;
coinex

رمزارز دات اینفو اولین سامانه مدیریت دارایی‌های رمزارزی

بازار ارزهای دیجیتال مدتی است که بسیار محبوب شده است و کاربرانی از سرتاسر جهان روزانه به این بازار می‌پیوندند. اما این بازار هم مثل دیگر بازارهای مالی پیچیدگی‌های خودش را دارد و موفقیت در آن نیازمند ابزارها و مهارت‌های خاصی است.

در حال حاضر سرمایه‌گذاران مجبورند روزانه با استفاده از پلتفرم‌های مختلف تحلیلی، معاملاتی و مشاوره‌ای فعالیت‌های خود را انجام دهند. این موضوع ضمن اینکه بسیار وقت‌بر است، موجب از بین رفتن تمرکز، تعدد اشتباهات و لو رفتن اطلاعات شخصی و مالی می‌شود. از همین رو نیاز به یک پلتفرم جامع و یکپارچه که تمام ابزارهای تحلیل موردنیاز و همچنین دسترسی یکجا به تمام حساب‌های کاربری در صرافی‌های مختلف را فراهم می‌کند یک نیاز ضروری به شمار می‌رود. رمزارز دات اینفو با هدف رفع این مشکلات و تسهیل فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شده است.

رمزارز دات اینفو اولین سامانه مدیریت دارایی‌های رمزارزی

بزرگترین نیاز سرمایه‌گذاری موفق در بازار رمزارزها چیست؟

با رشد هر بازار مالی ابزارهای مختلفی برای حضور موفق و موثر در آن بازارها توسعه داده می‌شود. بازار ارزهای فیات و بازار بورس با توجه به قدمتشان، حالا ابزارهای متفاوت و پیشرفته‌ای دارند که فعالیت در این بازارها را آسان می‌کنند اما بازار رمزارزها از آنجا که عمر چندان طولانی ندارد، هنوز از ابزارهای یکپارچه‌کننده و مدیریتی بی‌بهره است. شما برای فعالیت موفقیت‌آمیز نیازمند این هستید که در صرافی‌های مختلف حساب داشته باشید، از وبسایت‌های مختلفی نمودارهای تحلیلی و اطلاعات مرتبط با شبکه را بررسی کنید، و در عین حال در این کارها مراقب باشید که امنیت اطلاعات و دارایی خود را حفظ کنید و از دسترس هکرها و دزدهای اینترنتی دور باشید. مسلما یک پلتفرم که تمام این مشکلات را یکجا حل کند، پاسخ مناسبی خواهد بود.

رمزارز دات اینفو، یک پلتفرم یکپارچه برای مدیریت دارایی‌های رمزارزی به فارسی است که به تازگی در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اولین پلتفرم جامع مدیریت یکپارچه دارایی‌های رمزارزی به شما اجازه می‌دهد، بی‌هیچ نگرانی و از طریق اکانت‌های مختلفی که در صرافی‌های گوناگون ایرانی و خارجی دارید دست به معامله بزنید، از داده‌های تحلیلی آنچین استفاده کنید، به کمک هوش مصنوعی برای معامله بهتر تصمیم گیری کنید و اشراف کاملی بر فعالیت‌های مالیتان داشته باشید.

اما مهمترین ویژگی‌های رمزارز دات اینفو چیست؟

مدیریت یکپارچه دارایی‌ها رمزارزی

مواردی مثل محدودیت صرافی‌های مختلف در ارائه رمزارزهای خاص، و همچنین محدودیت‌های معاملاتی، سبب می‌شود که کاربران نیاز داشته باشند همزمان در چند صرافی مختلف حساب کاربری داشته باشند. دسترسی یکپارچه به تمام اکانت‌ها یکی از مواردی است که معامله را راحت و شیرین می‌کند. داشبورد معاملاتی رمزارز به شما اجازه می‌دهد، در امنیت کامل، بدون نگرانی بابت دسترسی غیرمجاز به دارایی‌تان و بدون نیاز به VPN به حساب‌های کاربریتان در صرافی‌های مختلف ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید به کمک این داشبورد برای معامله در صرافی‌های مختلف اقدام کنید و برای معاملات مختلف از جمله معاملات عادی، استاپ لاس، پینگ‌پونگی و … درخواست ثبت کنید.

تحلیلگر هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در رمزارز دات اینفو مهمترین دستیار شما برای انجام معاملات است. این هوش مصنوعی که توسط بهترین و باتجربه‌ترین برنامه‌نویسان و معامله‌گران بازار رمزارزها توسعه داده شده است، به شما بهترین نقاط ورود و خروج در معاملات مختلف را نشان می‌دهند. همچنین هوش مصنوعی رمزارز دات اینفو هر روز پیشنهادهای جدیدی برای معامله جفت‌رمزارزهای مختلف به کاربران می‌دهد. سابقه عملکرد این هوش مصنوعی در داشبورد معاملاتی رمزارز در دسترس کاربران است تا از صحت عملکرد آن اطمینان یابند و با خیال راحت دست به معامله بزنند.

تحلیل دقیقتر به کمک آنچین دیتا

آنچین دیتا یا داده‌‌های که طی سال‌های اخیر روی شبکه بلاکچین شکل گرفته‌اند، یکی از مهمترین تفاوت‌های تحلیل بازار رمزارزها در مقایسه با دیگر بازارهای مالی است. تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال در بازار رمزارزها، بدون توجه به آنچین دیتا تقریبا غیر قابل اعتمادند. متاسفانه این اطلاعات فقط توسط شرکت‌های خارجی خاصی ارائه می‌شوند که امکان دسترسی به ایرانی‌ها را نمی‌دهند. اما در داشبورد معاملاتی رمزارز، شما می‌توانید به تمام نمودارها و شاخص‌های آنچین دیتا دسترسی داشته باشید.

داشبورد معاملاتی رمزارز امکانات متعدد دیگری نیز در اختیار شما می‌گذارد که معامله و سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را راحت می‌کند. همچنین امکان استفاده از مشاوره تخصصی، بعد از ثبت‌نام در این وبسایت برای شما وجود خواهد داشت.

رمزارز دات اینفو در حال حاضر به مدت یک ماه رایگان است و این فرصت خوبی برای تجربه‌ی مدیریت و معامله به روش حرفه‌ای‌هاست. برای استفاده از خدمات داشبورد معاملاتی اینجا کلیک کنید.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر