;
coinex

اولین تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom منتشر شد

اولین تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom منتشر شد. با ما در تکراتو همراه باشید تا این تریلر را با کیفیت بالا تماشا کنید و اطلاعاتی از فصل پنجم سریال The Last Kingdom بدست آورید.

آخرین پادشاهی، مجموعه ای انگلیسی است، برگرفته از سری رمان های تاریخی برنارد کورن ول با نام داستان های ساکسون. این مجموعه در 10 اکتبر سال 2015 میلادی از شبکه بی بی سی آمریکایی و پس از آن در 22 اکتبر از شبکه بی بی سی دو انگلیس پخش شد و با توجه به استقبال مخاطبان چهار فصل از این مجموعه ساخته و پخش شده است و فصل پنجم آخرین پادشاهی هم در حال تولید است.

مجموعه آخرین پادشاهی همچون سایر مجموعه های روز غربی، با استقبال روبرو شد و این استقبال خوب سبب شد نتفلیکس امتیاز پخش جهانی آن را خریداری کند، سپس نتفلیکس فراتر از حق بخش سریال رفت و با تکیه بر سرمایه پایان ناپذیرش تهیه کنندگی آخرین پادشاهی را هم برعهده گرفت. این شبکه اینترنتی عنوان کرده است که اگر استقبال از این سریال همچنان بالا بماند، تا آخرین کتاب داستان های ساکسون نوشته برنارد کورل ول را تبدیل به مجموعه تلویزیونی خواهد کرد و به روایت جنگ و صلح بین وایکینگ ها و ساکسون ها ادامه خواهد داد.

حال اولین تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom منتشر شده است و شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

اولین تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom

فصل پنجم آخرین پادشاهی 10 قسمت خواهد داشت و در آن به ادامه ماجراهای اوترد از ببنبورک که یک جنگجوی زاده ساکسون است می پردازد. ماجرایی که در سال 872 میلادی در انگلستان رخ می دهد. اوترد در بین وایکینگ های مهاجم رشد می کند. او فردی جاه طلب است و برای تبدیل شدن به یک مبارز بزرگ نزد اتلستن فرزند ارشد ادوارد و نوه ی آلفرد بزرگ آموزش می بیند.

حا در ادامه اولین تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom را می‌بینید، تاریخ پخش این سریال نیز (18 اسفند 1400) است.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)


بیشتر بخوانید:

 

نظر شما در خصوص تریلر فصل پنجم سریال The Last Kingdom چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر