;
coinex

چگونه نرم افزار CRM به 3 برابر شدن فروش کمک می کند؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همچنین کمک می‌کند تا فرآیندها و گردش کار خود را ساده‌سازی کنید. در ادامه در جستار چگونه نرم افزار CRM به 3 برابر شدن فروش کمک می کند، همراه ما باشید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM ابزاری است که به کسب‌وکارها در مدیریت وظایف، ثبت اطلاعات و داده‌های ارزشمند و تجزیه و تحلیل تعاملات میان شرکت و مشتری‌ها کمک می‌کند.

نرم افزار CRM به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا بتوانند اطلاعات کاملی از مشتری‌ها را به شکل دقیق و با دسترسی راحت در یک جا گردآوری کنند. به کمک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری می‌توان ترجیحات مشتری را به بهترین شکل ردیابی کرد و بر اساس آن اقدامات مناسب را انجام داد.

با استفاده از نرم افزار CRM ( به فارسی سی آر ام ) به راحتی می‌توانید تمام تعاملات خود را با مشتری‌ها و مشتری‌های بالقوه مدیریت کنید. به کمک این پلتفرم قدرتمند ترجیحات و علایق مشتری در یک جا ثبت می‌شود و فعالیت مشتری قابل پیگیری است. به همین علت نرم افزار CRM کمک می‌کند تا مشتری‌ها تجربه‌ای کاملاً شخصی و یکپارچه داشته باشند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری همچنین کمک می‌کند تا فرآیندها و گردش کار خود را ساده‌سازی کنید. تیم‌های فروش و بازاریابی برای هماهنگی و همکاری موثر و بهبود بهره‌وری خود به ابزارهای موجود در این نرم افزار متکی هستند.

هدف اصلی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان ارائه‌ تجربه‌ای جذاب‌تر برای مشتری و نیز افزایش وفاداری و حفظ مشتری و رشد و سودآوری کسب‌وکارها است. به کمک این سیستم می‌توانید بسیاری از وظایف را به شکل خودکار انجام دهید تا زمان بیشتری را برای انجام فرآیندهای فروش در اختیار داشته باشید.

نرم افزار CRM چه اهمیتی برای کسب‌وکارها دارد؟

برای اینکه بهتر به اهمیت نرم افزار CRM پی ببرید توجه شما را به آمار زیر جلب می کنیم :

  • خدمات مشتری اولین عاملی است که می‌تواند باعث ایجاد تمایز میان برندها شود.
  • 73 درصد از مشتری‌ها عقیده دارند که تجربه مشتری عاملی مهم در تصمیم‌گیری برای خرید است.
  • 68 درصد از مشتری‌ها تنها به دلیل بی تفاوتی که از سوی کارکنان فروش احساس می‌کنند، اقدام به ترک یک کسب‌وکار می‌کنند.
  • 80 درصد از مصرف کنندگان به دلیل تجربه شخصی که یک کسب‌وکار ارائه می‌دهد بیشتر احتمال دارد که از آن خرید کنند.
  • مشتری‌های وفادار 67 درصد بیشتر از مشتری‌های جدید هزینه می‌کنند.

خبر خوب اینکه به کمک نرم افزار CRM یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به راحتی می‌توانید اثرات مطلوبی بر روی مشتری‌هایتان بگذارید تا آنها را به مشتری‌های وفادار کسب‌وکارتان تبدیل کنید. بیایید ببینیم که نرم افزار CRM چه قابلیت‌هایی دارد.

نرم افزار CRM چه قابلیت‌هایی برای کسب‌وکارها دارد؟

نرم افزار CRM کمک می‌کند تا بتوانید:

  • تماس‌ها را بهتر مدیریت کنید: به کمک سیستم CRM به جای اینکه به ابزارهای مختلف و کاغذهای یادداشت و حافظه‌ی خود که امکان اشتباه یا فراموشی دارد وابسته باشید، تمام اطلاعات مورد نیاز و با اهمیت در ارتباط با مشتری در یک جا گردآوری می‌شود. این اطلاعات برای کل اعضای تیم در دسترس است و هیچ داده‌ای از بین نمی‌رود.
  • همکاری بهتری میان اعضای تیم وجود داشته باشد: به کمک نرم افزار سی آر ام همه‌ تیم‌ها در هماهنگی کامل با هم کار می‌کنند. وجود هماهنگی میان اعضای تیم می‌تواند باعث بهبود عملکرد تیم فروش، بازاریابی و خدمات مشتری شود. این همکاری موثر باعث می‌شود تا همه‌ کارکنان احساس کنند بخشی از یک تیم هستند و در نتیجه به شکلی فعالانه‌تر عمل می‌کنند.
  • بهره‌وری بالاتری داشته باشید: گردآوری اطلاعات در یک جا در هر مرحله از فرآیندهای یک کسب‌وکار باعث می‌شود تا بهره ‌وری یک شرکت به شکل قابل توجهی بهبود یابد. با داده‌ های ارزشمندی که در نرم افزار CRM ذخیره می‌شود، دیگر لازم نیست برای پیگیری و به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز وقت صرف شود و به این شکل به طور چشمگیری در زمان صرفه‌جویی می‌شود. همچنین بسیاری از وظایف را می‌توان به کمک نرم افزار به شکل خودکار انجام داد که از این نظر هم به صرفه‌جویی در زمان کمک می‌کند. بالا رفتن سرعت عملکرد در جلب رضایت مشتری هم تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.
  • عملکرد تیم فروش را افزایش دهید: در اختیار داشتن اطلاعات کلیدی در ارتباط با مشتری‌ها می‌تواند باعث عملکرد بهتر تیم فروش شود. نرم افزار CRM کمک می‌کند تا اعضای تیم فروش در مورد نیازهای مشتری اطلاعات بیشتری داشته باشند. در اختیار داشتن این اطلاعات در نهایت منجر به افزایش فروش و عملکرد بهتر خواهد شد. همچنین مدیران فروش به کمک نرم افزار سی آر ام می‌توانند ارتباطات خود با مشتری و فعالیت‌های مربوط به فروش را به شکلی دقیق تجزیه و تحلیل کنند. این قابلیت کمک می‌کند تا بیشتر بر روی مشتری‌هایی که احتمال خرید بالاتری دارند تمرکز کنند.
  • رضایت مشتری افزایش یابد: تسهیل و اتوماسیون فرآیندهای مختلف باعث ایجاد رضایت کارکنان و مشتری ‌ها می‌شود. به کمک نرم افزار CRM کارکنان می‌توانند تمام تعاملات انجام شده با مشتری‌ها را به شکل یکپارچه مشاهده کنند. در اختیار داشتن این اطلاعات به شکلی متمرکز کمک می‌کنند تا کارکنان فروش به بهترین شکل مشکلات را پیش‌بینی کنند و پیش از اینکه حتی مشتری بخواهد از چیزی شکایت کند، اقدام به رفع آن کنند. در این صورت مشتری تجربه مثبتی خواهد داشت که به نوبه‌ خود باعث حفظ مشتری و وفاداری آنها نسبت به کسب‌وکارتان می‌شود.

 

بهترین نرم افزار CRM ایرانی کدام است؟

قابلیت‌ها و مزایایی که نرم افزار CRM برای کسب‌وکارها دارد باعث شده تا صاحبان بسیاری از شرکت‌ها اقدام به خریداری و پیاده‌سازی این سیستم کنند. برای آنکه بتوانید بیشترین استفاده را از این سیستم داشته باشید لازم است که بهترین نرم افزار CRM را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در بین رقبای ایرانی، نرم افزار CRM دیدار است. اجازه دهید ببینیم چه ویژگی‌هایی باعث شده است تا نرم افزار دیدار جز سیستم‌های برتر CRM ایرانی قرار گیرد:

  • وجود ابزارهای خاص CRM که کمک می‌کنند تا فروشتان تا سه برابر افزایش یابد.
  • امکانات و قابلیت‌های فوق العاده که CRM دیدار را در رده بهترین نرم افزارهای CRM خارجی مثل Salesforce CRM یا Zoho CRM قرار می دهد.
  • امنیت بالای داده ها
  • استفاده 14 روزه رایگان از تمام امکانات CRM دیدار
  • کاربری فوق العاده آسان به همراه آموزش
  • قیمت به صرفه و اقتصادی
  • خدمات پشتیبانی سریع در قالب تلفن و سیستم تیکتینگ
  • به روزرسانی های مداوم
  • نظارت بر عملکرد پرسنل

 

برای آشنایی بیشتر با مجموعه نرم افزاری دیدار می توانید با شماره تماس  43000114-021  یا از طریق سایت به نشانی www.didar.me  درتماس باشید.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر