;
coinex

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 در گیک‌بنچ رویت شد

مشخصات لنوو Legion Y90 و امتیازهای آن در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که گوشه‌ای از قدرت اجرایی دستگاه را نشان می‌دهد. لنوو قصد دارد به‌زودی تاریخ رونمایی این گوشی را اعلام کند.

مشخصات لنوو Legion Y90 با شماره مدل L71061 در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده که این گوشی را با تراشه‌ای قدرتمند نشان می‌دهد. اخیرا اطلاعات زیادی از گوشی‌های گیمینگ لنوو فاش می‌شود که از راه‌اندازی گوشی‌های جدید در بازار بهترین گوشی‌های گیمینگ خبر می‌دهد. لیجن وای 90 همچنین تاییدیه تنا را دریافت کرده است.

مشخصات لنوو Legion Y90

این گوشی که با شماره مدل L71061 مشخص شده، همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و سیستم‌عامل اندروید 12 در پلتفرم گیک‌بنچ رویت شده است. لنوو لیجن همچنین از رم 18 گیگابایتی بهره می‌برد که عملا 16.65 گیگابایت آن در دسترس است.

مشخصات لنوو Legion Y90

امتیازهای Lenovo Legion Y90 در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای، به ترتیب 1227 و 3780 بوده که کمی از گوشی لنوو Legion 2 Pro بالاتر است. امیدواریم در آینده که نسخه نهایی گوشی راه‌اندازی شود، امتیازهای بهتری را از مشخصات آن شاهد باشیم.

انتظار می‌رود سری گوشی‌های لنوو لیجن Y90 در بازارهای جهانی با اسم‌های لنوو لیجن 3 پرو (Lenovo Legion 3 Pro) و لنوو لیجن 3 الیت (Lenovo Legion 3 Elite) راه‌اندازی شود. این گوشی به نمایشگر 6.9 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD مجهز می‌شود و نرخ نوسازی آن نیز 144 هرتز خواهد بود.

اما درباره مشخصات گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 باید گفت که این موبایل از نورهای RGB، سیستم فن خنک‌کننده، کلیدهای اولتراسونیک و دو دکمه خازنی پشتی برخوردار می‌شود. این گوشی همچنین به باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی دوگانه مجهز خواهد شد که مجموع آن به 5600 میلی‌آمپرساعت می‌رسد و از شارژ 68 وات پشتیبانی می‌کند.

دوربین لنوو لیجن Y90 دوگانه است؛ یک لنز 64 و یک لنز 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی گوشی برای عکاسی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر