت بالای چاپ و طبیعی بودن تصاویر چاپ شده هستید، باید از پرینترهایی استفاده کنید که به جز این سه رنگ اصلی و رنگ مشکی، رنگ قرمز روشن و آبی روشن را نیز داشته باشند.برای خرید و قیمت کارتریج جوهر افشان به سایت الوکارتریج مراجعه فرمایید.

نکته: خرید کارتیج hp برای چاپ متن و خرید کارتریج جوهرافشان برای چاپ تصویر مناسب‌تر است. کارتریج‌های لیزری ظرفیت بالاتری نسبت به نوع جوهر افشان در چاپ دارند. در این نوع قطعه به جای جوهر از پودر در مخزن پرینتر استفاده می‌شود. در کل هر کدام از این دو نوع کارتریج مزایا و معایب خاص خود را دارند.

هد پرینتر

هد پرینتر یکی از قطعات ضروری و ثابت در پرینترهای جوهر افشان است. پرینترهایی جوهر افشان نیز در برندهای مختلف تولید می‌شوند و تمام آن‌ها دارای هد هستند. در واقع هد یک قطعه مشترک ثابت در انواع پرینترهای جوهر افشان است. وظیفه هد در این نوع دستگاه انتقال جوهر به سطح کاغذ است. به این ترتیب می‌توان اهمیت و ضرورت هد در پرینتر را درک کرد. هد خود از مخزن کوچکی تشکیل شده است که دارای مقدار مناسبی از جوهر است. وجود مخزن در هد، این امکان را برای دستگاه پرینتر فراهم کرده است که بتواند میزان بیشتری از جوهر را ذخیره کند. در این حالت دستگاه در هنگام چاپ با مشکل اتمام جوهر و وقفه در چاپ یا چاپ نامناسب مواجه نمی‌شود. دستگاه‌های پرینتر قدیمی که فاقد هد بودند از پرس و فشار برای چاپ بهره می‌بردند. وجود هد در پرینترهای امروزی ضمن مزایای بسیاری که دارد، سبب صرفه جویی در هزینه‌های چاپ می‌شود.

قیمت خرید کارتریج در الوکارتریج

همان طور که گفتیم این کارتریج ساخت شرکت هیولت پاکارد، شرکت فناوری اطلاعات آمریکا است و طبیعتا قیمت واردات آن به قیمت ارز و نوسانات آن بستگی دارد. بنابراین قیمت این قطعه اورجینال از قیمت کارتریج‌های طرح تولید داخل گران‌تر است.‌ با توجه به امکان تقلب در فروش این قطعه اصل، بهتر است قبل از خرید به نوع بسته بندی و برچسب امنیتی روی بسته دقت کرده تا از اصالت آن مطمئن شوید.‌ هر چند سایت الوکارتریج به عنوان یک مرجع تخصصی معتبر در حوزه انواع کارتریج، این قطعه را با بهترین قیمت و تضمین اصالت عرضه می‌کند. برای خرید کارتریج hp و دریافت هرگونه مشاوره برای انتخاب درست این قطعه از طریق لینک زیر وارد سایت الوکارتریج شوید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر