;
coinex

اولین تریلر رسمی سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings: The Rings of Power) منتشر شد

اولین تریلر رسمی سریال ارباب حلقه ها (The Lord of the Rings: The Rings of Power) به کارگردانی پیتر جکسون منتشر شد. برای تماشای آن همراه ما باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power منتشر شد و طرفداران این مجموعه می‌توانند صحنه‌هایی از این سریال هیجان انگیز را تماشا کنند.

اولین تریلر رسمی سریال ارباب حلقه ها

ارباب حلقه‌ها یکی از پرخرج‌ترین و بهترین سریال های 2022 بوده که قرار است از آمازون پرایم پخش شود و مطمئنا طرفداران زیادی در انتظار پخش این سریال هستند. سریال ارباب حلقه‌ها در عصر دوم سرزمین میانی پیش از وقایع رمان و فیلم‌های ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتد. این مجموعه توسط آمازون استودیوز با همکاری تالکین استیت و تراست، هارپرکالینز و نیو لاین سینما تولید می‌شود و پین و مک‌کی به عنوان شورانر فعالیت می‌کنند.

آمازون با ساخت این اثر برای نخستین بار قهرمان‌های افسانه‌ای دوران دوم تاریخ فانتزی سرزمین میانه را به دنیای تصویر می‌آورد. این درام حماسی که هزاران سال قبل از اتفاقات سه‌گانه هابیت و سه‌گانه ارباب حلقه‌ها روایت می‌شود، تماشاگران را به دوران شکل‌گیری قدرت‌های عظیم، رسیدن پادشاهی‌ها به شکوه و سقوط آن‌ها به سوی نابودی، آزمایش شدن قهرمان‌های خاص و به دار آویخته شدن امید حتی برای بهترین مردم می‌برد.

در تریلر یک دقیقه‌ای که برای اولین بار در جریان Super Bowl پخش شد، چند چهره جدید و آشنا سرزمین میانه در دوران دوم را می‌بینیم. در طول این تریلر مناظر وسیع جهان ساخته شده برای سریال را نیز به طور اجمالی تماشا می‌کنیم و البته صحنه‌های اکشن و حماسی و یک هیولای ترسناک ناشناخته را هم می‌بینیم. در پست زیر می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره اولین تریلر رسمی سریال ارباب حلقه ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر