;
coinex

پرفروش ترین فیلم های هفته ششم سال 2022 آمریکا

در هفته گذشته، سه فیلم جدید به جدول پرفروش ترین فیلم های هفته ششم سال 2022 آمریکا اضافه شده است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات همراه تکراتو باشید.

سه فیلم جدید مرگ بر روی نیل (Death on the Nile)، با من ازدواج کن (Marry Me) و صاعقه سیاه (Blacklight) فیلم‌های جدیدالاکرانی هستند که در جدول فیلم های پرفروش هفته 6 سال 2022 قرار گرفته‌اند. در ادامه ضمن معرفی این فیلم‌ها، جدول فیلم‌های پرفروش این هفته را در اختیار شما می‌گذاریم.

پرفروش ترین فیلم های هفته ششم سال 2022 آمریکا

فیلم Death on the Nile یک فیلم جنایی به کارگردانی کنت برانا و نوشته مایکل گرین است. این فیلم که از جمله بهترین فیلم های 2022 بوده، براساس رمان «مرگ بر روی نیل» نوشته آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته شده‌ است. داستان فیلم روایت‌گر کارآگاهی به نام هرکول پوارو بوده که در سفر به نیل مصر، باید قاتل را پیدا کند. او به زودی می‌فهمد که قتل با یک مثلث عشقی مرموز ارتباط دارد.

فیلم Marry Me با بازی جنیفر لوپز، یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2022 است. در این فیلم کت والدز (Kat Valdez) و باستین (Bastian)، سوپراستارهای موسیقی، قصد دارند باهم ازدواج کنند. اما تنها دقایقی قبل از شروع مراسم، کت متوجه می‌شود که باستین او را رها کرده است و او تصمیم می‌گیرد درعوض با چارلی، یک غریبه در میان جمعیت، ازدواج کند.

فیلم Blacklight نیز یکی دیگر جدیدترین عناوین پرفروش هفته ششم سال 2022 به شمار می‌رود. این فیلم روایتگر زندگی یک مامور دولتی به نام تراویس بلاک با گذشته‌ای تاریک است. این فیلم را می‌توان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2022 دانست.

حال در جدول زیر می‌توانید پرفروش ترین فیلم های هفته ششم سال 2022 آمریکا را مشاهده کنید.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by فیگار | Figar (@figar_ir)

پوسترهای فیلم های پرفروش هفته 6 سال 2022

بیشتر بخوانید:

.

منبع: boxofficemojo

نظر شما درباره عناوین پرفروش هفته ششم سال 2022 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر