;
coinex

آیفون 14 پرو همراه با رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود

سری آیفون 14 تا کمتر از 7 ماه دیگر رونمایی نمی‌شود؛ با اینحال، شایعات پیرامون آن از همین حالا بر سر زبان‌ها افتاده است. تابه‌حال اخبار مختلفی از آیفون 14 پرو فاش شده و حالا، گزارش جدید از نسخه رم این گوشی خبر می‌دهد.

خبرگزاری MacRumors اخیرا گزارش کرده که یکی از بلاگرهای کره‌ای به اسم «yeux1122» مدعی است گوشی آیفون 14 پرو به رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود. این بلاگر اطلاعات خود را از افراد آگاه در زنجیره تامین منابع کسب کرده است.

آنچه تاکنون از آیفون 14 پرو می‌دانیم

بلاگر کره‌ای اطلاعات دیگری را نیز فاش کرده است. او اعلام کرده که نسخه رم 8 گیگابایتی در حال حاضر تایید شده و روند تولید انبوه آن در حال شتاب گرفتن است.

آیفون 14 پرو همراه با رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود

Jeff Pu، تحلیلگر زنجیره تامین منابع هم این خبر را تایید کرده است. او قبلا مدعی بود گوشی آیفون 14 پرو به رم 6 گیگابایتی و نمایشگر LTPO مجهز می‌شود. این تحلیلگر قبلا گزارش کرده بود گوشی‌های آیفون 14 و آیفون 14 مکس هم همراه با رم 6 گیگابایتی و نمایشگر LTPO به بازار می‌آیند.

با این اوصاف، مجهز شدن نسخه پرو به رم 8 گیگابایتی کاملا منطقی است؛ طبیعی است که نسخه رده‌بالاتر از قدرت رم بالاتری برخوردار شود.

اخبار دیگری که تاکنون از مشخصات آیفون 14 پرو منتشر شده، مدعی هستند که این گوشی به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. 48 مگاپیکسلی، بالاترین شمارش پیکسلی است که تابه‌حال در گوشی‌های آیفون به کار رفته است.

همچنین گزارش شده که گوشی‌های سری آیفون 14 به eSIM مجهز می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود یک پورت دیگر از دستگاه‌های آیفون حذف شود و همین باعث می‌شود که گوشی، بیشتر از همیشه در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

آیفون 14 پرو همراه با رم 8 گیگابایتی عرضه می‌شود

احتمال دیگری که از آن صحبت می‌شود، تغییر در طراحی جایگاه نصب دوربین سلفی آیفون 14 است. گوشی‌های آیفون به ویژگی Face ID مجهز هستند و این ویژگی باعث شده تا ناچ نمایشگر کمی آزاردهنده شود. اما حالا، گفته می‌شود که سبک طراحی گوشی تغییر خواهد کرد و به جای ناچ، دو حفره مجزا روی گوشی قرار می‌گیرد؛ یکی سوارخ پانچ و دیگری حفره‌ای بیضی شکل شبیه به قرص.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آیفون 14 پرو همراه با رم 8 گیگابایتی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    چرا آیفون رمش پایینه چرا 12 نیست من اپل 7 داشتم رم بود2 حالی بهم نداد فروختمش اندروید بیشتر حالش میبرم هی میگن اپل اپل ریدم روش مردم میگن آیفون سیستم عاملش بالاتراز اندروید هسته گوه خوردن بازی‌ها اپل بازی ها اندروید هسته داشتم میگم تازه اپل فقط باید نت داشته باشی تا کار بکنی باهاش فیلمم نمیشه دانلود بکنی فقط آنلاین باید تماشا بکنی مخصوصاً بازی اونم باید نت داشته باشی بازیهاشم اندروید هسته هرچی روی اپل اجرا بکنی روی 😐 اندرویدم اجرا میکنی اپل فقط گرونیش فقط ساختش آمریکای همین

    پاسخ

    دوست عزیزاپل بخاطرسخت افزارقدرتمند ونرافزار بهینه ومچ بودن این دو وقدرت مدیریت بالای رم ،نیازبه رم زیادنداره ورم شش اپل بالاتراز رم دوازده اندروید وتمامی این مسائل درمصرف بهینه باتری وکیفیت دوربینم تاثیرمیذار

    پاسخ